norton Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 jak szukać cześci do hondycb 650 Nightahawk rok 1983 jakie ma ten motorek oznaczenia i czy śą różnice miedzy wersją usa a wersją jaka jest w katalogu klasa tam jest Nighthowk cb 650 sc (custom) potrzebuje szczotki i komplet uszczelek do pompy sprzęgła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Jesli mówimy o nighthawku, bo jest to model RC13 i to musisz podawać w przypadku zamawiania cześci. W Larssonie jest sporo cześci, sprawdzałem do swoje która miałem - są uszczelki, łańcuszek rozrządu, wszelkie pierddoły tylu klocki, szczęki, f. oleju itp. Nie ma za to filtra powietrza, tu musisz niestety kupić drogi oryginał. Obawiam się, że cześci o których piszesz będą dostepne tylko w sieci Hondy i to na zamówienie. Jakby co to dysponuję serwosówką do tego motocykla, jakby co służę pomocą :-). Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Pytanie jedno przy okazji Skąd wiadomo że dany motorek to np RC24....26....32...itp.Czy jest to np. zapisane w dowodzie rej. jako typ/model?Moja Kawa np.jest oznaczona w dowodzie jako Kawasaki LKW18L409060i nie ma żadnej informacji że jest to model ZR7S. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Numer ramy rozpoczyna się w "mojej byłej" Hondzie od : HMRC13xxxxx Grzesiu, powinieneś mieć na numerze ramy (oraz na tabliczce z prawej strony pod silnikiem) widzieć xxxZR750Fxxxx i to jest oznaczenie modelu. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norton Opublikowano 8 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 dzieki nie pomyślałem miałes racje według katalogu to jes cbx 650 e (rc 13)wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 dzieki nie pomyślałem miałes racje według katalogu to jes cbx 650 e (rc 13)wielkie dziekiNiekoniecznie, ponieważ jest to nazwa marketngowa. W Europie (oprócz Włoch) funkcjonowała jako CBX 650 E, ale na kontynencie amerykańskim i we Włoszech jako CB 650 SC. Z tego powodu nie należy się posługiwać tymi oznaczeniami (w Europie "SC" oznaczało inny model w stylu soft chopper z tym samym silnikiem). Dlatego należy się posługiwać oznaczeniami fabrycznymi np. PC 08 (VT500C), RD 07 (Africa 750 po modernizacji) i rocznikiem. Unikamy wtedy wątpliwości co do modelu, niezależnie od miejsca sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Odświezam dawno zapomniany temat;Mam kilka pytań dotyczących CBX 650 RC13 - może ktoś pomoże;1. Po jakim przebiegu należałoby zmienić łańcuch rozrządu (pytam, bo wiem, ze w CX500 ta czynnosc przypada na 60tys km - zastanawiam sie wiec jak sprawa wyglada tutaj)?2. Czy, w razie konieczności zmiany łańcucha, istnieje możliwość kupienia sprężyny do napinacza?3. Czy w dalszym ciąu nie ma żadnego zaminnika do filtra powietrza (bo w żadnym katalogu go nie ma - a i filtr oleju było troszkę ciężko znaleźć - nawiasem mowiac olejowy jest taki jak w GL1100)?Szukam rowniez ogolnych informacji na temat tego motocykla (sprzet ma 59tys przebiegu i zastanawiam sie co jeszcze, przy tym przebiegu, podlega okresowej wymianie?);Ps;Może ktos ma jakies materialy po Polsku dot. RC13? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 1. Tak jak w tych wszystkich Hondach - zacznij nasłuchiwać przy 50-60 tysiącach. Jeżeli regulacja napinaczem nie pomaga - wtedy zmień. Ale generalnie jest to odporny silnik.2. Wątpię. Do tego wymiana napinacza jest ciutkę "upierdliwa". W serwisówkach zalecają ściąganie głowicy żeby to zrobić dobrze.3. Powietrza to nie wiem, ale oleju to jest raczej ogólnie dostępny.... W majowym numerze "classic motorcycke mechanics" jest fajny artykuł o tym moto (w wersi 8 i 16 zaworowej). Ale inglisz only. Po polsku nic nie będzie, oprócz jednego artykułu w archiwum świata motocykli. Pozdro! Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Odświezam dawno zapomniany temat; Mam kilka pytań dotyczących CBX 650 RC13 - może ktoś pomoże; 1. Po jakim przebiegu należałoby zmienić łańcuch rozrządu (pytam, bo wiem, ze w CX500 ta czynnosc przypada na 60tys km - zastanawiam sie wiec jak sprawa wyglada tutaj)? 2. Czy, w razie konieczności zmiany łańcucha, istnieje możliwość kupienia sprężyny do napinacza? 3. Czy w dalszym ciąu nie ma żadnego zaminnika do filtra powietrza (bo w żadnym katalogu go nie ma - a i filtr oleju było troszkę ciężko znaleźć - nawiasem mowiac olejowy jest taki jak w GL1100)? Szukam rowniez ogolnych informacji na temat tego motocykla (sprzet ma 59tys przebiegu i zastanawiam sie co jeszcze, przy tym przebiegu, podlega okresowej wymianie?); Ps; Może ktos ma jakies materialy po Polsku dot. RC13? Posiadasz jeszcze ten motocykl?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rola Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Chciałbym w tym temacie zebrać jak najwięcej użytkowników Hondy Nighthawk. J w swojej mam/miałem poważne problemy z ładowaniem - ogólnie z instalacją elektryczną. Wbrew pozorom jest dość dużo elementów, które mogą ulec uszkodzeniu. Sam posiadam dość dobrą serwisówkę [eng] w której można dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy. Sam robiłem w swojej elementy t.j regulator napięcia, przekażnik (moduł stopu) fragmenty instalacji. Czy ktoś wymieniał już łańcuszek rozrządu. Proszę o spostzeżenia. Pozdrawiam wszystkich użytkowników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.