Fogg_wb Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Napisałem niedawno temat o problemach z moim Knightem (singiel 50ccm, 4suw, 2 zawory, wałek rozrządu w głowicy). Po remoncie silnika (nowe:cylinder, tłok, pierścienie, wał korbowy z korbowodem) maszyna stała się dużo słabsza, kopci ciemnym dymem z tłumika, nie schodzi z obrotów. Świece ma nową, gaźnik w porządku, elektryka ok, zapłon CDI (nie do ustawienia). Doszedłem do wniosku że to przestawiony rozrząd. Siedze dziś od rana u mechanika i przestawiamy cały czas rozrząd, nic to nie daje nadal kopci, nadal słaby, nierówno pracuje, z obrotów schodzi z dużym opóźnieniem. Doszło w końcu do tego, że po wyłączeniu stacyjki nie gaśnie. Jak już uda się go zgasić (trzeba zdjać fajkę ze świecy) to można go ponownie odpalić z wyłączoną stacyjką, to samo z włączonym immobilizerem. Ludzie, co jeszcze moze być nie tak, dlaczego dzieją sie takie rzeczy, jak to możliwe że pali z wyłączonym zapłonem (z elektryką cały czas było i jest wszystko w porządku)Pomóżcie !!! :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Życzę powodzenia w dalszym przestawianiu rozrządu. Rozrząd ustawia się na znakach, a w silnglu to już w ogóle nie jest żadna sztuka! Kopci na czarno = zbyt bogata mieszanka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fogg_wb Opublikowano 20 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Oznakowanie jest takie, że nie wiadomo w zasadzie jak to ustawić, a gaźnik nie jest do regulacji, są tylko dysze więc nic nie mogło sie zmienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Że jak? Chodzi przy wyłączonym zapłonie, gaśnie dopiero po zdjęciu fajki ze świecy i elektryka jest w porządalu? Czegoś nie kumam :roll: Może masz moduł zapłonowy od zaporożca... :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 nowe:cylinder, tłok, pierścienie, wał korbowy z korbowodem a moze poprostu sie dociera ?? i dlatego tak chodzi (to nie dotyczy elektryki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 jak chodzi na wylaczonym zaplonie to musi byc cos z elektryką ... jakos mi sie nie wydaje zeby winą bylo to ze sie dociera :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 coz made in Korea :?: Taiwan :?: China :?: zrob to aby jakos chodzilo i pogon w piz.. nie rozumiem ludzi kupujacych takie badziewa bo nowe i tanie :| a potem padaka psuje sie wiecej niz 30 letni Komarek czy WSK katana po polach Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Nie padaka tylko mechanik kloc :/Jak niegaśnie tzn że elektryka zdechła (pewnie coś niełączy z masą)Jak kopci znaczy że mnieszanka zwalona...Jak nieschodzi z obrotów to może ciągnąc lewe powietrze.Mogę tylko powiedzieć że przećwiczyłem już 2 i 3 punkt na mojej hondzie... Poza tym niedało się ustawić wolnych obrotów (dalej jest ciężko)... ale wystarczyło uszczelnić króciec, ustawić poziom paliwa i raz a pożądnie wyregulować gaźnik - nagle zaczeła schodzić z obrotów, nagle na świecy przestało się osadzać kilo sadzy, nagle zaczeła trzymać wolne obroty... Że silnik mniej się grzeje i vmax wzrósł o kilka km/h już niewspomne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Człowieku!!!!Ty po prostu zmień mechanika!!!! To jakiś jełop! Nie wiem dlaczego jeszcze tego nie zrobiłeś. Jak czytam twoje posty, to po prostu mnie rozwala.... Skąd się biorą tacy mechanicy? W jaki sposób przy takiej konkurencji na rynku mają prawo bytu?????Jeszcze raz: ZMIEŃ MECHANIKA! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.