kanguras Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Niedawno wymianiałem cewkwę , wszystko chodziło i znowu problem jak w temacie. Dodatkowy objaw przy włączonym zapłonie cewka sie nie grzeje. Czyżby znowu cewka - 36zeta :(. A moze cos innego jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 odkręćdekiel, wykręć świecę i sprawdz czy po styknięciu śrubokrętem kowadełka i mimośrodu jest iskra? tzn po styknięciu , a potem rozwarciu? .............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 przy wlaczonym zaplonie cewka sie grzeje gdy przerywacz (czy tez czujnik halla) sa w polozeniu zaplonu, wiec zjawisko jest to normalne. aha! wszelkie eksperymenty z cewka przeprowadzaj razem ze swieca, bo inaczej cewke szlag trafi. zobacz jak podlaczyles cewke. 1 - przerywacz/modul, 15 - + aku. sprawdz iskre na innej swiecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanguras Opublikowano 5 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 customer sprawdz czy po styknięciu śrubokrętem kowadełka i mimośrodu mógłbyś mi to przetłumaczyć z polskiego na nasze - bo nie znam tych pojęć MlodyVFR No właśnie o to chodzi, że przy włączonym zapłonie cewka sie NIE grzeje a chyba powinna ( poprzednią właśnie w ten sposób spaliłem to teraz jestem wyczulony więc tej na pewno nie spaliłem w ten sam sposóB). Myślałem, że jest to jakiś charaktystyczny objaw, który może podpowiedzieć gdzie szukać usteki. Myślałem że nie styka + ale po podłaczeniu + do aku dalej nic. A sprawdzałem na różnych świecach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 cewka zaplonowa nie grzeje sie w kazdym polozeniu walu, wiec grzanie/niegrzanie nie swiadczy o tym, ze jest sprawna. cewke sprawdzamy tak:- odlaczamy przewod idacy do 1- swieca w fajke i do masy- pod 15 podpinamy + (czyli jest to podpiete fabrycznie)- pod 1 podpinamy - (jakims kablem od masy)- gdy odejmiemy - (czyli ten kabel) od 1, powinna wystapic iskra na swiecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 sprawdz czy dobrze wkreciles kabel do cewki i do fajki.. w ogole sprawdz kabel najlepiej daj nowy [ Dopisane: 06-07-2005, 21:09 ]sprawdz czy dobrze wkreciles kabel do cewki i do fajki.. w ogole sprawdz kabel najlepiej daj nowy aha i podlaczenie cewki tez mozna by sprawdzic i kabli dochodzacych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanguras Opublikowano 21 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 cewka zaplonowa nie grzeje sie w kazdym polozeniu walu, wiec grzanie/niegrzanie nie swiadczy o tym, ze jest sprawna. cewke sprawdzamy tak:- odlaczamy przewod idacy do 1- swieca w fajke i do masy- pod 15 podpinamy + (czyli jest to podpiete fabrycznie)- pod 1 podpinamy - (jakims kablem od masy)- gdy odejmiemy - (czyli ten kabel) od 1, powinna wystapic iskra na swiecy Jak odejmuje mase to iskra na swiecy jest. To juz wiem, ze cewka nie jest walnieta. Jak sprawdzac dalej co walnelo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 no widzisz, po malu i po kolei znajdziesz usterke :mrgreen: zaplon jaki masz? elektronik czy przerywacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanguras Opublikowano 21 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 elektroniczny pomalu bo czasu brak a jak jest czas to pogody nie ma ( eta stoji na parkingu). wiedzy jak naprawiac w sumie tez nie ma tylko checi sa. lol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opals Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 hmmmm. Elektronik to szajsen. Ale dobra, weź go przemyj dokładnie benzyną, bo być może jest zaoliwiony i coś nie łączy. Nie znam się na elektronikach więc tak pisze jak by to miał być mechaniczny. Aha i sprawdż połączenia kabli czy nie są zaoksydowane lub może jakiś ma przebicie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanguras Opublikowano 22 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Ktos ma jeszcze jakis pomysl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Do impulsatora są wpięte 3 kabelki które idą z modułu zapłonowego, odepnij kabelek który ma oznaczenie cyfrą 7, włącz zapłon i przytykaj ten kabelek do masy (np. cylindra), jeżeli nie będzie sie iskrzył to znaczy ze modul jest uszkodzony, ale jezeli bedzie sie iskrzyl to zepsuty moze byc impulsator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanguras Opublikowano 23 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Nie wiem, ktory to jest 7dem. Napisz , ktory to jest od zewntrznej tzn. od kola przedniego. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 przy nadajniku (magnesie) na dole masz 3 kabelki: odepnij ten zielony i jak radzi kwas: do masy z nim! :mrgreen: jak zaiskrzy - modul ok, jak nie - kaput. p.s. udalo mi sie naprawic juz 2 moduly, wiec jakby co zapraszam na pw jezeli bedzie uszkodzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanguras Opublikowano 23 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Nie iskrzy czyli kaput. Zaraz ci Mlody wysylam PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.