Skocz do zawartości

Nadal problemy i problemy!


Fogg_wb
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Napisałem niedawno temat o problemach z moim Knightem (singiel 50ccm, 4suw, 2 zawory, wałek rozrządu w głowicy). Po remoncie silnika (nowe:cylinder, tłok, pierścienie, wał korbowy z korbowodem) maszyna stała się dużo słabsza, kopci ciemnym dymem z tłumika, nie schodzi z obrotów. Świece ma nową, gaźnik w porządku, elektryka ok, zapłon CDI (nie do ustawienia). Doszedłem do wniosku że to przestawiony rozrząd. Siedze dziś od rana u mechanika i przestawiamy cały czas rozrząd, nic to nie daje nadal kopci, nadal słaby, nierówno pracuje, z obrotów schodzi z dużym opóźnieniem. Doszło w końcu do tego, że po wyłączeniu stacyjki nie gaśnie. Jak już uda się go zgasić (trzeba zdjać fajkę ze świecy) to można go ponownie odpalić z wyłączoną stacyjką, to samo z włączonym immobilizerem.

Ludzie, co jeszcze moze być nie tak, dlaczego dzieją sie takie rzeczy, jak to możliwe że pali z wyłączonym zapłonem (z elektryką cały czas było i jest wszystko w porządku)

Pomóżcie !!! :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coz made in Korea :?: Taiwan :?: China :?: zrob to aby jakos chodzilo i pogon w piz.. nie rozumiem ludzi kupujacych takie badziewa bo nowe i tanie :| a potem padaka psuje sie wiecej niz 30 letni Komarek czy WSK katana po polach

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie padaka tylko mechanik kloc :/

Jak niegaśnie tzn że elektryka zdechła (pewnie coś niełączy z masą)

Jak kopci znaczy że mnieszanka zwalona...

Jak nieschodzi z obrotów to może ciągnąc lewe powietrze.

Mogę tylko powiedzieć że przećwiczyłem już 2 i 3 punkt na mojej hondzie... Poza tym niedało się ustawić wolnych obrotów (dalej jest ciężko)... ale wystarczyło uszczelnić króciec, ustawić poziom paliwa i raz a pożądnie wyregulować gaźnik - nagle zaczeła schodzić z obrotów, nagle na świecy przestało się osadzać kilo sadzy, nagle zaczeła trzymać wolne obroty... Że silnik mniej się grzeje i vmax wzrósł o kilka km/h już niewspomne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku!!!!

Ty po prostu zmień mechanika!!!! To jakiś jełop!

Nie wiem dlaczego jeszcze tego nie zrobiłeś. Jak czytam twoje posty, to po prostu mnie rozwala.... Skąd się biorą tacy mechanicy? W jaki sposób przy takiej konkurencji na rynku mają prawo bytu?????

Jeszcze raz: ZMIEŃ MECHANIKA!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...