Skocz do zawartości

brak iskry - 251


kanguras
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

przy wlaczonym zaplonie cewka sie grzeje gdy przerywacz (czy tez czujnik halla) sa w polozeniu zaplonu, wiec zjawisko jest to normalne. aha! wszelkie eksperymenty z cewka przeprowadzaj razem ze swieca, bo inaczej cewke szlag trafi. zobacz jak podlaczyles cewke. 1 - przerywacz/modul, 15 - + aku. sprawdz iskre na innej swiecy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

customer

 

sprawdz czy po styknięciu śrubokrętem kowadełka i mimośrodu

 

mógłbyś mi to przetłumaczyć z polskiego na nasze - bo nie znam tych pojęć

 

MlodyVFR

 

No właśnie o to chodzi, że przy włączonym zapłonie cewka sie NIE grzeje a chyba powinna ( poprzednią właśnie w ten sposób spaliłem to teraz jestem wyczulony więc tej na pewno nie spaliłem w ten sam sposóB). Myślałem, że jest to jakiś charaktystyczny objaw, który może podpowiedzieć gdzie szukać usteki. Myślałem że nie styka + ale po podłaczeniu + do aku dalej nic. A sprawdzałem na różnych świecach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewka zaplonowa nie grzeje sie w kazdym polozeniu walu, wiec grzanie/niegrzanie nie swiadczy o tym, ze jest sprawna. cewke sprawdzamy tak:

- odlaczamy przewod idacy do 1

- swieca w fajke i do masy

- pod 15 podpinamy + (czyli jest to podpiete fabrycznie)

- pod 1 podpinamy - (jakims kablem od masy)

- gdy odejmiemy - (czyli ten kabel) od 1, powinna wystapic iskra na swiecy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy dobrze wkreciles kabel do cewki i do fajki.. w ogole sprawdz kabel najlepiej daj nowy

 

[ Dopisane: 06-07-2005, 21:09 ]

sprawdz czy dobrze wkreciles kabel do cewki i do fajki.. w ogole sprawdz kabel najlepiej daj nowy

aha i podlaczenie cewki tez mozna by sprawdzic i kabli dochodzacych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

cewka zaplonowa nie grzeje sie w kazdym polozeniu walu, wiec grzanie/niegrzanie nie swiadczy o tym, ze jest sprawna. cewke sprawdzamy tak:

- odlaczamy przewod idacy do 1

- swieca w fajke i do masy

- pod 15 podpinamy + (czyli jest to podpiete fabrycznie)

- pod 1 podpinamy - (jakims kablem od masy)

- gdy odejmiemy - (czyli ten kabel) od 1, powinna wystapic iskra na swiecy

 

Jak odejmuje mase to iskra na swiecy jest. To juz wiem, ze cewka nie jest walnieta. Jak sprawdzac dalej co walnelo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmm. Elektronik to szajsen. Ale dobra, weź go przemyj dokładnie benzyną, bo być może jest zaoliwiony i coś nie łączy. Nie znam się na elektronikach więc tak pisze jak by to miał być mechaniczny. Aha i sprawdż połączenia kabli czy nie są zaoksydowane lub może jakiś ma przebicie. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do impulsatora są wpięte 3 kabelki które idą z modułu zapłonowego, odepnij kabelek który ma oznaczenie cyfrą 7, włącz zapłon i przytykaj ten kabelek do masy (np. cylindra), jeżeli nie będzie sie iskrzył to znaczy ze modul jest uszkodzony, ale jezeli bedzie sie iskrzyl to zepsuty moze byc impulsator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...