Mr.Maciek Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Yo. Podczepie sie pod temat. Przód w moto(DT 80) bardzo nisko mi siedzi więc postanowiłem rozkręcić amory. Zrobiłęm następujące czynnośi: Kierownica jest zdjęta, zegery czy jak to sie tam nazywa zdjęte, zatyczki zdjęte, spręzyna wyjęta(wyleciała, prawie w głowe dostałem :? ) i co robić dalej. Czy po tych czynnościach leje już się olej czy mam coś jeszcze zrobić? Czy może jest jakiś inny powód że tak nisko siedzi...Prosze o odp, Thx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 a spóściłeś stary olej i wypłukałeś w środku amor ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Siedzi nisko bo masz zmiętoszone spręzyny.. zmień simmeringi nalej dobrego oleju.. a nad spręzyne podloz sobie z 3-5cm tulejki zalezy jak mocno masz zmiętoszone. Jak nie pomoże to wiercisz dziory w dekielkach lagów montujesz tam wentylki (dostaniesz u wulkanizatora) dobrze uszczelniasz i możesz gratisowo nadymac nieco powietrza co je na bank utwardzi.. metoda sprwdzona .. zreszta amory w LC1 miały właśnie wętylki w deklach.. więc nic nei stoi na przeszkodzie zeby miały je od LC2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Chyba masz racje Kleszcze....sprężyny chyba są padnięte :) kurde...Da sie jakoś zregenerować takie sprężyny?? Słyszałem że można dać do kowala do hamrowania. Pomoże takie coś lub może coś innego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 pomoze na krotko w sumie szkoda zachodu i kasy Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Kurde, troche załamany jestem... :) Co robić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Lepiej żebyś nie wiedział ile kosztuja nowe spręzyny... u siebie w dt przerabialem to juz kilkakrotnie.. w tej chwili jestem w trakcie kasowania luzów na amorkach bo mam 2 komplety na zmiane hehe. Mr.Maciek.. podłoz nad spręzyny tulejki.. na poczatek daj jakies 3 cm zobaczysz powinno choc minimalnie pomoc.. sprezytna bedzie bardziej scisnieta mocniej rozciagnie amora... spręzyne mozna tez rozciagnac o jakieś 3cm ... trzeba sie nieco z tym namęczyć.. w dt mozesz rozciagnąć w dolnej czesci bo tam są gęściej zwinięte... równiez przerabialem i daje rade.. W DT akurat w przyapdku amorów masz niezłe pole do popisu.. ja swoje robilem juz nie raz bo niestety dostają odemnie w dupe ale juz nie jeden wlasciciel dt dziwil sie ze mam takie dobre amory i jak ja to moglem zrobic ze nie siedza tak jak jego ladnie tlumia i odbijaja do konca ;] także do roboty.. przyokazji sprawdz czy nie masz luzów to ci podam sposób jak je skasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Ja u siebie zmieniałem sprężyny. Komplet nowych 750zł :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Nom wspolczuje 8) w przypadku DT nie ma sensu ladować kasy w takie rzeczy.. w takim pierdziku jak detka wiele rzeczy można "obejść" po swojemu ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 18 Lipca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Fat z forum dorabiał ostatnio sprężyny do swojej FZR, i to progresywne. Za kilkadziesiąt zł komplet, czyli jakieś 1/20 ceny katalogowej. I podobno działają, nawet nieźle!pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Oooo to jest dobry myk.. można by nawet zrobić na wzór z innego enduraka i przyokazji nieco poprawić charakterystyke bo nie oszukujmy sie amory w dt są delikatnie mówiąc ... biedne. Mr. Maciek jesli masz naprawde mocno zgwałecone spręzyny a masz zamiar dluzej trzymać detke pomyśl nad tym ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
racing007 Opublikowano 18 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 ej a nie lepiej dobrać coś z polskich moto takich jak wsk lub mz cos takiego ja tam probuje dobierac do swojego i zdaje egzamin przynajmniej jets tanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 a gdzie dorabial ?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 hehe Zielorz trzeba go zapytać ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
racing007 Opublikowano 18 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 ej a nie lepiej dobrać coś z polskich moto takich jak wsk lub mz cos takiego ja tam probuje dobierac do swojego i zdaje egzamin przynajmniej jets tanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.