pino Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 mam cb900 boldor-a, problem jest taki ze motocykl wkreca sie bez problemu do 5 tyś,powyzej nastepuje dławienie sie i nierówna praca, na postoju czyli bez obciążenia wkreca sie do 6tys i również przerywa powyzej, swiece byly zmienione na nowe,gaźniki wstawione drugie inne i cały czas ten sam problem,jedynie co mi pozostało to synhronizacja gaźników,innych pomysłów nie mam, może ktoś poradzi co może być przyczyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz01 Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 Być może się mylę, ale z tego co pamiętam CB 900 miała jeszcze zapłon bez modułu - przerywaczowy. Jeżeli tak to przyczyną takiego zachowania mogą być wypalone styki przerywacza i / lub przepalony kondensator. Jeżeli zapłon jest elektroniczny to nie mam koncepcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 A ja mam koncepcje jak zaplon jest O.K. to napewno gazniki- i nie synchronizacja, a porzadne czyszczenie i regulacja, synchro zawsze na koncu.Janek.P.S. Jak wygladaja swiece po takiej przerywanej jezdzie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wróbel Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Witam. Wydaje mi się, że to jednak może być wina zapłonu, bo skoro gaźniki są wstawione inne, to czy dwa komplety byłby wadliwe - w ten sam sposób? A może posprawdzaj cewki wysokiego napięcia, te z których kabel idzie do świecy. A może też przy okazji u jakiegoś dobrego elektryka/elektronika sprawdź moduł? Weź ze sobą schemat instalacji elektrycznej i myślę, że może coś zaradzi.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Inne gazniki tzn. jakie, z innego motocykla?? Czy ten sam typ itp. Jak nieoryginalne gazniki to oprocz standardowego CZYSZCZENIA , trzeba zrobic porzadna regulacje z byc moze WYMIANA dysz i rozpylaczy. Nie lepiej zostawic stare gazniki tylko dobrze wyczyszczone i wyregulowane??Problem iskrowoswiecowy mozna latwo zdiagnozowac kupujac "swiecace" fajki po 15 zl szt. i widac jak iskra slabnie po nagrzaniu to wina albo modulu albo cewek(czasami tez padaja). Jesli motop ma mechaniczny przyspieszacz zaplonu to moze cos tam sie blokuje- potrzebna lampa stroboskopowa(zreszta lampa taka to fajne urzadzenie i dokladnie mozna zaplon ustawic:-))) ). Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 CB900F niestety już nie ma przerywaczy tylko prosty zapłon bezstykowy z przyspieszaczem odśrodkowym.Opisywana sytuacja to wina złego ustawienia zapłonu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 Poprostu zardzewiał od nadmiaru smaru. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 1 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 jedno o czym nie wspomiałem to brak ładowania,ale chyba to nie ma wiekszego wpływu o ile akumulator był swieżo podładowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 ładowanie w CB750/900 nie ma nic wspólnego z układem zapłonowym.Za czasów komuny jezdziłem Boldorem pół roku bez wirnika alternatora na samym akumulatorze na trasie 650km i potem musiałem ładować aku.Ustaw dobrze zapłon i musi chodzić do końca tylko nie wkręcaj bez obciążenia bo zdziwisz się ile kosztują zawory,. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Ja bym jeszcze sprawdził stan cewek, przewodów zapłonowych i samych świec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 RK już kiedyś było na forum że podczas walki z ładowaniem najpierw wymieniamy aku na nowe a dopiero później szukamy awarii ale jeżeli ktoś notorycznie używa szkła zamiast papieru to nie nasza wina. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 2 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 to sprawa wyglada tak, akumulator jest napewno dobry bo na codzień chodzi przy VS1400,wiec to odpada,nastepnie gaźniki są czyste bo czysciłem (gumki boczne niepopękane),jedynie trzeba synchronizacji,ale to nie powino mieć większego wpływu na wysokie obroty,przyspieszacz sprawdziłem i nie blokuje sie wiec teoretycznie powinien być ok,próbowałem przyspieszyc lub opóźnić zapłon i też nic niepomogło, jedynie pozostał do sprawdzenia moduł i cewki,dodam że kable wysokiego też nie mają przebicia, po prostu nie wiem już co może być przyczyną-zastanawiam sie jeszcze czy czasem nie łapie gdzieś lewego powietrza,ale pewnie wtedy by strzelał i prykał ale by sie wrecał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 pino skąd nadajesz i co za bzdury opowiadasz o module zapłonu w Boldorze? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 2 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 jesli chodzi ci o zapłon to tylko przestawiałem po lewej stronie na wale tam gdzie jest przyspieszacz i impulsatory, myslałem ze tym można przyspieszyc lub opóźnić zapłon,podobnie jak w junaczku było,chyba że znasz inny sposób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Przy pomocy lampy stoboskopowej należy dokładnie ustawić punkt zapłonu na F1-4 i potem na F2-3 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.