21adam Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 bo trzeba mniejszą z przodu więkrża w z tyłu i łańcuch ok zmieniaj smiało w gs i tak niebedziesz latał z predkością max. a troche leprza dynamika si.ęprzyda ja szukam do CB500 zębatki na przód z conajmniej 14 zembami a wszędzie tylko 15 ma ktoś jakiś namiar :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Ta przerubka ma sens. Napewno poczujesz że przyspieszenie na wyższych biegach poprawi sie. Różnica jednego zęba to mało ale jak jeździsz po mieście lub z pasażerem to warto zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Ja się przymierzam do zmiany zdawczej w GSie na numer mniejsza, tylko czasu brak. Jedyny minus tego rozwiązania to większy luz na łańcuchu = mniej regulacji. no ale przy tylko jednym zebie mniej powinno dac sie odpowiednio napiac lancuch. czy moze sie myle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Kilka uwag do tych rozwazan bekrissa i innych mlodych ( wiekiem i doswiadczeniem ).Bekriss, moze niedokladnie czytales ten artykul, albo nie napisano tam ze szostka jest nadbiegiem i ma sluzyc do jazdy po rownej szosie ew z wiatrem w plecy. Wykorzystujac ja w ten sposob obnizasz obroty silnika i zmniejszasz spalanie a zwiekszasz przyjemnosc jazdy. Jezeli warunki sa niesprzyjajace to jej po prostu nie uzywasz. Biegiem na ktorym uzyskujesz max predkosc jest piatka. Zmniejszenie zebatki zdawczej o 1 zab odpowiada zwiekszeniu zebatki tylnego kola o 3 zeby i to wcale nie jest malo. Dla danej szybkosci obroty silnika zwieksza sie o okolo 400 obr/min. W wypadku GS500 na mniejszej zebatce polepsza ci sie i przyspieszenie i szybkosc max, bo silnik lepiej sie wykreci jak napisal Piotr - piatka dla tego silnika tez jest lekko `nadbiegowa` o ile pamietam. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 O ile sie nie myle w GS 400 i 500 (nie wiem jak większe) 5 i 6 są nadbiegami.Trzeba pamiętać też, że zmieniając zębatke z przodu na mniejszą skracają się biegi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Adam M. przeczytalem to Nie znaczy to, że stanowi przykład konstrukcji doskonalej. Przede wszystkim nie poprawiono poważnego mankamentu zgłaszanego przez użytkowników. Chodzi o zbyt „długie" przełożenie końcowe. Już „piątka" jest nadbiegiem a po włączeniu „szóstki" (przełożenie 0,85) każdy przeciwny podmuch wiatru czy lekkie wzniesienie zmuszają do redukcji. Podczas jazdy „solo" nie jest to może aż tak dokuczliwe, ale przy pojeździe obciążonym pasażerem i bagażami nabiera poważnego znaczenia. Ci, którzy często wyjeżdżają w trasę ratują się zamontowaniem zębatki zdawczej o 15 zębach (zamiast 16). JA wcale nie twierdzilem ze tam napisano ze szostka jest nadbiegiem i ma sluzyc do jazdy po rownej szosie ew z wiatrem w plecy tylko jest to ironiczny tekst mojego autorstwa :banghead: A tego co napisales zmiana zebatki ma jak najbardziej sens czyli git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcineoux Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Ja mam oryginalne zębatki obie i nie narzekam na przyspieszenia i v-max.Myślę, że jak na te 46 kucyków to jest bardzo dobrze. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Ja mam oryginalne zębatki obie i nie narzekam na przyspieszenia i v-max.Myślę' date=' że jak na te 46 kucyków to jest bardzo dobrze. Pozdr.[/quote'] No widzisz, przejedź się czymś mocniejszym to zmienisz zdanie. Powyżej 3 biegu gs jest pozbawiony mocy :?Słaba dynamika szczególnie powyżej 100km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcineoux Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Bo tak został przecież skonstruowany przez inżynierów. W każdym normalnym kraju jest to przede wszystkim motocykl miejski. A że u nas w kraju używany jest do dalekiej turystyki to tylko zasługa naszych dochodów finansowych. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Bo tak został przecież skonstruowany przez inżynierów. W każdym normalnym kraju jest to przede wszystkim motocykl miejski. A że u nas w kraju używany jest do dalekiej turystyki to tylko zasługa naszych dochodów finansowych. pozdr. Co nie znaczy, że do turystyki się nie nadaje. Jak na komarze można pojechać do Indii to i GS się nada do turystyki :PMożna mu pomóc, dlatego też jak widać opłaca się zmienić zębatke zdawczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Jezeli bede zadowolony i bedzie wystarczac dynamika to nie bede zmieniac zebatek a jak bedzie malo (zapewne kiedy juz nabede doswiadczenie) to zmienie. Co myslicie o gs'ach sprowadzanych z niemiec?? Z tego co czytam na forum to niemcy czesto dlawia swoje maszyny wiec jak rozpoznac ze motor nie jest zdlawiony w przypadku gs'a??Jakie papiery powinien taki motor posiadac jesli nie ma karty pojazdu??Ile kosztuje wyrobienie takiej karty i czy moge bez tego sprowadzic motor (dokladniej przyjechac na nim do domu)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Co do sprowadzania masz o tym oddzielny temat tu:http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=14920 Gsów jest taki wybór, że ja szukałbym w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.