Gość Anonymous Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Mam problem natury czysto technicznej, to oczywiste ;) a więc: do pustego baku w mojej kawie nalałem 11 literków (baczek liczy sobie 18 l), poczekałem chwilkę aż wskaźnik paliwa na wskaźnikach zechciał łaskawie ruszyć powoli swą wskazówkę... doszedł to miejsca gdzie nie przekroczył połowy i stoi. a połowa to 9 l. a on nawet połowy nie wskazuje... cholera - jak by na to nie patrzeć to wskazuje tylko 1/4! co zrobić ?! fotka: http://www.bikepics.com/pictures/361389/ Mam nadzieję ze pomożecie...;) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 U mnie jak zaleje do pelna to wskazowka wychodzi mi poza max ;) Dobrze ze sie w kolo nie obraca :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Właśnie dlatego nazywa się, to wskaźnikiem poziomu paliwa, a nie miernikiem ilości paliwa. W samochodach często działa on mało rzetelnie, przy czym tam zbiorniki paliwa sa bardziej równomiernych kształtów, więc nie ma się co dziwić, że w motocyklach wskazuje on wartości bardzo przybliżone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 U mnie jak zaleje do pelna to wskazowka wychodzi mi poza max Dobrze ze sie w kolo nie obraca moj qmpel jak odlaczy kabelek z baku, to wskaznik wskazuje... pol baku paliwa 8O :mrgreen: widocznie w gpz 600r ten uklad jest, delikatnie mowiac, niedopracowany :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 no to wychodzi na to że mam go olać i zostawić tak jak jest ? :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 no to wychodzi na to że mam go olać i zostawić tak jak jest ? nie do konca: zostawic. Idaho wyjasnil. moze innymi slowami powiem: wskaznik paliwa nie dziala liniowo. znaczy, ze jak masz pol baku, to wcale wskazowka nie bedzie na polowie. u mnie w VFR wskaznik dziala tak: bak pelen - wskazowka ok, pokazuje fulla. zrobie ze 100km i wciaz full. potem leci na leb na szyje na nastepnych km i staje w pozycji : rezerwa i tam zostaje. swiece do baku latarka, a plywak juz sie opiera o takie miejsce w baku, a paliwa pod nim jeszcze z 4L. i te 4L jak wypale to i tak wskaznik nie ruszy sie nizej juz. tak jak Idaho pisal: wskaznik paliwa pelni role informacyjna a nie pomiarowa. w kazdym sprzecie jest inaczej. radze zalac naprawde do fula i zobaczyc co bedzie. aha, ten moj qmpel ma wytarty element rezystancyjny w baku, stad te glupie wskazania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 no ok... zalaję go do pełna. jak coś będzie nie tak to napiszę. dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Zapomnijcie panowie że w waszych GPzach czy GPxach będę kiedykolwiek czujniki poziomu paliwa podawać prawdę. Trzeba jeździć patrząc na kilometry a nie na zegar paliwa. Kiedyś śmigaliśmy z Koronowa i zabrakło mi paliwa przy ok 180km/h a licznik wskazywał pół zbiornika ;) Zanim zauważyli że mnie nie ma przejechali ok 30 km :P Kawasaki zrobiło dużo niewypałów a wskaźnik poziomu paliwa należy do czołówki...Pozdrawiam ;) Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...hlight=zbiornik Miałem podobne obserwacje w swoim motocyklu.Przyzwyczaiłem sie i jest ok.zawsze po zatankowaniu zeruje licznik dzienny i obserwuje przebieg oraz wskażnik. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Klapek i Avalon dzięki ;) cóż... trza z tym żyć ;) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 w XJcie wskaźnik działa bardzo dobrze, to znaczy w miarę liniowo. Po zalaniu do pełna wskazówka wyskakuje poza MAX mniej więcej o ilość podziałek równą 1/4 wskazania teoretycznie pełnego baku. Prawdziwa rezerwa zaczyna się po zejściu wskazówki poniżej kreski oznaczającej całkowicie pusty zbiornik ;) Nalewam do pełna i jest 5/4 zakresu - wg. wskaźnika. Pierwsze 100km wskazówka schodzi powoli do poziomu mniej więcej 4/5. Później przez następne 100km schodzi dość szybko, ale równo do 1/4 wskazania. Następne 100km schodzi znów bardzo, bardzo powoli. Benzynki zaczyna brakować, gdy wskaźnik już od 40km jest na rezerwie. Wtedy przestawia się kranik na pozycję RES i jest benzynki jeszcze na 50km spokojnej jazdy. XJta na pełnym baku (19,5 litra) przejeżdża ponad 300km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Zapomnijcie panowie że w waszych GPzach czy GPxach będę kiedykolwiek czujniki poziomu paliwa podawać prawdę. Moj pokazuje prawde i jeszcze nigdy mnie nie oklamal ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 ehhh... nalałem full a on lekko wychylił się poza połowę... chyba go zaraz "ręcznie" przestawię ;) ;) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.