Skocz do zawartości

Mam nowy rower HM CRE 50/80 ( chwale sie :P)


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

NIe chciałem zakłdać nowego tematu więc napisze tutaj.

Mam nastepny nowy rowerek :banghead: Przenaczony dla dziewczyny.

BETA RR 50 2000r . Motorek był zatarty ale nikasyl jest nietkniety wiec wystarczy mało roboty przy niej bede mial a głównie chodzi o kase.

Cena była bardziej niz atrakcyjna. Dostałem jescze do niej komplet firmowych naklejek co sporo kosztuje i drugi przód. Motorek jest super pomyślany jak HM. Zeby wyjąc silnik nie trzeba nic rozbierać tylko wysatrczy 4 sruby odkręcić a nie jak np w DT pół motocykla rozebrać. Do tego żeby dostać sie do fitra powietrza wystarczy odgiąc jedna dzwignie i siedzenie sie otwiera. Niesty brakuje mi lewego boczka i kopniaka ale to szczeogół, chociaż drogi.

Fotki tutaj narazie tylko 3 ale jutro wrzuce dużo wiecej http://www.bikepics.com/members/strzalek/00rr50/

Jakby ktoś chciał to mam dostęp do używaneych ale zaje**stych końcówek przzelotowych. Wszytkie firmowe i wysokie modele. Cena 150-160zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe chciałem zakłdać nowego tematu więc napisze tutaj.

Mam nastepny nowy rowerek Przenaczony dla dziewczyny.

BETA RR 50 2000r . Motorek był zatarty ale nikasyl jest nietkniety wiec wystarczy mało roboty przy niej bede mial a głównie chodzi o kase.

Cena była bardziej niz atrakcyjna. Dostałem jescze do niej komplet firmowych naklejek co sporo kosztuje i drugi przód. MOcorek jest super pomyślany jak HM. Zeby eyjąc silnik nie treba nic rozbierać tylko wysatrczy 4 srubu odkręcić a nie jak no w DT pół motocykla roebrać. Do tego żeby dostać sie do fitra powietrza wystarczy odgiąc jedna dzwignie i siedzenie sie otwiera. NIesty brakuje mi lewego boczka i kopniaka ale to szczeogół.

Fotki tutaj narazie tylko 3 ale jutro wrzuce dużo wiecejhttp://www.bikepics.com/members/strzalek/00rr50/

Gratulowałem juz na PW, ale nie zaszkodzi jeszcze raz :banghead: . Jesli chodzi o mocowania silnika w DT: Jak pekl mi tlok musialem wyplukac skrzynie korbowa bo troche odlamkow tam wpadlo. Kolega mial mozliwosc przemycia tego ropa pod cisnieniem to poprosilem go zeby wzial silnik do gory nogami i popsikal tam troche pod cisnieniem. Jak zobaczyl ile tam krecenia stwierdzil ze latwiej bedzie....postawic motocykl do gory nogami :mrgreen: . I tak zrobil :( . Niestety porysowal sie przez to blotnik, ale sadze ze roboty bylo mniej niz z wyjmowaniem silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoja dziewczyna ma zamiar jezdzic po asfaltach czy w terenie??

Po tym i po tym .narazie jeździ HMem w tereni bo tam samochodów nie ma i woli teren. Betą posmiga jekis czas po asfalfach ( ja też bo ten motocykl jest stworzony do trików) a potem jak sie jej znudzi to sie koła enduro założy ( mam dostęp do takich do Bety :banghead: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Hma takkiego jak mój zarestrowanego musisz miec koło 6tyś

Jak ktoś chce to na sprzedanie jest taki jak mój tyle ze z fajna okleina i gazówką z tyłu rocznik 99 za 7,2tyś. Co do bety to z czesciami nie ma problemu tak jak wcześniej msylałem. Dzowniłem już i wile rzeczy mają od ręki i ceny też nieduże. Orginalny tłok kosztuje 140zł.

Dzsiaj na spokojnie rozebrałem silnik i zoabczyłem co i jak i wyszło jeszcze kilka kwiatków ale najgorsze to jest że niksayl jednak jest do dupy i bede kupywał nowy cylinder.

Także chyba będe musiał przedać HMa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...