Skocz do zawartości

Odchudzać motocykl.


Gość BukE
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Ostatnio zastanawiałem sie nad odchudzeniem troche mojego moto [bandit 600 ] i zrobieniem go "lekko" na streeta. :P

Owiewka, troche chromu, moze nowy lakier.

Przydało by sie go odchudzic, wiec kieruje sie z pyt : co zdjac ? co wymienic ?

A moze ogolnie, na czym polega odchudzanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja robie to samo z moim banditem, zaczynam od wyrzucenia lampy, wrzuca jakas od streeta z kocimi oczami, znacznie przytne plastyk z tylu bo go tam zaduzo, no i troche podniose dupe. no i oczywiscie malowanie, zastanawiam sie nad pomalowanie go na dwa kolory, czarny i czerwony. A co myslicie o matowym lakierze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcesz zostawic czerwoną rame a reszte w czarny mat?? czy jak?? ihmo niezbyt udane zestawienie. najlepiej porozmawiac z kobietami, one maja talent do dobierania kolorów i rozrózniają te wszystkie morelowe, ekri , seledynowe ...... :mrgreen:

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie myslalem, zeby zostawic czerwona rame a reszte czyli bak, blotnik i boki na czarno, mam czarne feligi i dodtatki wiec mysle ze ladnie by to wspolgralo. MNo i szukam dalej tych kocich oczu wraz z owiewka. OT Aha, jakby ktos mial kontrolki do bandita do ja chetnie kupie, obudowe do prawego zegara rowniez. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie - tniesz stelaz tylni - wywal lampe przednia i tylna, kierunkowskazy tez - wszystko mozesz zmniejszyc - zmien przedni blotnik

jak jezdzisz streetem to pewnie solo wiec przerabisz caly tyl - tu w bandicie mozesz najwiecej zaoszczedzic

 

do malowania masz 3 elementy tyl.bak i blotnik wiec niewiele - mozna poszalec z aerografem ale...

jak bedziesz robil (a na streecie powinienes) sztuki to inwestycja w drogi lakier moze sie nie oplacic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A wracając do odchudzania, to myślę, że najwięcej kilogramów zrzuciłbyś zmieniając obecny tłumik na karbonową końcówkę, wycinajac cały stalowy stelaż i zrobienie skromnego dla jednej osoby stelaża z aluminium, przykręcanego do stalowej ramy. Parę zbednych kilogramów drzemie też w masywnych felgach. Zamiana ich na delikatne fefgi z najnowszych supersportów pozwoliłaby zaoszczędzić jakieś 3 kg. Rozwiązanie niestety mało realne, bo drogie i wymaga pewnych przeróbek. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...