ewertas Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Najważniejsze są umiejętności.Więc najlepiej je zdobyć na jakiejś secie i doskonalić na niej technikę jazdy, pokonywania zakrętów itp.Sete w zakręcie jest łatwiej opanować i prowadzić niż 250, dlatego na początek będzie lepsza.A jak zacznie brakować mocy zawsze można zmienić moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro*MAN* Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Co sądzicie o tym RM ? Tez jakis walek z rocznikiem?http://allegro.pl/show_item.php?item=57585285 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 To Rm poszło za 830 euro czyli jakieś 3400zł tu macie linka > http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...item=4559141928 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro*MAN* Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 ThX bede teraz sam próbowal sprowadzic jakis ciekawy sprzecik dla siebie. Kto szuka ten znajdzie 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 nie zgodzę się z tym w 100%. Kuzyn ma CZ 250 i jego kumpel kupił prawie nową CR 250 to nie daje rady kuzynowi. Tak samo na torze jak ktoś ma CZ 125' date=' a ktoś inny jakąś japonie i nie umnie sobie radzić to CZ-ką tak go odstawi' date=' ze by Ci oczy wyszły. Nie wiem czy miałeś do czynienia z dobrą CZ? (mówimy oczywiście o CZ CROSS).[/quote'']Podpisuje sie pod tym, bo osiagi sa zblizone tyle ze zawieszeniowe wiadomo Japonia bedzie lepsza No nie powiesz mi kolego chyba, zę CZ ma 40 kucy :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 No nie powiesz mi kolego chyba, zę CZ ma 40 kucy Jezdziles CZ-tka?? 125 nie ale 250 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Ja tez uwazam ze cz 250 nie ma najmniejszych szans z japoncami ,a Tym bardziej z honda cr 250 ,smiech.Wiec albo ten koles nie umie jezdzic ta cr-ką ,albo ta cr-ka jest tak zajechana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 enduroguy napisał:cz cross napisał:nie zgodzę się z tym w 100%. Kuzyn ma CZ 250 i jego kumpel kupił prawie nową CR 250 to nie daje rady kuzynowi. Tak samo na torze jak ktoś ma CZ 125, a ktoś inny jakąś japonie i nie umnie sobie radzić to CZ-ką tak go odstawi, ze by Ci oczy wyszły. Nie wiem czy miałeś do czynienia z dobrą CZ? (mówimy oczywiście o CZ CROSS). Podpisuje sie pod tym, bo osiagi sa zblizone tyle ze zawieszeniowe wiadomo Japonia bedzie lepsza No nie powiesz mi kolego chyba, zę CZ ma 40 kucy Ma 30km ale ma takie przelozenia ze poleci troszke ponad 100km/h, natoamiast setka japonska 100km/h przekracza spokojnie. Wiadomo ze Cr czy YZ idzie lepiej ale taka roznice mozna umiejetnosciami nadrobic ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 A akurat CZ nijak mozna porównać z starą japonią pod względem mocy. nie zgodzę się z tym w 100%. Kuzyn ma CZ 250 i jego kumpel kupił prawie nową CR 250 to nie daje rady kuzynowi. Tak samo na torze jak ktoś ma CZ 125' date=' a ktoś inny jakąś japonie i nie umnie sobie radzić to CZ-ką tak go odstawi, ze by Ci oczy wyszły. Nie wiem czy miałeś do czynienia z dobrą CZ? (mówimy oczywiście o CZ CROSS).[/quote'] Czy wy macie problemy ze zrozumieniem czytanego tekstu :?: Każdy idzie w zaprate, a zobaczcie mądrale co napisalem: A akurat CZ nijak mozna porównać z starą japonią pod względem mocy. Podkreśle. Nijak ma się pod WZGLĘDEM MOCY.A umiejętności to już inna bajka przeciez to smiech bo jak ktoś jeździc nei umie to mozna porównac i wske do wrki. A i porównywanie cz 250 z setką japonską to też smiech, dlatego mówie, zę się róznią mocami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Nie no wiadomo to inne lata, ale takie CZ ( http://cezeta.wz.cz/galerie_public.php?sub...%2005&cislo=135 , http://cezeta.wz.cz/galerie_public.php?sub...opis=&cislo=115 ) mogłyby juz pokonkurowac z japoniami z poczatku lat 90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meydey Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Filu zobacz sobie jak kiedys śmigali CZ-ami. http://www.cz-motocross.wz.cz/action/action.php?id=1 Wiadomo, ze japonia ma lepszy komfort (centralny amortyzator, tarcza itp.), ale jak nigdy nie miałes do czynie nia z CZ to sie nie kłóć. Jeszcze raz podkreślam, że teraz crossy mają juz całkiem inne rozwiązania, ale CZ jak na tamte lata w porównaniu do dziś to nadal moze śmiało konkurować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Moim zdaniem niema co porównywać CZ do nowoczesnych crossów. CZ są świetnymi motorkami dla ludzi którzy nie mają kasy na Japonie a chcą zacząć przygode z prawdziwym crossem a nie "krosem". A i porównywanie cz 250 z setką japonską to też smiech, dlatego mówie, zę się róznią mocami.Skoro to śmiech to po co porównujesz ich moce :?: :-D Co ty chcesz nam udowodnić :?: cz cross napisał:nie zgodzę się z tym w 100%. Kuzyn ma CZ 250 i jego kumpel kupił prawie nową CR 250 to nie daje rady kuzynowi. Tak samo na torze jak ktoś ma CZ 125, a ktoś inny jakąś japonie i nie umnie sobie radzić to CZ-ką tak go odstawi, ze by Ci oczy wyszły. Nie wiem czy miałeś do czynienia z dobrą CZ? (mówimy oczywiście o CZ CROSS). Podpisuje sie pod tym, bo osiagi sa zblizone tyle ze zawieszeniowe wiadomo Japonia bedzie lepszaTakże się pod tym podpisuje. Tylko nie rozumiem przytaczania porównań WSK vs. WR'ka Chyba nam wszystkim chodzi o to że komfort jazdy na Japoni jest o wiele większy, lepsza zawiecha, większa moc, heble i waga robią swoje, taki cross wybacza błędy. A w CZ wymienione przezemnie elementy są troszeczke słabsze. Jednak doświadczony jeźdżieć poradzi sobie z mniejszym komfortem a mniejszą moc nadrobi umiejętnościami i tak jak Enduroguy napisał przełożeniem :!:A jeżeli kotoś ma problemy z rozumieniem textu będzie porównywał WSK do WR'ki :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Filu uważa sie widać za nie wiadomo jakiego znawce a pewnie na CZ nigdy nie miał okazji jeździć wydaje mi siemoto_boY to widać też kolejny przykład który pewnie nawet nie wie jak wygląda CZ Icea 380 to fajny motor ale do zapinania slide`ów w lesie czy rwania pola i denerwowania sąsiadów, bo na torze to męczarnia. Duży moment i 45 Km(do informacji Fila konie to nie wszystko) pozwala ruszać puszcząc sprzęgło i nie dodając gazu, pozatym tanioś w utrzymaniu ale spalanie troche męczące odrazu proponuje gaźnik od KX 500 (taki miałem wsadzony) całkiem inna jazda niż na orginalnym Ikov`ie Moto_boy na torze miałem okazje sie sprawdzać 380 z CR 250`94 to ja kończyłe pierwszy bieg a koleś w CR już był w połowie trzeciego, na prostych CR dochodziła ale w wirażach i koleinach nie nadążała a w kozie tylko 3 i 4 biegiem operowałem i tu widze śmiech ze staruszek z 78 miesza świeżego japończyka które wszyscy uważają za doskonałe Wiec Filu tak sie tu mądrzysz do każdego że jak sie nie zna niech nie wprowada w błąd to teraz spójrz w lustro popatrz na siebie przeczytaj to jeszcze raz i pomyśl że jak nie znasz tematu to sie nie odzywaj i nie wprowadzaj w błąd laików i innych p.s dlaczego nie można porównać starej japoni ze starą CZ , są takie porównania w starych gazetach motocyklowych z końcówki lat 70 gdzie czesi i rosjanie już na CZ zdobywali mistrzostowo świata w każdej klasie i jakoś do pierwszej 15 nie było widać japoni (gazeta z USA zeby nie bylo ze to jakaś propagadna komunistyczna) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 lucas : masz racje nie jezdzilem cz ,ale jak wygladaja to wiem.a odnosnie tego toru... to nie wiem czy tak dobrze jezdzisz ze brales cr-ke 250 czy ta cz 380 taka mocna(ale jezdzilem crka 250 i wiem co to jest takze nie wiem...).Japonce sa drozsze ale sa duzo lepsze od cz ,taka prawda;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Po co piszesz jak nie ma pojęcia o tym. 250 to nie bedzie zabawa a wręcz może to być męczarnia, która przerodzi się w to, ze młody adept enduro zniechęci się. Moze dla 13-16to latka, ktory w zyciu nie trenowal zadnego sportu to bedzie meczarnia :lol: ... ale nie dla mnie.Dosyc konserwatywnie cie wychowal... ale kto?! A Ice, mogę wiedzieć skąd taka zmiana planów?? Chyba polowałeś na KTM.......bez komentarza... :) Icea 380 to fajny motor ale do zapinania slide`ów w lesie czy rwania pola i denerwowania sąsiadów, bo na torze to męczarnia. Duży moment i 45 Km(do informacji Fila konie to nie wszystko) pozwala ruszać puszcząc sprzęgło i nie dodając gazu, pozatym tanioś w utrzymaniu ale spalanie troche męczące odrazu proponuje gaźnik od KX 500 (taki miałem wsadzony) całkiem inna jazda niż na orginalnym Ikov`ie Na dzialce jedna sztuke sprzatnieto mi sprzed nosa ;( ... Ale poszukam dalej - w koncu chce miec cos, nad opanowaniem czegos bede musial poswiecic troche pracy i treningu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.