Skocz do zawartości

Honda cb 650 nie pali na wszystkie garki POMOZECIE??


SEBA_08
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czesc

mam problem z honda cb650 polega to na tym ze nie pali na 4 garki tylko na 3 a z 4-go strzela jak cholera co moze byc przyczyna swiece sa nowe filtr powietrza tez i co jeszcza jak sciagnolem airboxa to bylo w nim sporo benzyny i o co chodzi?? a synchronizacja jest zrobiona pomozecie??

pzdr seba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seba 08 w twoim poscie nie ma logiki bo piszesz że synchro zrobione a silnik nie pali na 4 tylko na 3 cylindry.

Możesz więcej napisać na ten temat.

Który cylinder licząc od lewej itd?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaczne teraz od nowa: wyczy

 

[ Dodano: 17-06-2005, 22:43 ]

WZIOŁEM SIĘ W GARŚĆ I zrobiłem wszystko od nowa. ściągnąłem gażniki wyczyściłem wszystko pięknie było troszke brudu ale ok założylem z powrotem odpalam a tu nic pali już tylko na dwa licząc od lewej strony 2 i 3 a 1 i 4 nie chodza(sprawdzalem dotykajac kolektora przy 1 i 4 był zimny) po dodaniu leciutko gazu gasnie i robi uuuuuu no tak wyje chwilke i gasnie a te 1 i 4 strasznie strzelaja.no to wykrecilem świece i patrze czy wogule jest iskra na tych niechodzacych okazuje sie ze swieca jest zalana ale iskra jest super wiec mysle ze cewka jest ok.(w tej hondze jest tak ze sa dwie cewki po 2 tloki czyli cewka lewa jest na 1 i 4 a prawa jest na 2 i 3 które chodzą) dalej pozakrecalem swiece i pale strzela strasznie przyszedl kolega i doradził abym wymienil kable no to pędem wymienilem ale problem nie zniknoł dale jest tak samo no to dalej zrobilem synchronizacje ale przy tych strzelajacych to nie wiem czy bedzie dobrze ustawione ale to tez nic nie pomoglo no i dalem sobie spokuj bo juz mi sie płakać zachciało . to wlaśnie cala opowieść dzisiejszego dnia. Czy ktoś mi pomoze rozwiazac ten problem?? powie gdzie robie błąd i wogole jaka może być tego przyczyna??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak prady sa O.K. to musi byc problem z gaznikami. Ja ich nie czyscilem , wiec nie moge dac gwarancji ze porzadnie sa wyczyszczone z biododatkow i komponentow osadzajacych sie wszedzie. Ktos w innym poscie napisal ze zamoczyl gaznik w specyfiku- zamoczyc to mozna......, nie na tym polega czyszczenie- ale to wiedza nieliczni. Po czyszczeniu trzeba robic regulacje gaznikow, potem na koniec synchro.Jak masz gazniki o sterowaniu mechanicznym( nie na podcisnienie) to jest ciezko zsynchronizowac- ale mozna.

Moja rada- dac zarobic chlopakom- mechanikom(trzeba miec doswiadczenie- a takie pisanie na odleglosc nie pomoze) i miec problem z glowy. Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa że cylindry nie pracują parami 1-4... moim zdanie może mieć tutaj winę instalacja zapłonowa. Powiedz mi w jakim stanie są zaworki iglicowe i jaki jest poziom paliwa w komorze pływakowej? No i co z filtrem powietrza, może airbox jest zawalony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam:)

magikiem 4T jeszcze niestety nie jestem ale:

odnosząc sytuację do Jawy 350 (po której pozostały mi tylko łzy) mogę zasugerować tyle:

jeżeli masz dwie cewki i jedna jest na 1 i 4 garnek (które nie palą) a druga jest na 2 i 3 ( to te palące) to spróbuj jeśli jest to możliwe (nie widzialem nigdy instalacji cb650) zamienic cewki miejscami - tą z 1i4 dać na 2i3 i odwrotnie. jeśli wtedy sytuacja się odwróci i zaczną gadac 1 i 4 musisz juz tylko dokupic jedną cewke:) pamiętaj ze od razu po zmianie cewek moto moze wogle nie zagadac bo 1 i 4 są zalane i mają pewnie niedokładnie ustawione gażniki ale jak chwile pokrecisz powinny zagadać.

 

ZANIM ZACZNIESZ!!! poczekaj na posty osob które siedzą od jakiegoś czasu w 4T, ja odnosze sytuację do jawy 350TS i nie wiem czy moje rady są na 100% słuszne ale moze akurat zaoszczędzisz troche czasu i pieniędzy.

Kilka razy mialem w Jawie przypadek ze na wykręconej swiecy iskra jest taka ze konia by zabiła a po wkręceniu w cylinder najwyrażniej nie (prawdopodobnie wpływ ma ciśnienie.) a do rozwiązania doszedłem metodą prób i błędów, i dzięki temu ze mialem w warsztacie cewke od MZ.

 

Pozdrawiam i życzę powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 lat później...

ale co w końcu było ?

Czy zauważyłeś, że ostatni post był napisany 10 LAT TEMU !!!

Jako świeżemu na forum podpowiem, ze w mechanice nie prowadzimy sobie luźnych pogawędek.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...