wueska Opublikowano 19 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 pozatym służby muszą oszczędzać na paliwie (mają racje paliwowe czy jakoś tak) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 19 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 dla mnie to tez glupota dlawic motocykle wojskowej i policyjne.to raczej na odwrot powinno byc.a takze prawda nie jest to ze zdlawiony motocykl bedzie bardziej wytrzymaly. np. fiaty 125 policyjne to mialy wlasnie wiekrza moc , mocniejsze przeguby, i podobne tego typu sprawy. a co do kolegi egzemplaza to w sumie zdazaja sie "okazje" i moze wlasnie on na nia trafil, ale jak zobaczymy fotki to bedzie mozna cos wiecej powiedziec. :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Aby byly bardziej wytrzymale Nie sądzę pozatym służby muszą oszczędzać na paliwie Na pewno nie w czasach MZetek i Gazelek. MZety policyjne były dławione bo część produkcji szła do Niemiec (wówczas) zachodnich i musiała spełniać normy ekologiczne. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sz6sty Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 motory z policyjnych przetargów to gówna na kółkach z cofnietymi licznikami Przyjedź do mnie to pokaże Ci moją MZ. Myślę' date=' że zmienisz wtedy zdanie...[/quote'] podczas ruchu jawą mz kazdą biore, a z miejca to jawa już jest wydymana i do 100km/h jest z tyłu o długość motocykla Moja prędkość maxymalna na jawie to było 150km/h (licznik rowerowy) bo ten standardowy pokazywał 165km/h ale te standardowe zawyzają od 15 do 20 km/h pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spartakusek Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 a bawislicie sie w jawie z obracaniem walu o 180st. 2 tloki chodza razem.nawet niezle ma kopyto ale sadaja lozuska i wal.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 2 tłoki razem w JawieJa słuszałem o takiej przeróbce podobno powoduje ogromne wibracje silnik trzeba montować na poduszce bardzo szybko się zużywa, śróby same sie odkręcają ale lepiej sie wkręca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 nie sadze zeby to byl dobry pomysl :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sz6sty Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 jezdziłem taką cz350 wolna paskudnie w terenie miud i na 1 i 2 mistrz przyspieszenia. 3,4 totalna padaka wdodatku remontowana co chwile. PSGdyby w maluchu 126p tłoki pracowały naprzemian na wyzszych biegach miałby lepszego kopa i mozna było by nim przez chwile te 140 pojechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 mzetki policyjne w rzeczywistości miały mniejszą moc ok. 17 KM, ale tylko te wypuszczane na rynek ZACHODNI, gdyż tam obowiązywały ostrzejsze normy czystości spalin, a zmniejszenie toksyczności wymagało zmniejszenia mocy. Natomiast inaczej sprawa wyglądała z motocyklami przeznaczonymi na rynek wschodni, gdyż u nas nie było aż tak ostrych norm czystości... Ale nie jestem na 100% pewien , gdyż edo naszej policji mogły trafić także te słabsze wersje........... opowiastki o 23 KM wsadziłbym raczej między bajki................. Żeby stwierdzić na 100% trzebaby dokładnie obejrzeć konkretny egzemplarz, zobaczyc dysze w gaźniku, kanał dolotowy i cylinder............ :banghead: Myślę także, że motory z policyjnych przetargów są różne, ale tych w bardzo czy wręcz idelnym stanie jest przynajmniej 1/3.W większych miastach były one często użytkowane w ostry sposób, natomiast w mniejszych miasteczkach i na wsiach, gdzie bardzo dbano o motory, były one zazwyczaj w lepszym stanie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.