Harnaś Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 Może ktoś już to robił bo nie wiem czy podejdzie tylna felga na oś od przedniego koła. Czy jest ktoś kto jeżdzi na takim kole ? Jak z takim sie jeżdzi czy jest jakaś różnica bo wyglą napewno ładniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 na allegro jest jest teraz taka etz z przodem 16 wiec poszukaj wyglada niezle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 18 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 Ja wiem jak wygląda, ale czy ktoś na takiej mz jeżdził i jak to sie sprawuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Ja przekładałem tylna obręcz 18' na piaste przedniego koła z hamulcem tarczowym. Efekt taki że szprychy sa wygięte łukowato, bo otwory pod nyple w obręczy są wyprofilowane na szerszy rozstaw szprych w piaście (przednia piasta jest wąska, bęben hamulcowy z tyłu szeroki). Jeździć się da, bardzo dobrze idzie po piasku, szutrze i co naważniejsze, nie wybija obręczy jak rąbniesz w wyrwę lub tor tramwajowy. Wygięcie jest nieznaczne, ale widoczne. W przypadku koła 16' szprychy są krótsze i wygięcie będzie większe, a szprychy pracują na rozciąganie nie na wyginanie. To co jest na allegro to wersja milicyjna lub wojskowa, one miały fabrycznie oba koła 16' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Ja przekładałem tylna obręcz 18' na piaste przedniego koła z hamulcem tarczowym. Efekt taki że szprychy sa wygięte łukowato' date=' bo otwory pod nyple w obręczy są wyprofilowane na szerszy rozstaw szprych w piaście (przednia piasta jest wąska, bęben hamulcowy z tyłu szeroki). [/quote'] tez to robilem, ale obylo sie bez takich przypadkow jak opisuje Hun - u mnie bylo ok. cos Ty za felge trafil? felga tyl jest tylko szersza, a rozstaw otworow jest ten sam. ona ma tylko szerszy rant. co do 16nastek - lubie ich ksztalty, powiew swiezosci, itp. :mrgreen: zakladalem i jest tylko 1 problem: szprychy trzeba dorobic, bo nie udalo mi sie podpasowac zadnej od etz czy es. szprych nie wolno ciac i robic gwintow! dlaczego? wezcie do lapy szpryche i zobaczcie gwint - jest zrobiony na specjalnym zgrubienu szprychy. jak to sie odtenie, to gwint narzynka mozna zrobic, ale nie pelny jakby, bo na wezszej czesci szprychy. P.S. na zyczenie kolegi cielismy szprychy i porobilismy gwinty, wycentrowalem mu 16 na przod (wyglad niezly :mrgreen: ), kolega mial wypadek (nie zwiazany z kolem, tir wjechal mu w plecy :? ), przednie kolo sie zlozylo tak, ze jechal tarcza hamulcowa i lagami po asfalcie pchany przez tira. po ogledzinach kola okazalo sie, ze czesc szprych wyrwala sie z nypli, ale tez czesc z nyplami wyrwala sie z felgi, wiec jednoznacznych wnioskow dotyczacych robienia gwintow na szprychach nie da sie wysnuc. ja nie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Tylna obręcz od ETZ250, 18'. Szprychy i piasta były z przedniego koła. Rozstaw otworów jest ten sam, tylko są wiercone bardziej na boki, żeby szprychy założyć do szerokiego bębna. Jak założysz piastę od koła z tarczą to wygląda jakbyś te szprychy przygiął do płaszczyzny koła. Tez myślałem że nie będzie problemu, ale wyszło dopiero w trakcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Tylna obręcz od ETZ250' date=' 18'. Szprychy i piasta były z przedniego koła. Rozstaw otworów jest ten sam, tylko są wiercone bardziej na boki, żeby szprychy założyć do szerokiego bębna. Jak założysz piastę od koła z tarczą to wygląda jakbyś te szprychy przygiął do płaszczyzny koła. Tez myślałem że nie będzie problemu, ale wyszło dopiero w trakcie.[/quote']aaaa, juz wiem, o co chodzi. w handlu i w etz, sa zamontowane dwa ? rodzaje felg w sensie otworkow. roznia sie srednica pod nypel (chodzi chyba o 1mm). mi sie trafily te szersze otworki i szprychy mialem ok wyprostowane i w 18 i w 16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 19 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Młody VFR ale jak ci sie sprawowała MZ na takim kole ? Jest jakaś różnica w jeżdzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Jest jakaś różnica w jeżdzie mialem przyjemnosc jechac wpierw na nisko profilowej i mialo sie odczucie, ze jedzie sie na skuterze :mrgreen: zmienily sie parametry prowadzenia sprzeta, ale ogolnie fajnie sie jezdzilo. czlek ciut bardziej pochylony do przodu. potem przejechalem sie na "normalnym" profilu i az tak drastycznie roznicy nie czuc do 18, ale generalnie pozytywne wrazenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 ja się nie czuje na małych kołachw 750tce miałem 19 z przodu i to mi się podobałoczasem wtedy polatalem gs500 z 17stką i to był dla mnie dramatteraz mam w 550tce 16stkę z przodu i musiałem się do tego przyzwyczajaćgeneralnie wolę duże przednie koło (najlepiej 21 :lol: ) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 To co jest na allegro to wersja milicyjna lub wojskowa' date=' one miały fabrycznie oba koła 16'[/quote'] Ja mam wersje policyjną i fabrycznie mam 18' Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.