marknt Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2005 witammoże było ,ale nie znalazłem , czym więcej obrotów tym więcej niebieskiego dymu , zaczynają zamykać okna jak mnie widzą ,czy to generalka silnika ,tylko co (tłok -pierścienie) , klr 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2005 na niebiesko to koniec remoncik zmien tlok zrob szlif albo taniej wyjdzie tulejowanie cylindra albo padly uszczelnicze na zaworach Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marknt Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2005 ale dopiero zaczyna się na prawdę sezon, 2,3-tydodnie , nie da rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Tylko prosze nie zapomniec ze mozna w KLR 250 robic max 2 nadwymiary, potem zostaje wymiana cylindrotłoka na nowe, lub tulejowanie. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 1 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 Jasne - tłok pierścienie, ale trza sprawdzić prowadnice zaworowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 1 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 Niebieski kolor spalin jest "zasługą" przede wszystki przedostawania sie oleju do wydechu poprzez prowadniece/uszczelniacze zaworowe. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 2 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 może odejdę trochę od temtu, ale a objawem czego, może być czarny dym /normalnie jak z diesla/ przy przygazówkach w 4-suwie? Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 2 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 Szafir -> za bogata mieszanka (brudny filtr powietrza albo rozregulowany gaźnik). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 rozbieraj silnik i sprawdz zamki na pierscionkach nie podam ci wymiaru bo mam 650 ale jak wymienilem tuleje (stara dziurawa:/) i zalozylem nowe pierscionki to luz byl ok 0.1 - 0,2 mm jesl tlok masz caly to zrob tulejowanie cylindra i dokup pierscienie wyniesie cie to z 400 zl a tlok + pierscionki + szlif ok 1000 a wedlug zapewnien tuleja wcale nie gorsza od orginalu do tego uszczelnaicze zaworowe ok 10 zl za sztuke + dobre dotarcie zaworkow i maszyna jak nowa Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 za bogata mieszanka (brudny filtr powietrza albo rozregulowany gaźnik).no tak...po 12 Tkm jest przegląd, a ja mam 10 Tkm więc chyba VN domaga się regulacji.../chociaż przy pustych wydechach powinno trochę zubożyć mieszankę - ale zobaczymy po serwisie i wymianie dysz/Dzięxy za odp POMPKA ;) Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.