AddaM Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 Siema!! Mam problem z simsonem. Jest on z zapłonem klasycznym i gaźniku starszego typu (16n1-11).Problem jest gdy przyspieszam np. gdy jadę na 2 i chce przyśpieszyć to silnik muli i nie ciągnie tak jakby go zalewało... nie raz na 3 nie mogę wogule przyśpieszyć bo jak odwinę to zamula i prędkość spada. Gdy podczas jazdy zaciągnę ssanie to jest ok. (przy odkręconej manetce).Co to może być?? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 Moze dysze masz w gazniku pozamieniane... Dysza glowna moze byc zamala i zamalo paliwa dochodzi a jak ssanie wlaczysz to ciagnie wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 Musisz wyregulowac poziom paliwa w komorze. Dodatkowo wyczysc gaźnik i ustaw zapłon. Jeszcze wymień świece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 przeczyść również kranik> być może dopływ paliwa nie równa się odpływowi tegoż środka z komory pływakowejpzdrps. chyba to jednak nieprawidłowa proporcja benzyny do powietrza>prawdopodobnie tego ostatniego zadużochyba trzeba bedzię gaźnik wyregulować poprzez zmniejszenie<wkręcenie> dyszy dopływu powietrza o pare obrotów>zapamietaj o ile będzie Ci łatwiej powrócic do stanu poprzedniego w razie czego:) ale mysle że powinno to przynieśc spodziewana poprawe pracy silniczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AddaM Opublikowano 11 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Teraz jest tak gdy go przeciagne to mi strzela ale nie z wydech jak przy zle ustawionym zaplonie tylko w miejscu gdzie gaznik zassysa powietrze.Gdy zdjolem kruciec laczacy gaznik z filtrem to jak strzelil to spaliny leca.Czym to jest spowodowane? Jak to naprawc...pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Może masz teraz za wczesny zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewertas Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Wyreguluj jeszcze dokładnie zapłon, powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AddaM Opublikowano 12 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 a mzeto byc zatkany wydech??Bo ostatnio wybebeszylem go tj. usunolem te przegrody z tylnej czesci i moze podczas ponownego motarzu cos zwalilem???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Wydech raczej nie. Sprawdz mocowanie a najlepiej wymień kondensator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AddaM Opublikowano 12 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Kondensator raczej nie bo jak zaciagam ssanie to idze dobrze i wkreca sie na obroty.Nie daje nic regulacja.Zobaczer z tym zaplonem!!pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Kondensator raczej nie bo jak zaciagam ssanie to idze dobrze i wkreca sie na obroty.Nie daje nic regulacja.Zobaczer z tym zaplonem!!pozdr.teoretycznie jedno drugiemu sprzeczy>przecież gdy zaciągniesz ssanie to nie zmienia się ustawienie zapłonu-ustaw przerwe na platynkach na wartość 0.4 mm oraz na świecy-a jak z trzymaniem<ustawieniem> wolnych obrotów /moze przepustnica sie juz wyrobiła i przez nią łapie lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 pobaw sie z zapinka na iglicy spróbuj (nie musisz kupywać) wsadzić jakieś nowe dysze (od kumpli) ja tez tak miałem zmieniłem rozpylacz i było OK mozliwe ze(nie twierdze)masz zatarty lub zarżniety silnik i kompresja jest za słaba (czytałem ze koles miał tak w jawie bo zatarł cylinder ) ale przeczy temu wersja z saniem skoro na ssaniu ładnie idzie tzn ze normalnie ma za mało paliwa sprawdz czy nie łapie lewego powietrza na zimmeringu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AddaM Opublikowano 13 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 Rozwiazaniem problemu bylo ustawienie dobrej przerwy na przerywaczu!! Caly c zas myslalem ze to cos z gaznikiem a jednak nie ... DIEKUJE wszystkim za pomoc w rozwiazaniu problemu!! Mam nadziej ze Was taka naprawa ominie i wasze sprzety beda smigac tak jakby przed chwila wyjechaly z fabryki!! Jeszcze raz dzieki.pozdr.!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.