Nitomen Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 umnie w manualu do KLR 650 pisze zeby palic bez gazu nawet na cieplym niestety nie zawsze daje sie tak odpalic :mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek-b12 Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 W fabrycznej instrukcji B12 jest wyraźnie napisane - "gorący silnik uruchamiać po przekręceniu manetki przepustnicy o 1/8 do 1/4 obrotu."Inaczej mogę sobie kręcić do końca akumulatora no...w sumie tak... ale musze miec naprawde mocno rozgrzany silnik w moim B12... wystarczy doslownie tracic manetke i juz ok...normalnie odpala bez niczego... ( ale w sumie mi tez ulzylo ze to normalne ze przy nagrzanym trzeba gazu dac... ufff,.. myslalem ze tylko przy zimnym ssanie sie daje.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 11 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Owner's manual VFR90-93 - str 49' date=' "lekko dodać gazu i uruchomić silnik" [/quote'] ;) :P przeciez ja tez mam manuala, ale nie zagladnalem :mrgreen: dzieki ketchup! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Owner's manual VFR90-93 - str 49' date=' "lekko dodać gazu i uruchomić silnik" [/quote'] ;) :P przeciez ja tez mam manuala' date=' ale nie zagladnalem :mrgreen: dzieki ketchup![/quote'] No nie godej żeś instrukcji do motura nie przeczytał 8O Przecież wszystcy czytają... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zurek1976 Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Manuala jeszcze nie przeczytałem, ale Faza 600 tez nie chce palić na gorąco jesli nie ruszę manetki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 12 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 wczoraj wpadl na warsztat moj qmpel na VFR RC24 - na goracym bez gazu ciezko zapala. z gazem - od strzala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 No i wyszło na to, że wszystkie serwisy w naszym kochanym kraju są beee... nikt nie potrafi prawidłowo wyregulować gaźników (łącznie z producentem) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 A moje moto zapala miodzio... :mrgreen: Bez ruszania gazu.... Dotknięcie przycisku i po wszystkim... 8) I zgadzam się z Piotrem: wyregulujcie gaźniki. Większość przykłada wagę tylko do tego co się dzieje na średnich i wysokich obrotach, niskie pozostawiając same sobie - jak nie gaśnie to jest O.K. Nic bardziej błędnego. Dlatego właśnie takie problemy....Może nie dotyczy to wszystkich motocykli, ale na pewno większości.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 ...I zgadzam się z Piotrem: wyregulujcie gaźniki. Większość przykłada wagę tylko do tego co się dzieje na średnich i wysokich obrotach... I za przeproszenie g...* prawda. Odświeżyłem temat bo dzisiaj znalazłem przyczyne kiepskiego odpalania na gorącym silniku w moim moto. Spowodował to... akumulator :!: Prawdopodobnie problem z odpalaniem był niezależnie od temp. silnika tyle' date=' że przy gorącym jest najbardziej odczuwalny. Wymiana aku na nówkę sztukę spowodowała, że moto pali od razu po jednym-dwóch obrotach wału (natychmiast). Przy okazji przypomniałem sobie problemy jakie mieliśmy z Pawłem podczas odpalenia mojej cebry po zimie - na kiepskim akumulatorze rozrusznik kręci normalnie, za to iskra jest słabiuutka. * - "gucio" ofkorz :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Yaco, przeczytaj sobie moj post jeszcze raz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Sorry, ale co to ma do rzeczy? (niewyspany oststnio ciągle chodzę to może dlatego nie łapię :) ) Oświadczyłem tylko, że w moim przypadku do problemów z odpalaniem przyczynił sie akumulator powodujący problemy z zapłonem. Teraz odpala za każdym razem bez ruszania manetki gazu. Nie neguje, że w rozgrzanym silniku zmieniają sie parametry pracy, ubożeje mieszanka - zależy mi raczej na zwrócenie uwagi w kierunku akumulatora i jak bardzo wązny jest jego stan. Często o tym zapominamy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 22 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 dochodzi do tego oslabienie zasilania rozrusznika na rozgrzanym silniku ( ilu z was mialo przypadek odpalenia silnika na zimno z dobrze krecacym rozrusznikiem' date=' a potem na goracym silniku to krecenie staje sie o wiele wolniejsze ? ) [/quote'] chyba o to chodzi, tylko nie uzyto slowa akumulator :mrgreen: ale i tak mozna go wykluczyc w niektorych sprzetach. qmpel kupil VFR RC36 '94 (w nowej budzie) prosto z niemiec w stanie salonowym i ma to samo. moto jest po pelnym serwisie, aku na gwarancji (pol roczne). ewidentnie to swiadczy, ze regulacja gaznikow nie ma w tych przypadkach nic wspolnego, jak niektorzy sugerowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Mam VFR RC24, wcześniej odpalałem bez gazu i kilka sekund trzeba było kręcić silnik, teraz robię to z gazem i odpala od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Sorki - przebudziłem sie troche i załapałem :mrgreen: Tylko, że u mnie przy słabym aku najpierw pada zapłon, a rozrusznik kręci z normalną prędkościa (tak "na ucho" to stwierdzam). Ogólnie myślę, że nie ma reguły i w każdym przypadku coś innego może być przyczyną. Nie jest jasno powiedziane, że "powązny błąd w regulacji gaźnikow", słaby akumulator czy kiepskie paliwo - wszystkie te czynniki mogą spowodować problemy z rozruchem. Niech każdy znajdzie swoją drogę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 słuchaj no MłodyVFR, znowu wsadziełes kij w mrowisko, tak się zaczełem przy odpalaniu zastanawiać i faktycznie, jak jest mocno silnik rozgrzany to lekie dodanie gazu i za pierwszym strzałem, pees. czy przy kontroli promów kosmicznych w USA nie pracuje jakiś twój kuzyn :mrgreen: , ponoć znowu cosik znaleźli i nie wystartowali :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.