szajbz Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 IsaneJaką cross'ówkę miałeś dokładnie na myśli Jakieś propozycje 1.http://www.aprilia.com/models03/offroad/en...lo.phtml?id=68# Aprilia RX2.http://www.derbi.it/prodotti/zoom.php?id_prodotto=27 Derbi3.http://www.kren.pl/rieju/mrxpro.php mój faworyt Rieju MRX Pro4.http://www.yamaha-motor-europe.com/product...sp?view=GALLERY Yamaha DT Seryjnie po zdjęciu blokady te motorki dysponują mocą OKOŁO 10KM. Jak wygląda utrzymanie takiego motocyklu, jeśli chodzi o koszta? Średnie miesięczne utrzymanie,wykluczając paliwo i olej, bo to wiadomo - różnie, i zależnie od maszyny ... Wyczynówki to co 10h Pro jazdy tłok sie wymienia (około 400zł)Endurki to praktycznie puki sie coś nie zepsuje to sie jeździ, czyli generalnie poza paliwem i olejem nic nie dochodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Crosóweczki nie wyczynowe to praktycznie puki sie nieś nie zepsuje to sie jeździ, czyli generalnie poza paliwem i olejem nic nie dochodzi.Nie ma nie wyczynowych crosówek . To co okazałeś to endurka. Co do utzymania to co jakies 8-10 tankowań kupujesz oles za 30 zł + paliwko i raz na rok ubezpieczenie.Spalanie takej dt 125 to od 4 do 7 litrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Insane Opublikowano 9 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 szajbz ale crossówki ogólnie są cięższe w utrzymaniu i już praktycznie tylko w teren, a mój motocykl ma być dwuzakresowy, i myślę, że Enduro by się świetnie sprawdziło ;) ale przyznaję, że Rieju i Derbi całkiem całkiem się prezentuję :P pozostanę jednak przy Enduro ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szajbz Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 szajbz ale crossówki ogólnie są cięższe w utrzymaniu i już praktycznie tylko w teren' date=' a mój motocykl ma być dwuzakresowy, i myślę, że Enduro by się świetnie sprawdziło ;) ale przyznaję, że Rieju i Derbi całkiem całkiem się prezentuję :P pozostanę jednak przy Enduro ;)[/quote'] Te 4 moto co pokazałem to endurka. Więc spokojnie mozesz je kupować bo są bez obsługowe. Nie ma nie wyczynowych crosówek . To co okazałeś to endurka. Co do utzymania to co jakies 8-10 tankowań kupujesz oles za 30 zł + paliwko i raz na rok ubezpieczenie. Spalanie takej dt 125 to od 4 do 7 litrów. Sory juz poprawiłem na Endurka w poście poprzednim.Pytanie było o koszta BEZ paliwa i oleju, ale wychodzi na to ze endurka są tanie w utrzymaniu (POZA BęzynĄ) http://www.kawasaki.pl/index2.php?adres=sz....php&id_menu=96 tu jest krosóweczka ;)Pozdro. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Insane Opublikowano 9 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 na kawasaki kx 125 zwróciłam uwagę przeglądając motocykle do 125cm3, ale uznałam go za typową wyczynówkę i na tym się skończyło ;) http://www.kren.pl/rieju/foto/duze/mrxpro3.jpg - on jest taki duży, czy mi się tylko wydaje 8O szqrde mogłabym być trochę wyższa no :P :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szajbz Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 http://www.kren.pl/rieju/foto/duze/mrxpro3.jpg - on jest taki duży' date=' czy mi się tylko wydaje 8O szqrde mogłabym być trochę wyższa no :P :!:[/quote'] Nie jest taki wysoki, kanapa znajduje sie na wysokości 85cm, przez co wygląda jak mocniejsi bracia klasy 125cc.Kumpel co ma 169cm zasówał na moim Rieju i nieźle mu to wychodziło.(jak coś to śmigam Rieju)Pozdro. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 btw. to Yamaha TDR 125 też wygląda interesująco' date=' ale dość ... potężnie [/quote']Bo to taka krówka bo wazy ponad 120kg, ale jest do opanowania spokojnie (silnik jak w DT)Strzalek' date=' no najpierw nauczę się w pełni wykorzystywać te 12KM, i jak mi przestaną wystarczać, to na pewno pomyśli się o odblokowaniu tudzież ewentualnym tunningu [/quote']I duzym plusem jest to ze mozesz stopniowo rozblokowywac Yamahe bo blokad jest sporo. btw.Niedawno sprzedałem taką DT'tke za 4250zł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Hard Enduro: CRE' date=' HM, EXC, WR [/quote']HM to nie jest hard enduro Wyczynówki to co 10h Pro jazdy tłok sie wymienia (około 400zł) Po 10H to zmieniają zawodnicy czołowych klas nawet co 8H.A jak laicikowo to nawet powyżej 30H,zależy to głownei od jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Enduroboj. napisał: Hard Enduro: CRE, HM, EXC, WR HM to nie jest hard enduro Jest tylko że 50ccm ale jednak do startów najlepiej sie nadaje.Tyle że są HMy baja i six - ten drugi słuzy włąsnie do zawodów.W dodatku wersje CRE Hond wszytskich pojemnosci robi własnie firma HM a nie honda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szajbz Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Po 10H to zmieniają zawodnicy czołowych klas nawet co 8H.A jak laicikowo to nawet powyżej 30H,zależy to głownei od jazdy. Nie przesadzajmy zaraz wyjdzie ze co 1h sie zmienia cały silnik. 10h to jest sprawdzony przebieg. Pozatym napisałem "10h PRO jazdy" chodziło mi o zawodników.Pozdro. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guzik_Darek Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Po 10H to zmieniają zawodnicy czołowych klas nawet co 8H.A jak laicikowo to nawet powyżej 30H' date='zależy to głownei od jazdy.[/quote'] Nie przesadzajmy zaraz wyjdzie ze co 1h sie zmienia cały silnik. 10h to jest sprawdzony przebieg. Pozatym napisałem "10h PRO jazdy" chodziło mi o zawodników.Pozdro. ;)]Ludzie tu nie chodzi o moto do wyscigów !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Kawasaki klx 250 to jest dobry sprzet 30koni ;) 4t i poprostu jest pieknny i lekki 113kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Insane Opublikowano 9 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Bo to taka krówka bo wazy ponad 120kg' date=' ale jest do opanowania spokojnie (silnik jak w DT)[/quote'] tyaaa, ale 120kg mogłoby być momentami ciężkie do utrzymania ;) chociaż nie powiem, motocykl też mi się nawet nawet podoba ;) Ludzie tu nie chodzi o moto do wyscigów !!! właśnie ;) do zawodników jakichkolwiek to mam daleką i krętą drogę' date=' nie wspominając o czołówce :P ;) Kawasaki klx 250 to jest dobry sprzet 30koni ale mając 16 lat mogę zdawać jedynie na A1, więc do 150 ;) poza tym, to mi póki co w zupełności wystarczy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł - PRC Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 ale mając 16 lat mogę zdawać jedynie na A1' date=' więc do 150 [/quote']Do 125ccm i 15kW ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Insane Opublikowano 9 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 wybacz, mój błąd, mylnęło mi się coś :oops: ;) [ Dopisane: 09-07-2005, 18:50 ]i tak btw. to rozmawiałam z pewną osobą i strasznie zażarcie odradzała mi kupno motoru używanego 8O :roll: że nie warto później drugie tyle na serwis wydawać po tygodniu jeżdżenia :? hmm ... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi