Skocz do zawartości

Gaźnik - regulacja //Moto Bi Wektor 250


overkill
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć mam problem jak dobrze zysnchornizować gaźnik na dwa Garki ?.. kupiłem sobie Motorek i gasł mi przy wiekszych obrotach jak dzis go odpaliłem rano okazało sie że jak wyłaczyłem ssanie (reczne) to nie mogłem dodać wiecej gazu bo gasł... na ssaniu tak (do połowy) chodził bez problemu.. odkreciłem (śrubki) odpowiadajace za wpływ powietrza do garów i to ustało teraz jest wszystko oki.. tylko teraz co zrobić by nie było że jeden tłok chodzi inaczej od drugiego..

Jest możliwosc zrobienia tego samemu ??

 

/// juz zmieniłem ale nie wiem co to za óznica jak sprawa dotyczy samodzielnego dostrojenia gaźnika na dwa cylindry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli motocykl nie chce się wkręcać na wyższe obroty to może być spowodowane na przykład zapchaniem dyszy głównej któregoś z gaźników.

Tłoki są na jednym wale wiec nie mogą chodzić inaczej w dosłownym tego sformułowania znaczeniu ;)

Do synchronizacji potrzebna są zegary wakuometryczne http://www.centrum.kicks-ass.org/stuff/sho...lbum.php?id=180 dzięki którym będziesz w stanie odpowiednio ustawić gaźniki.

Synchronizacja gaźników niema wpływu na wysokie obroty. A jej efekty odczuwa się w zakresie do tak 3 tyś obr. może 4tyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn tak sprawa jest ciut skąplikowana bo motor wkręcasie na wyższe obroty pod warunkiem że pochodzi około 15 minut na troche wyższych obrotach w przeciwnym wypadku dusi sie bez ssania przy wiekszych obrotach. Raczej nie mozliwe by było cos z gaźnikiem bo jest on nowiutki i czyściutki wiec chyba niemożliwe. Wystarczy ze ustawie ssanie troszeczke i juz nie ma problemów z wejściem na szybsze obroty i nie dusi sie.. a moze to wina niedotartego jeszcze silnika ? może poprostu poczekać i dopiero potem zobaczyc co sie będzie działo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokombinuję, bo włsąnie dostałem taki cuś do testów i chodzi jak stara k**wa na wybiegu. Seryjnie miał za wysokie obroty, trzy razy też stałem w trasie bo przy około 120 na godzinę, gasł 8O .

Czy w Twoim też tak tył myszkuje? Jakby coiś było nieposkręcane? Co dodanie gazu, czy puszczenie, to tragedia. Muszę go wprowadzić na warsztat, bo sięboję normalinie :-).

GSX-R 1000 to nic pod względem wrażen, na Wektorze się bardziej spociłem ...

Pozdro, pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem że na początku fakt tak było ale jego trzeba docierać powolutku tak jak w instrukcji i faktycznie daje to rezultaty juz mi nie drrzy jak wcześniej biegi przełaczajasie duzo lepiej a skrzynia chodzi ciszej.. to dużó to kwestia dotarcia moim zdaniem i wcale nie jest tak tragicznie ale jeżeli odrazu chciałeś z neigo wycisnąć takie maxy to wątpie czy kiedykolwiek dobrze go przetestujesz. Już po okolo 40Km docierania chodzi o wiele lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł nie pomyśl przypadkiem że to złośliwe ale dopisz sobie MODERATOR-KASKADER.

Z opisu właściciela wynika że cóś jest zatkane fabrycznie i trza to poprzetykać albo poprostu gaźniki z taśmy traiły do motocykla bez wstępnych ustawień.

Moim zdaniem to tak jak z M72 jest dobry pod warunkiem że sprawdzisz co Wania tam zje*ał podczas montażu.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i tu bym sie zgodził że gaźnik trafil bez ustawień wstępnych.

a na co zakłada sie zegary wakuometryczne ?? tzn gdzie podłacza by pokazywao cisnienie ?

Bo nie znam sie na tym wcale wiem że sie tego używa ale nie wiem jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźniki posiadają specjalne „punkty”, są one przed króćcami, czasem są zakryte gumowymi mieszkami a czasem są one ze sobą połączone wężykiem.

 

Paweł zobacz czy to ustrojstwo posiada w baku ten cały „odpowietrznik”. Może on być zapchany (albo go nie być) i po kawałku drogi paliwo przestaje dochodzić do gaźnika bo do baku nie wlatuje powietrze.

Wiem że głupio brzmi, ale na nauce jazdy na Szot Moto Tajfun tak było. Instruktor powiedział, że był na serwisie, że nowy gaźnik a to cały czas gaśnie. Zdziwił się jak otworzyłem wlew i przez całą drogę powrotną z miasta motor nawet na chwile nie przygasł :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory ale to chyba nie mozłiwe żeby gaźnik był zapchany bo jak moto jest rozgrzany to nie ma problemów z dławieniem sie..

 

Czy to moze być wina niedotartgo jeszcze tłoka i cylindra ??

 

Wiem że przy niedotartym silniku benzyny moto spala o wiele wiecej bo przedostaje sie przez pierścienie do silnika i oleju wiec chyba możliwe ze po rozgrzaniu nieszczelnosci staja sie mniejsze i moto chodzi lepiej ??!!

Pytam sie bo nie jestem fachowiec ale chyba nie jesteście "pozytywnie" nastawieni do tego moto a to chyba bład.. nie nie wazne czym człowiek jeżdzi a ważne ze w ogóle jeżdzi i dba o swój jednoślad..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wakuometry podłącza się do króćców ssących w tym modelu, masz specjalne śrubki w których miejsce wkręca się adaptery.

 

Wku**wia mie to, że sprzęt bardzo dziwnie reaguje na niskich obrotach, cały czas konieczne są regulacje w czasie jazdy - albo przygasa, to jak zwiększę, to po rozgrzaniu ma około 2000 tys, jak ustawię znowu właściwie, to po chwili gaśnie, Kurwica mnie strzela poprostu, dupa a nie jazda, muszę spróbować coś z tym zrobić.

 

I takie małe ale - Nowy motocykl miał nieskręconą tylną oś, i główkę ramy (śrubę wykręciłem palcami) :twisted: . Oczywiście opisze to.

Pozdro, pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no z regulacją to mnie też kurwica bierze.. a w tym gazniku jest tylko regulacja tam od dołu (2 śrubki na 2 cylindry)?? to jest chyba wlot powietrza. Czy gdzieś jeszcze ?

 

No to jest główny problem tegoż motoru trzeba wszystko samemu dobrze poskręcać bo wątpliwe by dobrze zrobili to oni :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no za duzo to niechciał bym wydawać.

Owszem jest na gwarancji dlatego wezme za fraki kolesia ale wydaje mi się że on niem a takiego sprzetu wiec zarządam zrobienia tego w ramach gwarancji. Poprostu chciałbym kupić na przyszłosć ale pewnie duża cena tzn 400zł i/lub wiecej :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...