wojtekS Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Ma nowy cylinder, tłok. Przebieg około 120 km po wymianie. Niestety po jeździe - długi podjazd pod górkę - zaczęły dzwonić mu pierścienie, szczególnie przy wyższej prędkości obrotowej :) Co się stało i co z tym fantem zrobić ???? Zdjąłem głowicę, żadnych śladów zatarcia / rys na gładzi cylindra nie ma. Może minie to przy dalszym docieraniu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 A skąd wiesz, że to akurat pierścienie? Ja osobiscie nigdy nie słyszałem dzwoniących pierścieni.Łożysko korbowodu, sworzeń tłoka owszem ale pierścionki?Chyba musiałaby być straszna różnica wymiarów pomiędzy grubościa pierścienia a szerokością rowka w tłoku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekS Opublikowano 23 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 A skąd wiesz, że to akurat pierścienie? Ja osobiscie nigdy nie słyszałem dzwoniących pierścieni.Łożysko korbowodu, sworzeń tłoka owszem ale pierścionki?Chyba musiałaby być straszna różnica wymiarów pomiędzy grubościa pierścienia a szerokością rowka w tłoku. No jest w dwusuwach takie zjawisko... To słychać jak takie dziwne brzęczenie, głowy oczywiście nie dam, że to to, ale z uwagi na charakter tego dźwięku to mi przychodzi do głowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 A cylinder masz polski czy niemiecki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekS Opublikowano 23 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Polski ALMOT czy jakoś tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Jak polski to normalne. Też tak mialem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekS Opublikowano 23 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 "Tak miałem" i co było dalej ??? ustąpiło to czy nie ? jak było z mocą ? i jak w ogóle ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Cały czas dzwonił. Moc byla mialem zmienic pierscienie ale zjawisko nie postepowalo i tak jeżdziłem 4 tys km i wszystko łacznie ze spreżaniem bylo ok. Poprostu złe pasowanie lub zły materiał. Jak nie masz spadku mocy to nie przejmuj sie i jezdzij. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekS Opublikowano 23 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 OK, dzięki za info :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Jesli wału nie ruszałes to lepiej rusz i zrób regeneracje z nowym korbowodem Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekS Opublikowano 23 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Jesli wału nie ruszałes to lepiej rusz i zrób regeneracje z nowym korbowodem Sugerujesz że to wał ???????? Co mu się dzieje ???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Jesli wału nie ruszałes to lepiej rusz i zrób regeneracje z nowym korbowodemWał i pierscienie ?Ale pierdoła!! Wszystko bedzie dobże,one tak mają .Sam miałem dziewiczy silnik i nie dzwonił!!!.Wystarczyły dwa odkręcenia rolgazu na lozie i pozamiatane dzwoni 8O . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Jesli wału nie ruszałes to lepiej rusz i zrób regeneracje z nowym korbowodemWał i pierscienie ?Ale pierdoła!! Wszystko bedzie dobże' date='one tak mają .Sam miałem dziewiczy silnik i nie dzwonił!!!.Wystarczyły dwa odkręcenia rolgazu na lozie i pozamiatane dzwoni 8O .[/quote']Sam jestes pierdoła. Ja miałem takie samo dzwonienie jak miałem wał do regeneracji, konkretnie łożyska korbowodu. Do wojtkaS: zdejmij cylinder i zobacz jaki korbowód ma luz promieniowy. Czyli poruszaj nim w górę i w dół Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Sam jestes pierdoła. Ja miałem takie samo dzwonienie :-D :-D :-D Simson - silnik po remoncie, dzwonią pierścienie (?) Wystarczy dokładnie czytac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 a jak docierales silnik ?? bo ja zmienialem kidys pierscienie. i jakos niemoglem opanowac gazu po okkolo 100km przejechanych zaczeły dzwonic.. nieymienialem zadnuch łozysk tylko musialem zrobic szlif bo mi pirscien pekł i rozalił cylidner :) ah ta głupota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.