Skocz do zawartości

PROBLEM SIMSON S51


AddaM
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema!! Mam problem z simsonem. Jest on z zapłonem klasycznym i gaźniku starszego typu (16n1-11).Problem jest gdy przyspieszam np. gdy jadę na 2 i chce przyśpieszyć to silnik muli i nie ciągnie tak jakby go zalewało... nie raz na 3 nie mogę wogule przyśpieszyć bo jak odwinę to zamula i prędkość spada. Gdy podczas jazdy zaciągnę ssanie to jest ok. (przy odkręconej manetce).Co to może być?? Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczyść również kranik> być może dopływ paliwa nie równa się odpływowi tegoż środka z komory pływakowej

pzdr

ps. chyba to jednak nieprawidłowa proporcja benzyny do powietrza>prawdopodobnie tego ostatniego zadużo

chyba trzeba bedzię gaźnik wyregulować poprzez zmniejszenie<wkręcenie> dyszy dopływu powietrza o pare obrotów>zapamietaj o ile będzie Ci łatwiej powrócic do stanu poprzedniego w razie czego:) ale mysle że powinno to przynieśc spodziewana poprawe pracy silniczka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz jest tak gdy go przeciagne to mi strzela ale nie z wydech jak przy zle ustawionym zaplonie tylko w miejscu gdzie gaznik zassysa powietrze.Gdy zdjolem kruciec laczacy gaznik z filtrem to jak strzelil to spaliny leca.Czym to jest spowodowane? Jak to naprawc...pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kondensator raczej nie bo jak zaciagam ssanie to idze dobrze i wkreca sie na obroty.Nie daje nic regulacja.Zobaczer z tym zaplonem!!pozdr.

teoretycznie jedno drugiemu sprzeczy>

przecież gdy zaciągniesz ssanie to nie zmienia się ustawienie zapłonu

-ustaw przerwe na platynkach na wartość 0.4 mm oraz na świecy

-a jak z trzymaniem<ustawieniem> wolnych obrotów /moze przepustnica sie juz wyrobiła i przez nią łapie lewe powietrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pobaw sie z zapinka na iglicy spróbuj (nie musisz kupywać) wsadzić jakieś nowe dysze (od kumpli) ja tez tak miałem zmieniłem rozpylacz i było OK

 

mozliwe ze(nie twierdze)masz zatarty lub zarżniety silnik i kompresja jest za słaba (czytałem ze koles miał tak w jawie bo zatarł cylinder ) ale przeczy temu wersja z saniem

 

skoro na ssaniu ładnie idzie tzn ze normalnie ma za mało paliwa sprawdz czy nie łapie lewego powietrza na zimmeringu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiazaniem problemu bylo ustawienie dobrej przerwy na przerywaczu!! Caly c zas myslalem ze to cos z gaznikiem a jednak nie ... DIEKUJE wszystkim za pomoc w rozwiazaniu problemu!! Mam nadziej ze Was taka naprawa ominie i wasze sprzety beda smigac tak jakby przed chwila wyjechaly z fabryki!! Jeszcze raz dzieki.pozdr.!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...