krasnal Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 A nie lepiej pójść pośmigać zamiast dywagować ???? :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 Dla mnie motocyl typu drag musi byś długi i niski ale nie w tym znaczeniu co chopper z długim przodem.Drag moim zdaniem powinien mieć przód niekoniecznie dłuższy niż na przykład w nekedzie ale powinien on być masywny. Dłuższy wahacz + szeroka opona która jest w stanie przenieść moc motocykla. Zbiornik szeroki i długi ale tez bez przesady.Kierownica nie powinna być za szeroka i najlepiej jak najprostszaDrag powinien mieć silnik o dużej mocy i przełożeniach tak dobranych by na krótkim dystansie mógł odstawić przeciętnego ściga – nie mam uwarunkowania czy rzędowy czy V-ka, choć widlasty silnik ma w sobie to coś...PunkRider zastanowić się jeszcze należy nad pojęciem POWER CHOPER i MuscleBike ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos_ Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 ogolnie to ciezkie moto dzieli sie na : -cruser -niski i dlugi np.marauder-chopper -krotszy i wyzszy np:intruder klasyczne choppery byly w "easy rder" filmik kultowy kto nie ogladal niech ciezkich nie chwyta bo tam jest cala ideologia tego sprzetu i poprostu lektura obowiazkowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 ogolnie to ciezkie moto dzieli sie na :-cruser -niski i dlugi np.marauder-chopper -krotszy i wyzszy np:intruder Jest wiele stylów chopperowej budowy motocykla, ale we weszystkich obowiązuje podstawowa zasada siodło nisko przód daleko Cruiser ma być wielki nisko zawieszony ale nie jest on dłuższy od choppera – chyba że porównamy Intrudera 800 z na przykład VTX 1300Bardzo dobrze witać różnicę w budowie Cruiser/Chopper na przykładzie motocykli H-D np.: Heritage Softail Classic i Softail Standard czy Deuce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgataW Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 cruser -niski i dlugi np.marauder -chopper -krotszy i wyzszy np:intruder Marauder wzorem cruisera? 8O No nie wiem... :D Dla mnie wzorem cruizerow sa sprzety w stylu amerykanskich ciezkich i blyszczacych krazownikow z lat chocby 50. A co ma z nimi wspolnego Marauder? Bo chyba nie chlodnice, krotki tylny blotnik, sportowy wlew paliwa, nieszprychowane kola, inna kierownice i w ogole...? :twisted: Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Carlos_ napisał:cruser -niski i dlugi np.marauder -chopper -krotszy i wyzszy np:intruder Marauder wzorem cruisera? No nie wiem... Dla mnie wzorem cruizerow sa sprzety w stylu amerykanskich ciezkich i blyszczacych krazownikow z lat chocby 50. A co ma z nimi wspolnego Marauder? Bo chyba nie chlodnice, krotki tylny blotnik, sportowy wlew paliwa, nieszprychowane kola, inna kierownice i w ogole...? Brawo. Cieszę się że znajdują się kobiety potrafiące skutecznie wyjaśnić temat. Masz w stu procentach rację: Marauder ma się do cruiserów jak pięść do oka. A definicja niski i długi plus krótszy i wyższy to naprawdę wyczerpuje temat :D . Jestem teraz złośliwy - sorry. Poprawię się - kiedyś. :D Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Maruder wygląda bardziej jak pomieszanie choppera z dragiem, a nie jak cruiser. Boże jak można przyrównać Marudera do mojego wymarzonego Wild Stara, który jest przwdziwym cruiserem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chilli Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Panowie i Panie to czym w takim razie jest VN 1600?! Co z kim nie rozmawiam to ma na ten temat inne zdanie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 mean streak czy classic? ;> ten drugi raczej cruiser, ten pierwszy podobnie jak maraudery należy IMHO do nurtu power-cruiserów: niby z daleka klasyczne, ale detale i parametry jezdne (w tym silnikowe) temu przeczą, stanowiąc miraż klasyki z wysokimi osiągami jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chilli Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 mean streak czy classic? ;> ten drugi raczej cruiser, ten pierwszy podobnie jak maraudery należy IMHO do nurtu power-cruiserów: niby z daleka klasyczne, ale detale i parametry jezdne (w tym silnikowe) temu przeczą, stanowiąc miraż klasyki z wysokimi osiągami jsz A faktycznie nie dopisałem. Mój to classic i ja również uważam że jest to typowy cruiser choć tak jak pisałem co głos to inne zdanie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Panowie i Panie to czym w takim razie jest VN 1600?! Co z kim nie rozmawiam to ma na ten temat inne zdanie :/ Ale żeś temata wyciągnął - sprzed 4 lat :biggrin: do tego chyba początek zniknął w niewyjaśnionych okolicznościach, bo na pewno takiego tematu nie zakładałem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.