krasnal Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 A nie lepiej pójść pośmigać zamiast dywagować ???? :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 Dla mnie motocyl typu drag musi byś długi i niski ale nie w tym znaczeniu co chopper z długim przodem.Drag moim zdaniem powinien mieć przód niekoniecznie dłuższy niż na przykład w nekedzie ale powinien on być masywny. Dłuższy wahacz + szeroka opona która jest w stanie przenieść moc motocykla. Zbiornik szeroki i długi ale tez bez przesady.Kierownica nie powinna być za szeroka i najlepiej jak najprostszaDrag powinien mieć silnik o dużej mocy i przełożeniach tak dobranych by na krótkim dystansie mógł odstawić przeciętnego ściga – nie mam uwarunkowania czy rzędowy czy V-ka, choć widlasty silnik ma w sobie to coś...PunkRider zastanowić się jeszcze należy nad pojęciem POWER CHOPER i MuscleBike ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos_ Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 ogolnie to ciezkie moto dzieli sie na : -cruser -niski i dlugi np.marauder-chopper -krotszy i wyzszy np:intruder klasyczne choppery byly w "easy rder" filmik kultowy kto nie ogladal niech ciezkich nie chwyta bo tam jest cala ideologia tego sprzetu i poprostu lektura obowiazkowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Carlos_ napisał: ogolnie to ciezkie moto dzieli sie na :-cruser -niski i dlugi np.marauder-chopper -krotszy i wyzszy np:intruder Jest wiele stylów chopperowej budowy motocykla, ale we weszystkich obowiązuje podstawowa zasada siodło nisko przód daleko Cruiser ma być wielki nisko zawieszony ale nie jest on dłuższy od choppera – chyba że porównamy Intrudera 800 z na przykład VTX 1300Bardzo dobrze witać różnicę w budowie Cruiser/Chopper na przykładzie motocykli H-D np.: Heritage Softail Classic i Softail Standard czy Deuce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgataW Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Carlos_ napisał: cruser -niski i dlugi np.marauder -chopper -krotszy i wyzszy np:intruder Marauder wzorem cruisera? 8O No nie wiem... :D Dla mnie wzorem cruizerow sa sprzety w stylu amerykanskich ciezkich i blyszczacych krazownikow z lat chocby 50. A co ma z nimi wspolnego Marauder? Bo chyba nie chlodnice, krotki tylny blotnik, sportowy wlew paliwa, nieszprychowane kola, inna kierownice i w ogole...? :twisted: Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 AgataW napisał: Carlos_ napisał:cruser -niski i dlugi np.marauder -chopper -krotszy i wyzszy np:intruder Marauder wzorem cruisera? No nie wiem... Dla mnie wzorem cruizerow sa sprzety w stylu amerykanskich ciezkich i blyszczacych krazownikow z lat chocby 50. A co ma z nimi wspolnego Marauder? Bo chyba nie chlodnice, krotki tylny blotnik, sportowy wlew paliwa, nieszprychowane kola, inna kierownice i w ogole...? Brawo. Cieszę się że znajdują się kobiety potrafiące skutecznie wyjaśnić temat. Masz w stu procentach rację: Marauder ma się do cruiserów jak pięść do oka. A definicja niski i długi plus krótszy i wyższy to naprawdę wyczerpuje temat :D . Jestem teraz złośliwy - sorry. Poprawię się - kiedyś. :D Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Maruder wygląda bardziej jak pomieszanie choppera z dragiem, a nie jak cruiser. Boże jak można przyrównać Marudera do mojego wymarzonego Wild Stara, który jest przwdziwym cruiserem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chilli Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Panowie i Panie to czym w takim razie jest VN 1600?! Co z kim nie rozmawiam to ma na ten temat inne zdanie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 mean streak czy classic? ;> ten drugi raczej cruiser, ten pierwszy podobnie jak maraudery należy IMHO do nurtu power-cruiserów: niby z daleka klasyczne, ale detale i parametry jezdne (w tym silnikowe) temu przeczą, stanowiąc miraż klasyki z wysokimi osiągami jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chilli Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 jeszua napisał: mean streak czy classic? ;> ten drugi raczej cruiser, ten pierwszy podobnie jak maraudery należy IMHO do nurtu power-cruiserów: niby z daleka klasyczne, ale detale i parametry jezdne (w tym silnikowe) temu przeczą, stanowiąc miraż klasyki z wysokimi osiągami jsz A faktycznie nie dopisałem. Mój to classic i ja również uważam że jest to typowy cruiser choć tak jak pisałem co głos to inne zdanie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Chilli napisał: Panowie i Panie to czym w takim razie jest VN 1600?! Co z kim nie rozmawiam to ma na ten temat inne zdanie :/ Ale żeś temata wyciągnął - sprzed 4 lat :biggrin: do tego chyba początek zniknął w niewyjaśnionych okolicznościach, bo na pewno takiego tematu nie zakładałem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.