Skocz do zawartości

problem z wejsciem na wysokie obroty cb


pino
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam cb900 boldor-a, problem jest taki ze motocykl wkreca sie bez problemu do 5 tyś,powyzej nastepuje dławienie sie i nierówna praca, na postoju czyli bez obciążenia wkreca sie do 6tys i również przerywa powyzej, swiece byly zmienione na nowe,gaźniki wstawione drugie inne i cały czas ten sam problem,jedynie co mi pozostało to synhronizacja gaźników,innych pomysłów nie mam, może ktoś poradzi co może być przyczyną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może się mylę, ale z tego co pamiętam CB 900 miała jeszcze zapłon bez modułu - przerywaczowy. Jeżeli tak to przyczyną takiego zachowania mogą być wypalone styki przerywacza i / lub przepalony kondensator. Jeżeli zapłon jest elektroniczny to nie mam koncepcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wydaje mi się, że to jednak może być wina zapłonu, bo skoro gaźniki są wstawione inne, to czy dwa komplety byłby wadliwe - w ten sam sposób? A może posprawdzaj cewki wysokiego napięcia, te z których kabel idzie do świecy. A może też przy okazji u jakiegoś dobrego elektryka/elektronika sprawdź moduł? Weź ze sobą schemat instalacji elektrycznej i myślę, że może coś zaradzi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inne gazniki tzn. jakie, z innego motocykla?? Czy ten sam typ itp. Jak nieoryginalne gazniki to oprocz standardowego CZYSZCZENIA , trzeba zrobic porzadna regulacje z byc moze WYMIANA dysz i rozpylaczy. Nie lepiej zostawic stare gazniki tylko dobrze wyczyszczone i wyregulowane??Problem iskrowoswiecowy mozna latwo zdiagnozowac kupujac "swiecace" fajki po 15 zl szt. i widac jak iskra slabnie po nagrzaniu to wina albo modulu albo cewek(czasami tez padaja). Jesli motop ma mechaniczny przyspieszacz zaplonu to moze cos tam sie blokuje- potrzebna lampa stroboskopowa(zreszta lampa taka to fajne urzadzenie i dokladnie mozna zaplon ustawic:-))) ). Pozdr. Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładowanie w CB750/900 nie ma nic wspólnego z układem zapłonowym.

Za czasów komuny jezdziłem Boldorem pół roku bez wirnika alternatora na samym akumulatorze na trasie 650km i potem musiałem ładować aku.

Ustaw dobrze zapłon i musi chodzić do końca tylko nie wkręcaj bez obciążenia bo zdziwisz się ile kosztują zawory,.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RK już kiedyś było na forum że podczas walki z ładowaniem najpierw wymieniamy aku na nowe a dopiero później szukamy awarii ale jeżeli ktoś notorycznie używa szkła zamiast papieru to nie nasza wina.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sprawa wyglada tak, akumulator jest napewno dobry bo na codzień chodzi przy VS1400,wiec to odpada,nastepnie gaźniki są czyste bo czysciłem (gumki boczne niepopękane),jedynie trzeba synchronizacji,ale to nie powino mieć większego wpływu na wysokie obroty,przyspieszacz sprawdziłem i nie blokuje sie wiec teoretycznie powinien być ok,próbowałem przyspieszyc lub opóźnić zapłon i też nic niepomogło, jedynie pozostał do sprawdzenia moduł i cewki,dodam że kable wysokiego też nie mają przebicia, po prostu nie wiem już co może być przyczyną

-zastanawiam sie jeszcze czy czasem nie łapie gdzieś lewego powietrza,ale pewnie wtedy by strzelał i prykał ale by sie wrecał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...