Skocz do zawartości

Simson - silnik po remoncie, dzwonią pierścienie (?)


wojtekS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ma nowy cylinder, tłok. Przebieg około 120 km po wymianie. Niestety po jeździe - długi podjazd pod górkę - zaczęły dzwonić mu pierścienie, szczególnie przy wyższej prędkości obrotowej :)

 

Co się stało i co z tym fantem zrobić ???? Zdjąłem głowicę, żadnych śladów zatarcia / rys na gładzi cylindra nie ma.

 

Może minie to przy dalszym docieraniu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd wiesz, że to akurat pierścienie?

 

Ja osobiscie nigdy nie słyszałem dzwoniących pierścieni.

Łożysko korbowodu, sworzeń tłoka owszem ale pierścionki?

Chyba musiałaby być straszna różnica wymiarów pomiędzy grubościa pierścienia a szerokością rowka w tłoku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd wiesz, że to akurat pierścienie?

 

Ja osobiscie nigdy nie słyszałem dzwoniących pierścieni.

Łożysko korbowodu, sworzeń tłoka owszem ale pierścionki?

Chyba musiałaby być straszna różnica wymiarów pomiędzy grubościa pierścienia a szerokością rowka w tłoku.

 

No jest w dwusuwach takie zjawisko...

 

To słychać jak takie dziwne brzęczenie, głowy oczywiście nie dam, że to to, ale z uwagi na charakter tego dźwięku to mi przychodzi do głowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Jesli wału nie ruszałes to lepiej rusz i zrób regeneracje z nowym korbowodem

Wał i pierscienie ?Ale pierdoła!!

Wszystko bedzie dobże,one tak mają .Sam miałem dziewiczy silnik i nie dzwonił!!!.Wystarczyły dwa odkręcenia rolgazu na lozie i pozamiatane dzwoni 8O .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli wału nie ruszałes to lepiej rusz i zrób regeneracje z nowym korbowodem

Wał i pierscienie ?Ale pierdoła!!

Wszystko bedzie dobże' date='one tak mają .Sam miałem dziewiczy silnik i nie dzwonił!!!.Wystarczyły dwa odkręcenia rolgazu na lozie i pozamiatane dzwoni 8O .[/quote']

Sam jestes pierdoła. Ja miałem takie samo dzwonienie jak miałem wał do regeneracji, konkretnie łożyska korbowodu.

 

Do wojtkaS: zdejmij cylinder i zobacz jaki korbowód ma luz promieniowy. Czyli poruszaj nim w górę i w dół

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak docierales silnik ?? bo ja zmienialem kidys pierscienie. i jakos niemoglem opanowac gazu po okkolo 100km przejechanych zaczeły dzwonic.. nieymienialem zadnuch łozysk tylko musialem zrobic szlif bo mi pirscien pekł i rozalił cylidner :) ah ta głupota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...