Skocz do zawartości

Wektor 250


kowal g
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zrobilem swoim wektorkiem 150ccm 1000 km, i zastanawiam sie czy jest sens jechania tam na Al. Krakowska na przeglad czy zrobic go samemu ... Mojej spostrzezenia co do wektora to :

- w moim tylny hamulec jest zyleta

- przednia tarcza hamulcowa sie skrzywila - nie mam pojecia od czego (moze mi na gwarancji wymienia)

- motorek w moim odczuciu lepiej chodzi na PB95 niz na PB98 (oba paliwa byly brane ciagle na jednej i tej samej stacji - BP )

- pali jak u przedmowcy 2,5 litra na 100km przy normalnej jezdzie jak dawalem po pizdzie to potrafil spalic 3,5 litra na 100km

- 100 km/h to leci leciutko - wiecej go nie ciagnalem bo po co :evil:

-rdzewieja mi koncowki tlumika (tez pojde na gwarancje)

- wskaznik paliwa nie dzialal ale to sam naprawilem dajac dluzszy drut do plywaka.

 

Mam pytanko odnosnie oleju bo tera musze kupic jakis olej i wyczytalem ze 15W40SE to olej mineralny... Czy jest pelen syntetyk o tych parametrach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja szczerze jestem chyba z overkillem ma zdrowsze podjescie ja sie nie znam na motorach ale przy recenzji mozna bylo napisac ze po dotarciu pewne problemy znikaja i ze trzeba podokrecac wszystko. TO nie jest jakas tam yamaha wiec trzeba sie temu motorkowi dokladnie przyjżeć i go dopracować w domowym zaciszu cos w tyms tylu powinno byc zawarte w recenzji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co do rury i tarczy to proponuje wziać poprawke ze wektor 250 ma o wiele lepsze wykonaie niż 150 mimo że wygląda podobnie np osłony na lagi w 250 są metalowe a w 150 plastikowe ogólnie jest użyty lepszy materiał.. przez to iwyższa cena tegoż motoru..

Po drugie zauważcie ze rdza jest wynikeim nieposmarowania chromu olejem w instrukcji pisze.. pozatym.. motor faktycznie ma rdze na gwincie gdzieneigdzie ale to dlatego bo ten gwint jest suchy a powiniem być przykręcony na smar wiec radze przejzeć niektóre miejsca posmarować smarem a wtedy nie bedzie rdzy tak jak w każdym rasowym motocyklu.. zauważcie ze ten motor jest skłąany "na sucho" nikt nie myśli o konserwacji.. weźcie na to poprawkę i nie wyciagajcie pochopnych wniosków.. motor stoi 2 tygodnie w garazu wystarczy ssanie włączyc i odpala natychmiast--- o czymś to świadczy ? a przecież w motorze jest najwazniejsza rama i silnik reszte i tak sie co jakisczas wymienia..

 

Pozdr

 

[ Dopisane: 23-08-2005, 21:50 ]

co do oleju to druga wartosć musi byćtaka sama a pierwsza wartosć im niższa tym bardziej syntetyczny. Ja szczerze to proponuje albo 10 W albo 5W nie masz co sie rzucać na syntetyczny bo jest bardzo drogi a czy faktycznie ci przedłuży tak żywotnosc silnika ??.. co prawda wypłucze ci nagar itd.. ale szczerze to ja bym zatrzymał siena pólsyntetyku 5W40 on bedzie odpowiedni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motorkowi dokladnie przyjżeć i go dopracować w domowym zaciszu

 

Młody Adam Słodowy na pewno by się realizował jako właściciel Wektora

 

co do oleju to druga wartosć musi być taka sama a pierwsza wartosć im niższa tym bardziej syntetyczny.

 

Nie musi, to raz, a z ta pierwszę liczbą to nie prawda. Olej 10w40 może być zarówno syntetykiem, jak i półsyntetykiem. W nowym motocyklu nie ma nagaru, więc nie ma niepokoju, że zostanie on wypłukany.

 

Żebyście się nie czepiali że się tylko czepiam ...

 

- wszystkie długie śruby, np. osie kół itp. watro jest pokryć cienką warstwą smaru, np. grafitowego. Nie będzie problemów z demontażem nawet po 120 latach. Gwinty (wszystko, co się odkręca, lub nie ma pewności że tak się nie stanie, szcególnie to co wpływa na bezpieczeństwo) powinny być posmarowane Loctitem - to da pewność, że sprawa się nie powtórzy.

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem czytałem  oolejach wszystko co znalazłem i myślałem ze 10 w to najwyzej półsytnetyk a nie syntetyk.. bo czysty syntetyk to było 0W no ale oki nei jestem fachowiec
Tak raczej jest w olejach samochodowych-0W,5W syntetyk itd ale w motocyklowych jest różnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie powinno.. w istrukcji polskiej nawet pisze by poskręcać wiec mozna mieć tylko i wyłacznie w pewnych sprawach pretenscje wyłacznie do siebie że sie nie przeczytało uwaznie.. owszem to nie ideał.. motor dla ludzi z "wyobraźnią" chcemy mieć mercedesa w klasie motocykli kupmy sobie honde Shadow.. ta sie rozpadać nie będzie.. ale jeżeli komuś zależy na niedrogim sprzecie to mozę kupić własnie to. Nie iwem czemu dużó ludzi gada na niego tak.. ja mam i sie wypowiadam.. nie szaleje na nim jeżdże spokojnie.. moze to dlatego mnie nie trafiajate ferelne sytuacje co innych ?? to nie moto sportowe.. to jest jak motorynka rometa.. Spokojnie.. jak sie dotrze wtedy poszalejemy :).. mi juz własciwie nawet nie drży ten moto wiec nie ma sie co pieklić.. Cierpliwosci jak w Miłości..

 

Wektor uczy Pokory hehehe ;)

 

pozdr.

 

[ Dopisane: 31-08-2005, 19:00 ]

a co do oleji to w takim razie jaki olej najlepiej kupić do tego moto by silnik chodził najdłuzej jak sie da.. miał odpowiednia lepkosć do sprzegła ?? moze być droższy wtedy dłuzej pożyje.. ale jaki w takim razie ?

 

Prosze o Marke i Rodzaj jak ktos obeznany w olejach bo owszem mojawiedze opieram o oleje samochodowe bo o motocyklowych nie jest tak głosno jak o samochodowych.

 

A jest moze olej do moto w stylu Castrol Magnetic jak w samochodach ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...