Breżniew Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 wykonałem remont silnika i niestety nie wchodzi on na obroty.Bieg jałowy jest w porządku pali róznie raz od 1 kopa raz trzeba popchac ale przy dodaniu gazu dusi sie silnik. Dysze gażnika ,czystość ,poziom paliwa w normie. to samo po przełożeniu sprawnego w 100 procentach gaznika z jawki. Swieca nowa zgodna z zalecenioami fabrycznymi.Filtr powietrza nowy oryginalny. Poprawa występuje po odłączeniu gażnika od filtra powietrza moto wkręca sie na obroty ale to jeszcze nie to co być powinno. Kondensator sprawny ,podstawiony drugi i te same efekty.Przerywacz nowy z przerwą 0.4mm .jakieś pomysły lub sugestje?myslałem juz o zakupie filtra stożkowego ale silnik powinien działać też na oryginalu z puszką tłumika szmetów ssania. w puszce wywierciłem dodatkowy otwór dla powietrza o średnicy 20mm wiec puszka nie powinna dławic przepływu.Może zapłon za wczesny? Ale zkąd ta poprawa przy zdjętym filtrze.Kombinacje z wysokościa iglicy i poziomem paliwa spełzły na niczym. W silniku wymieniony był wał korbowy ,simeringi,cylinder tuningowy z tłokiem produkcji Almotu i tp uszczelki , łozyska itp HELP :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 Stawiałbym na uszczelnienie, np głowicy czy połączenia gaźnika z cylindrem. Najlepiej kopiąc przyłożyć rękę do króćca i poczuć czy zasysa. Jesli nie to moze krzywo (a raczej zbyt krzywo /nierówno/ bo krzywo są zawsze) ustawione są młoteczek i kowadełko? Jeszcze jedno przyszło mi do głowy. Sam kiedys rozwiązałem taki problem w czyimś tam ogarze. Kondon jest dobrze zmasowiony? Próbowałeś docisnąć go bardziej do masy? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 18 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 kondensator masuje prawidłowo i był podstawiony drugi .nic to nie dało.silnik wchodzi na obroty dopiero po zdjęciu rury gumowej nowego , czystego filtra. Głowica była polerowana pastą do zaworów i jest szczelna na styku z cylindrem .Cylinder z karterami jest szczelny. Gdyby byłu jakieś nieszczelności cylinder - gaznik nie było by wolnych obrotów. simeringi są szczelne bo sprawdzałem wlanym do karterów paliwem jeszcze przed zamontowanym silnikiem w moto. Jeszce jakies pomyśły?Ja juz wykluczyłem wszystkie mozliwości poza opużnieniem zapłonu .Ustawione wyprzedzenie 2mm przed GMP , ale moze się coś zmieniło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 w puszce wywierciłem dodatkowy otwór dla powietrza o średnicy 20mm wiec puszka nie powinna dławic przepływu weź zaklej tę dziurę i sprawdz czy się nie poprawi. sam miałem podobny problem, winna była własnie puszka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 Ja miałem taką sytuacje że ogar był też po remoncie i nie chciał się wkręcać na 3 biegu. Winny okazał się tłumik bo był zapchany. W twoim przypadku polecam doprowadzenie do orginalnego stanu obudowy filtra powietrza (zaklejenie tej dodatkowej dziury). Jeżeli bedzie to samo to sprubuj zubożyć mięszanke skoro bez filtra wkręca sie lepiej. Może go zalewa. I sprawdz wydech. Czasem silnik od razu po remoncie wykazuje spadek mocy jednak po przejechaniu ok dwa pełnych baków powinien chodzić ok (takie moje zdanie na ten temat). Mogę sie mylić jednak wydaje mi sie że wyprzedzenie ogara wynosi 1.7mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 19 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 powiem Ci tak jeszcze:http://www.marcinszulc88.republika.pl/pomysly/10.htmlzałożyłem sobie filterek od malczana, bezpośrednio na gaznikefekt jest taki, że wonlych nie trzyma tak idealnie, a jak trzyma to żeby wkręcić na obroty, trzeba to robić delikatnie, bo sie zadusi... niskie obroty są słabe, jednak zaleta to fajne buczenie no i troche lepsza góra.. obecnie chce zmienić ten filterek na mały stożek, tyle że z dłuższym dolotem do gaznika. stożek mam, wiec moge sobie pokombinować :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 19 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 w puszce wywierciłem dodatkowy otwór dla powietrza o średnicy 20mm wiec puszka nie powinna dławic przepływu weź zaklej tę dziurę i sprawdz czy się nie poprawi. sam miałem podobny problem' date=' winna była własnie puszka.[/quote']Założyłem tez oryginalną puszkę z jawki w której nie ma takiego przelotu i nic to nie dało. Tłumik wydechu i kolanko czyste ,wymyty i wypalone. Podstawiłem od jawki drugi i bez rezultatów . :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 19 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 przerwe na przerywaczu ustaw 0.3 i pobaw sie z zapłonem mam ten sam silnik i wiem ze jesli zmienisz filtr powietrza na bardziej przepustowy lub mniej to trzeba ponownie ustawiac zapłon ale wtedy efekt i przyrost mocy jest widoczny ja stawiam na zapłon bo z filtrami to jest ruznie ja mialem stary zapchany i jezdzil normalnie wlozylem nowy przestal jezdzic ustawilem zapłon znowu i zaczoł zapier.. gaznik to napewno nie to, bo tam nie ma co ustawiac, przerwa tak jak napisalem u góry i zapłon 2mm przd Górnym Punktem i bedzie jezdzil. no jeszcze moze byc to ze masz za małą zebatke na tylnim kole ja tak mialem ale ja mam silnik jawa 233 w ramie motorynki i musialem zmienic tylnią zebatke z 25 na 33 Z teraz moc jest nie do okreslenia na koło wchodzi bez naj mniejszego problemu :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 Kurna no to w takim razie cud, bo wszystko jest ok a nie działa Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 19 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 No właśnie :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 19 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 czyli coś przeoczyłeś to normalne w tym silniku bo on działa niezgodnie z prawami fizyki jest czeski wiec wrzystko jest tu odwrotnie :evil: musisz zacząć od początku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 To powiedzcie mi jaki wpływ ma inny filtr powietrza na kont wyprzedzenia zapłonu? Zaden! Skłąd mieszanki jest inny w całymzakresie obrotów i to jest to co trzeba przestawić, ew. wrócić do starego ustawienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 filtr ma duzo do gadania bo przy zbyt duzej ilosci benzyny i małej ilosci powietrza bedzie sie dusil jesli masz ustawiony zapłon na wydechu nie bedzie to odczuwalne zmienia sie wrzystko jak znowu silnik dostaje duzo powietrza a mało bęzyny przestawiasz zapłon na wczesniejszy i dostaje przy zapłonie mieszanki sprezenia w poprzednim przypadku nie miał co spraezac bo filt był zapchany i przez niego przechodziło min. powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 czeeeeeeePrzeciez juz padla odpowiedz na pyatnie dlaczego ...... ustaw uboższą mieszankę bo go zalewa przy odkrecaniu gazu . pozdrwaiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 gaznika ogara 200 nie posiada sruby do regulacji mieszanki i tu jest problem jesli masz ustawioną iglice standardowo bodajze na srodku i ci sie dusi znaczy ze cos jest zle z zapłonem lub iskrą nie ma innego rozwiązania no moze być jeszcze przeciek i zalewa olejem albo bęzyna jest stara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.