guziq Opublikowano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2005 Witam.Chciałem pośmigać sobie moja Jawą TS i ani myśli zagadać. Nawet na popych. Zapłon ustawiony poprawnie (dzisiaj) simeringi nowe, gażnika jeszcze nie sprawdzałem ale chociaż powinna zagdac. Czy mogą być winne kondensatory? Co jeszcze powinienem sprawdzic? PS. Czy wymiana zapłonu na PRAMETI elektronik pomoże? I tak go mialem zmieniac ale jeszcze nie teraz.PS2. Czy jest na forum ktos z okolic Żyrardowa kto by sie znał na tych sprzętach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2005 Zobacz czy świece maja wogule iskre,jezeli beda miały to może byc ze pod cisnieniem w cylindrze nie maja ,wiec swiece zmień.Jak parokrotnie pokopiesz Jawiszona zobacz czy po wyjeciu świece są mokre (czy dochodzi paliwo).Kondensatory też mogą byc winne.Czesto jest tak że jezeli kondensator jest uszkodzony to iskra na świecy jest bardzo słaba ,albo poprostu jej nie ma.Zobacz czy styki nie są wypalone na przerywaczach.Jawiszon ma chujo**a budowe krućca gaznika i może byc jest ta guma wyrobiona i dostaje sie lewe powietrze do silnika.Sprawdz czy odpali bez filtra powietrza może być filtr zapchany i dlatego nie odpala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 11 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2005 Wiec po koleji:- jak świeca jest wykręcona to ma iskrę- gaźnik jest prawidłowo zamocowany- filtr czyszczony sprężony powietrzem- świece są mokre (wykręciłem je, wysuszyłem, wkreciłem, kopnąłem pare razy, jedna świeca jest tylko troche wilgotna, druga, bardziej)- przerywacze nie zrobiły 200 kilometrów i są idealne PS. Czy zapłon elektroniczny moze pomóc? Ten firmy PRAMeTI chyba wymaga zdemontowania kondensatorów i już bym miał problem z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2005 Ten firmy PRAMeTI chyba wymaga zdemontowania kondensatorów i już bym miał problem z głowy. tyle że za kondensatory zapłacisz pare złoty ;)wg mnie zapłon nie ma nic do odpalania -> jedynie co, to dobrze ustaw stykowy (a to nie jest łatwe) bo to będzie prawdopodobna wina :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2005 prosty sposób na sprawdzenie czy fałszywe powietrze się dostaje... co zazwyczaj w jawie jest problemem. ściągnij przewod powietrza za gaznikiem i spróbuj odpalic zakrywając wpierw calą ręką a potem jak nie da rady częściowo wlot powietrza. Ja tak wykrylem ze mam zle uszczelnienia.daj znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 11 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2005 lewe powietrze na 100% sie nie dostaje koło gaznika gdyz miedzy niego a kruciec ssacy jest jeszcze oprusz standardowej gumy wsadzona podkładaka gumowa o grubości 2mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2005 a ta gumowa okrągła, stożkowata uszczelka w którą wciskasz gaźnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 12 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 to mówie ze oprucz niej jest jeszcze miedzy nią a silnikiem caął gumowa uszczelka 2-u mm-owa wiec mozliwość zaysania tędy powietrza wykluczam całkowicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 ale masz zdjac gaznik i przylozyc lape i kopnac. jezeli nie zasysa, to znaczy trafiony jest simmer na wale i moooooze Ci sprzet odpali na pycha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 ale masz zdjac gaznik i przylozyc lape i kopnac. jezeli nie zasysa, to znaczy trafiony jest simmer na wale i moooooze Ci sprzet odpali na pycha Ale ziomek mówił ze ma nowe simmeringi. Chociaz mógł źle założyć Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 a ja mysle że kolo ma wszystko dobrze, bo tak mówi...to po co w ogóle pyta na forum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 w mojej jawie czesto mam problemy z kondensatorem. Czesto mi je pali ale jeszcze nie mialem tak ze spalila mi jednoczesnie 2. Ostatnio nie moglem rozroznic czy jest spalony czy nie ale po zamianie kondesatorow odpalila na ten gar ktory poprzednio nie dzialal. Mozesz kupic sobie jeden nowy kondensator i bedziesz pewny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 14 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Zebrałem dzisiaj 3 chłopa i ją popchnelismy i zapliła. Nie ma niestety wolnych obrotów (takich bardzo wolnych - poniżej 2 gaśnie). Czy czyszczenie gaznika pomoze lub moze pomóc? PS. Rozebrałem prędkościomież i mam problem z prawidlowym jego złożeniem. Wzkazówka zaczyna wychylać sie w polowie jedynki (pierwszego biegu). Jak to naprawic? Kuzyn ma to samo z obrotomierzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 no moim zdaniem na 100% fałszywe powietrze jak na pych zapala i brak wolnych obrotów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 15 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Ale fałszywe powitrze z simeringów czy gdzies koło gaźnika? I jak sprawdzić że to napewno w tym a tym miejscu łapie to lewe powietrze? Żeby potem nie było że wymieniłem wszystkie simeringi i dalej nie pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.