wieczny student Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 uuu... emek pewnie nie kupisz (albo beda za horrendalnie wysokie sumy), kaski podrozeja w przeciagu dwoch lat i tez beda drogie :-(. pozostana urale i dniepry za cene hm... niewiadomo jaka ale na pewno nizsza od wyzej wspomnianych dolniakow... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 Ceny na pewno nie beda tak rosly jak przez ostatnie 2 lata. Granica sie otworzyla i wiele moto wyjechalo w 2004 i 2005 na zachod. Dzisiaj, zeby dostac dobra cene trzeba zrobic gruntowny remont M72 lub MW. Rynek sie juz nasycil, a eksport czesciowo przechwycili Lotysze i Litwini, jak rowniez Ukraincy i Bialorusini zamieszkali glownie w Niemczech. Orginalne M72 lub MW w dobrym stanie jest jednak ciezko dostac za przyzwoite pieniadze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos_ Opublikowano 31 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 ruski to sprzęty dla pewnego rodzeju fanatyków i wielbicieli "marki" zatem widze ze nie dla ciebie... zauwaz ze ten dzial jest dla milosnikow/entuzjastow tego typu maszyn... raczej tu nikogo nie zniechecisz :banghead: wydawalo mi sie ze dzial ten jest po to by mozna bylo sie wypowiedziec i to zarowno pozytywnie o tych sprzetach jak i negatywnie.coz nie ktorzy krytyke ciezko znosza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 czyzbys wyczul w mojej wypowiedzi nutke agresji :eek2:??nie mialem na celu zgnebic kolegi schutzstaffel... z postow wynika ze nie poczul sie urazony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 uuu... emek pewnie nie kupisz (albo beda za horrendalnie wysokie sumyHmmm...to mnie troche zasmuciłeś. Jednak z 2 strony 3 lata to chyba nie tak strasznie dużo. Czy możliwe żeby cena ciekawszych sprzętów tak bardzo wzrosły?? I Jeszcze pytanie. Co będzie bardziej bezawaryjne. Dobrze zrobiona Kaśka czy Dniepr lub Ural?? Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 ja mam do granicy z Białorusia 30 km powiem wam ze jest straszna kiszka :cry: celnikom odwala i teraz juz nic nie wpuszczaja czasami cos przejedzie nio chyba ze ktos ma dojscie.Niestety moi znajomi bialorusini musza zdrowo sie nakombinowac zeby przejechac przez granice.A cio do kaski to jak ktos ma kaske za 800zl to ja biore.sam musze placic za kaske w okolicach 1000zl i to niezaleznie od stanu.czasami musze wziac takiego zloma ze szok a jak nie wezme to wiecej juz sie u mnie nie pojawia z motocyklem :D .A cio do ruska po remoncie to jak dobrze zrobisz remont i poudoskanalasz ruskich troszke czyli popoprawiasz wiele rzeczy to bedziesz latal kazdym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 (edytowane) wskszeszam temat autor tematu mysle ze nie mial po prostu cierpliwosci i wiekszej wiedzy na temat ruska. 1.deptasz by zapaliłnie te czasy... chyba ze z malucha zalozyckolo zamachowe i dac rozrusznik jak kopniak meczy :) - chodz przykladowo w takim junaku bylo gorzej gdy ktos nieuzywal(a) dekompresatora :wink: 2.dyfer zalewa czesto szczekino chyba nie tak sam od siebie? stara ruska uszczelka sie nie sprawdza..z reszta wyrobione szpile tez swoje robia 3.pali jak czolggazniki-primitywy k302 chlapia paliwem- natomiast na k68 jest inna rozmowa. 4.czesci zamienne "nowki sztuki" (po 20 lat i wiencej)tu przesada- do tej pory produkuja nowe klamoty. 5.silnik nieustannie sie poci pytanie dlaczego? odpowiedzi jest wiele. -na dotarciu sie bedzie przegzewal-dawanie w dupe i ile wlezie w lecie przy tem. +25C (prawie ze brak chlodzenia)-normalna przy dolniakach 6.czeste odwiedziny garazu wlasnego lub zaprzyjaznioneg mechaika w celu naprawy zepsutej czescizle poskladany silnik, bedzie pokazywac "rogi". wspomnianie o czesciach- ruskie szmelce co po niektore szkoda zakladac- ja mam nauczke po rosyjskich tlokach i linkach :)... 7.spalanie paliwa nie wystarczy - olej w duzych ilosciach nawet po remontach(taki urok)co prawda to prawda- dolniak po prostu lubi wypic te 3setki na 100km. na dodatek rozwiazanie smarowania cylindrow- rozbryzgowego i kanalem olejowym.. 8.miejsce niedawnego postoju udokumentowane plama olejuto i tak male zmartwienie. z drugiej strony jak ktos sie zabiera za uszczeslnianie na odwal sie (sam sylikon z zwykla dekturowa-papierowa podkladka wyciata na szybko:) )to wynik jest zaznaczony plama... 9.jezdzac ryzukujesz zycie wlasne i innychno bez jaj. to samo mozna powiedziec o kazdnym innym popierdalaku z "H" "Y""S" "K" na baku. jest male ale- sowiet to nie lekki motocykl- 370kg jakby na to nie patrzyl. i nie mozna nim rozwijac niewiadomo jakich predkosci... 10.o hamulcach mozna duzo powiedziec alle nie to ze sa wystarczajaceistnieje cos takiego jak nowe okladziny.. lub jak ktos dalej wybiega mozna zrobic na pompke hydrauliczna.. 11.jakosc wykonania ze chce sie wycw emce? gdzie..? nie zdziwilabym sie gdybys mial kaske czy dniepra... 12.i wiele innychzapomniales dodac " i pradnice.." ja mimo tych "wad" wynikajacych tylko i wylacznie z lenistwa czlowieka nie zniechecam sie do ruskich boxerow. kupuje japonie-przynajmniej masz swiety spokoj :icon_evil: Goska Edytowane 2 Stycznia 2007 przez wild Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareczek804 Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Witam! ja odpowiem co nieco, bo mój Dniepr bierze może 100ml na 1000km, z tego co wynika, to prawie nic, ja osobiście nie robiłem remontu, na gaźnikach K602 chyba, nie raz kropla spadnie, ale mi spalił solo we dwóch, przy 75-85km/h równo 5L w trasie.. Bo Ruska Trzeba Kochać!! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolsawiak Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 (edytowane) zastanow sie bo to oznacza:1.deptasz by zapalił2.dyfer zalewa czesto szczeki3.pali jak czolg4.czesci zamienne "nowki sztuki" (po 20 lat i wiencej)5.silnik nieustannie sie poci6.czeste odwiedziny garazu wlasnego lub zaprzyjaznioneg mechaika w celu naprawy zepsutej czesci7.spalanie paliwa nie wystarczy - olej w duzych ilosciach nawet po remontach(taki urok)8.miejsce niedawnego postoju udokumentowane plama oleju 9.jezdzac ryzukujesz zycie wlasne i innych10.o hamulcach mozna duzo powiedziec alle nie to ze sa wystarczajace11.jakosc wykonania ze chce sie wyc12.i wiele innych pisze to na podstawie wlasnych doswiadczen i znajomych po to by ostrzec i dacdo myslenia 2 tygodnie bylem szczesliwym posiadaczem M72 z wozkiem bocznymnastepne 2 lata bylem nieszczesliwym posiadaczem M72 z wozkiem bocznymnastepnie bylem szczesliwy bo w koncu udalo mi sie to sprzedackupuje japonie życze sukcesow. lamer z Ciebie i tyle , dwa lata mialeś emke i psulą Ci sie nontoper -to mowi tylko o Twoich umiejętnościach mechanicznych , ale w jednym masz poniekad rację -jak sie ma 2 lewe ręce jak Ty to ruska nie kupować ;-) Miałem M72 prawie 10 lat , nigdy nie było z nią problemów ,obecnie dosiadam MW 650 M1 , na emie trasy robiłem takie że niejedna japonia by się schowała .Nie ma kiepskich motocykli, są tylko kiepscy mechanicy . Jeden potrafi naprawić i jeździc bezawaryjnie a drugi potrafi marudzić jak stara baba. Edytowane 1 Stycznia 2007 przez karolsawiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 1. Deptam /uwielbiam deptać/, pali od PIERWSZEGO.2. Dyfer przerabiamy i NIE ZALEWA szczęk.3. Z górnym silnikiem pali 4,5-5,5 litra.4. REMONT to REMONT, żadnej lipy.5. Silnik się NIE POCI.6. W warsztacie jesteśmy RAZ ale konkretnie - około 1,5 roku.7. Oleju NIE BIERZE - no tu to już sam się zdziwiłem, np. po 3 tysiącach km ani kropli dolewki.8. NIE CIEKNIE olejem - mówię to z dzika satysfakcją.9. Jeżdżąc RYZYKUJĘ trąbienie na drodze, machanie rękami, uśmiechy, rozmowy, zdjęcia.10. Hamulce są słabym punktem - bez problemu można założyć tarczowe ale kosztem klimatu.11. Jakość wykonania zależy od CIEBIE.12. WIELE wspaniałych przygód w kraju i za granicą. O czym mowa? Oto DRAŃ: http://img112.imageshack.us/img112/306/kamiel2gd9.jpg Szczęśliwego Nowego Roku i dobrego śmigania w nadchodzącym sezonie życzy wszystkim forumowiczom Pastor. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Koleś miał emke i nie potrafił sobie z dolniakiem poradzić.Taka emka to normalnie strefa 11.W 12 punktach udowodnił że na kosiarkę do trawy powiny być egzaminy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Ja mam ruska i japońca, Oba motocykle traktuje tak samo i niech nikt mi nie mówi że japońce sie nie psuja, Psują oczywiście sie rzadziej ale jak to sie mówi nie ma niczego idealnego i każda cześć mechaniczna może ilec zuzuciu lub awarii Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 (edytowane) Bo Ruska Trzeba Kochać!! :D Nie ma kiepskich motocykli, są tylko kiepscy mechanicy . Jeden potrafi naprawić i jeździc bezawaryjnie a drugi potrafi marudzić jak stara baba. podpisuje sie pod tym wszystkimi konczynami;) Oto DRAŃ: http://img112.imageshack.us/img112/306/kamiel2gd9.jpg b. ladny ten dran :) (ps. ten tylni blotnik nie jest kombinowany?) W 12 punktach udowodnił że na kosiarkę do trawy powiny być egzaminy. :P z reszta te 12 "wad" sa tak naprawde zalosne np. sam pierwszy punkt czy 9 wywolal u mnie smiech :buttrock: wiekszosc wynika z "lewych rak" jak to napisal karol :) Goska Edytowane 2 Stycznia 2007 przez wild Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Ostatnio kupiłem sobie japońca. Na razie powiem tyle - rusek ma wszystko na wierzchu, regulacje trwają tylko tyle, ile trwają regulacje. Regulacja zaworów w Hondzie to: zdjęcie plastików, zdjęcie osłony silnika, zdjęcie kanału dolotowego, dogrzebanie się do pokrywek zaworów. A potem dopiero regulacje. No i weź to złóż :biggrin:. No ale zawory co 12tyś km, olej co 12tyś km. Tak więc albo rusek: szybko i się brudzisz, albo dżap crap długo i rąk nie trzeba myć :crossy:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 O czym mowa? Oto DRAŃ: http://img112.imageshack.us/img112/306/kamiel2gd9.jpg Co to za silnik? Wyglada mi na Urala ale głowice to chyba BMW? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.