Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Hej ;)

Interesuje mnie info o CB 400 i 450.

Z tego co wiem to mozna je kupic za naprawde przyzwoita kase. Wizualnie tez nie sa najbrzydsze a co z reszta ? Bardzo sie lubia sypac ? Jakies charakterystyczne slabe punkty ?

A moze ktos z Was smigal na takich sprzetach ?

Warto dolozyc do 450 czy moze lepiej sprawuje sie 400 ?

Najchetniej to dowiedzial bym sie o tych motorkach wszyskiego (z cenami wlacznie :P )

PS: Jak sadzicie, czy warto bawic sie w sprowadzanie takiego sprzeta czy moze szukac w Polandi ?

Aaaaa... i jeszcze jedno - czy wersje zdlawiona do 27 KM mozna jakos "oddlawic" ?

Z gory dzieki za wszelkie info ;)

 

 

DOPISANE:

A jak z czesciami do tych (badz co badz juz wiekowych) sprzetow ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie opłaca się oddławiać cb 400 i 450

mają inne fazy rozrządu (oddławienie =wymiana wałków)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CB450S ma taki bardziej "sportowy" wygląd w porównaniu do N-ki czy do CB400.

Charakterystyczne słabe punkty - sprzęgło rozrusznika - zużywają się rolki i bieżnia zębatki, żeby wymienić trzeba rozbebeszyć cały dół silnika, koszt rolek i zębatki ok 800 pln

 

Reszta tak jak w każdych wiekowych japończykach

 

oddławianie- wałek rozrządu koło 1200pln sprężyny iglice i dysze w gaźniku ok 300pln - czyli nieopłacalne, używany wałek na e-bayu od ok. 40-eur

 

Z częściami nie ma żadnego problemu oryginały od 3 dni do 2 tygodni

 

W sumie motocykl konstrukcyjnie bardzo prosty i jak na swoje lata niebrzydki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 2 tygodnie później...

Jezeli to jeszcze aktualne to:

1. oddlawienie jest tansze (tylko walek - 90 do 150 euro na ebay'u)

2. dlawiona do 27 km ma praktycznie ten sam moment obrotowy co normalna --> elastycznosc na 4 pierwszych biegach jest zadowalajaca i dopiero gdy dochodzi opor powietrza czuc, ze brakuje mocy

3. motor w miare bezawaryjny (wyj. sprzegielko rozrusznika ale jest tez kopnik ;p)

4. zawieszenia w wyjezdzonych egzemplarzach troche za miekkie (zwlaszcza przod)

5. nie zauwazylem aby rama w rozsadnych predkosciach w zakretach (120 km/h) sie poddawala

6. lozysko glowki ramy jakies takie nietrwale na polskich drogach (przynajmniej tak slyszalem i tak bylo/jest w moim)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...