Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki Dr 125


Rekomendowane odpowiedzi

no i co wam da odblokowanie ? 3 - 4 KM wiecej ? nawet tego nie odczujesz . Mam na mysli ze podkrecanie 125 w 4t mija sie z celem , bo nic ci to nie da , lepiej dozbierac kase na cos wiekszego , albo zamienic na 125 w 2T. Danie wiekszych dysz , moze powodowac zalewanie , koles przerabia to w Xr 600 na dynojetach.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i co wam da odblokowanie ? 3 - 4 KM wiecej ? nawet tego nie odczujesz . Mam na mysli ze podkrecanie 125 w 4t mija sie z celem , bo nic ci to nie da , lepiej dozbierac kase na cos wiekszego , albo zamienic na 125 w 2T. Danie wiekszych dysz , moze powodowac zalewanie , koles przerabia to w Xr 600 na dynojetach.

 

 

Trzeba było kupić DT 125 . Silnik ten sam co w TDR :) Odblokowany ma ok 28 KM , 2T. A rama i zawieszenie bardzo podobne do DR :P

 

:icon_razz:

 

Mój brat kiedyś kupił na allegro poradnik- jak odblokować DR 125. Dał za to chyba 10 zł - i tak nie skorzystał ...

 

pozdrawiam

 

Inferno :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blokady z modułu nie ściągałęm . w wydechu wywierciłem pare dziur , gaźnik założyłem nowy i zrobilem pare przeróbek i musze powiedziec ze KMX (odblokowany) nie ma szans , czy na prostej czy na zakretach itp nie ma szans, . Z MTX to samo z KODIAK 450 to samo. Jak wpadalismy w duże bloto/wode to 2t nie wyrabiały zamulały sie a moja DR normalnie jechała;]

A kolesie do słabych nie należą.

I po co gadanie ze DR slaba itp moja bez problemu idzie na kolo z 2 biegu. wiadomo mocy mogło by być troche wiecej i mogła być lżejsza.CO tez nei twierdze ze moja DR jest wszechpotęzna itp;] i ze ja jakims super raiderem jestem.

pzodrawiam

 

 

macie filmiki z moja DR:

DR NAUKA GUMOWANIA ITP

ZUEPŁNE POCZATKI:)

na filmie 2 mialem zepsute sprzegło. tzn cały czas jechalem jakby na sprzegle;]

KTM SX vs SUZUKI DR

 

 

 

 

 

 

 

P.S

z SX 125 dopiero cięzko mi było:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blokady z modułu nie ściągałęm . w wydechu wywierciłem pare dziur , gaźnik założyłem nowy i zrobilem pare przeróbek i musze powiedziec ze KMX (odblokowany) nie ma szans , czy na prostej czy na zakretach itp nie ma szans, . Z MTX to samo z KODIAK 450 to samo. Jak wpadalismy w duże bloto/wode to 2t nie wyrabiały zamulały sie a moja DR normalnie jechała;]

A kolesie do słabych nie należą.

I po co gadanie ze DR slaba itp moja bez problemu idzie na kolo z 2 biegu. wiadomo mocy mogło by być troche wiecej i mogła być lżejsza.CO tez nei twierdze ze moja DR jest wszechpotęzna itp;] i ze ja jakims super raiderem jestem.

pzodrawiam

macie filmiki z moja DR:

DR NAUKA GUMOWANIA ITP

ZUEPŁNE POCZATKI:)

na filmie 2 mialem zepsute sprzegło. tzn cały czas jechalem jakby na sprzegle;]

KTM SX vs SUZUKI DR

P.S

z SX 125 dopiero cięzko mi było:D

 

Moja opinia jest taka : nie ma żadnych blokad czy to w dt, dr, kmx itd. po "odblokowaniu" modułu motory ida tak samo. A złudzenie szybszego motoru to tylko wytwór wyobraźni przez to że maszyna chodzi głośniej po wypruciu tłumika i myslicie ze jak glosniej to szybciej popoylacie :( pzDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blokady sa , mialem kiedys kontakt ze starszym suzuki ts 50 krecil na luzie max 8 tys obr , gdzie skala byla do 12 albo 14 tys . ale to byl homologowany motorower , w motocyklu calkiem mozliwe ze nie ma blokad.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blokady sa , mialem kiedys kontakt ze starszym suzuki ts 50 krecil na luzie max 8 tys obr , gdzie skala byla do 12 albo 14 tys . ale to byl homologowany motorower , w motocyklu calkiem mozliwe ze nie ma blokad.

byc moze niemcy te blokady pozakadali a nie fabryka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.Zakupiłem przedwczoraj dr 125 96r.No i sprzedawca powiedział zebym wymienił po sezonie łańcuszek rozzadu.I nie wiem czy to wytwór mojej wyobrazni.Ale moto zaczeło pyrkać w silniku cosyc mocno.No i boje się żeby coś mi się nie posypalo.Co to może byc ? Ile wydam na zrobienie tego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok.A ten łańcuszek to w jakim on powinien być stanie ? Kiedy go trzeba wymienić itd.Powiedzcie jeszcze na co tak właściwie mam zwrócić uwage przy sprawdzaniu.Bo przesiadłem się niedawno na te moto z troche mniej skomplikowanego moto ( ogar 200 :) ) no i można powiedzieć że jestem zielony.Tak więc słucham.

Edytowane przez Pawlik666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...