Nitomen Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 (edytowane) no i co wam da odblokowanie ? 3 - 4 KM wiecej ? nawet tego nie odczujesz . Mam na mysli ze podkrecanie 125 w 4t mija sie z celem , bo nic ci to nie da , lepiej dozbierac kase na cos wiekszego , albo zamienic na 125 w 2T. Danie wiekszych dysz , moze powodowac zalewanie , koles przerabia to w Xr 600 na dynojetach. Edytowane 3 Lipca 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
InfernoRider Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 no i co wam da odblokowanie ? 3 - 4 KM wiecej ? nawet tego nie odczujesz . Mam na mysli ze podkrecanie 125 w 4t mija sie z celem , bo nic ci to nie da , lepiej dozbierac kase na cos wiekszego , albo zamienic na 125 w 2T. Danie wiekszych dysz , moze powodowac zalewanie , koles przerabia to w Xr 600 na dynojetach. Trzeba było kupić DT 125 . Silnik ten sam co w TDR :) Odblokowany ma ok 28 KM , 2T. A rama i zawieszenie bardzo podobne do DR :P :icon_razz: Mój brat kiedyś kupił na allegro poradnik- jak odblokować DR 125. Dał za to chyba 10 zł - i tak nie skorzystał ... pozdrawiam Inferno :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 łączę z tematem "Wszystko o Suzuki DR 125" Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidi Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 blokady z modułu nie ściągałęm . w wydechu wywierciłem pare dziur , gaźnik założyłem nowy i zrobilem pare przeróbek i musze powiedziec ze KMX (odblokowany) nie ma szans , czy na prostej czy na zakretach itp nie ma szans, . Z MTX to samo z KODIAK 450 to samo. Jak wpadalismy w duże bloto/wode to 2t nie wyrabiały zamulały sie a moja DR normalnie jechała;]A kolesie do słabych nie należą.I po co gadanie ze DR slaba itp moja bez problemu idzie na kolo z 2 biegu. wiadomo mocy mogło by być troche wiecej i mogła być lżejsza.CO tez nei twierdze ze moja DR jest wszechpotęzna itp;] i ze ja jakims super raiderem jestem.pzodrawiam macie filmiki z moja DR:DR NAUKA GUMOWANIA ITPZUEPŁNE POCZATKI:) na filmie 2 mialem zepsute sprzegło. tzn cały czas jechalem jakby na sprzegle;]KTM SX vs SUZUKI DR P.Sz SX 125 dopiero cięzko mi było:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamSuzuki Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 blokady z modułu nie ściągałęm . w wydechu wywierciłem pare dziur , gaźnik założyłem nowy i zrobilem pare przeróbek i musze powiedziec ze KMX (odblokowany) nie ma szans , czy na prostej czy na zakretach itp nie ma szans, . Z MTX to samo z KODIAK 450 to samo. Jak wpadalismy w duże bloto/wode to 2t nie wyrabiały zamulały sie a moja DR normalnie jechała;]A kolesie do słabych nie należą.I po co gadanie ze DR slaba itp moja bez problemu idzie na kolo z 2 biegu. wiadomo mocy mogło by być troche wiecej i mogła być lżejsza.CO tez nei twierdze ze moja DR jest wszechpotęzna itp;] i ze ja jakims super raiderem jestem.pzodrawiammacie filmiki z moja DR:DR NAUKA GUMOWANIA ITPZUEPŁNE POCZATKI:) na filmie 2 mialem zepsute sprzegło. tzn cały czas jechalem jakby na sprzegle;]KTM SX vs SUZUKI DRP.Sz SX 125 dopiero cięzko mi było:D Moja opinia jest taka : nie ma żadnych blokad czy to w dt, dr, kmx itd. po "odblokowaniu" modułu motory ida tak samo. A złudzenie szybszego motoru to tylko wytwór wyobraźni przez to że maszyna chodzi głośniej po wypruciu tłumika i myslicie ze jak glosniej to szybciej popoylacie :( pzDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 blokady sa , mialem kiedys kontakt ze starszym suzuki ts 50 krecil na luzie max 8 tys obr , gdzie skala byla do 12 albo 14 tys . ale to byl homologowany motorower , w motocyklu calkiem mozliwe ze nie ma blokad. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamSuzuki Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 blokady sa , mialem kiedys kontakt ze starszym suzuki ts 50 krecil na luzie max 8 tys obr , gdzie skala byla do 12 albo 14 tys . ale to byl homologowany motorower , w motocyklu calkiem mozliwe ze nie ma blokad.byc moze niemcy te blokady pozakadali a nie fabryka :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik666 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Witam.Zakupiłem przedwczoraj dr 125 96r.No i sprzedawca powiedział zebym wymienił po sezonie łańcuszek rozzadu.I nie wiem czy to wytwór mojej wyobrazni.Ale moto zaczeło pyrkać w silniku cosyc mocno.No i boje się żeby coś mi się nie posypalo.Co to może byc ? Ile wydam na zrobienie tego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Mogą to byc zawory -rególacja. Lub poprostu sie cos zaciera.Nikt ani nic Ci niepowie ile bedziesz musiał wyadac dopuki motoru nierozbierzesz i niezobaczysz co tam sie dzieje i w jakim stanie sa podzespoły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik666 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 (edytowane) No ok.A ten łańcuszek to w jakim on powinien być stanie ? Kiedy go trzeba wymienić itd.Powiedzcie jeszcze na co tak właściwie mam zwrócić uwage przy sprawdzaniu.Bo przesiadłem się niedawno na te moto z troche mniej skomplikowanego moto ( ogar 200 :) ) no i można powiedzieć że jestem zielony.Tak więc słucham. Edytowane 13 Lipca 2008 przez Pawlik666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Wie ktos moze ile km powino sie docierać pierscienie w DRce? I jak sie ja powino prawidłowo docierać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik666 Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Chciałbym was poinformować że zostało otwarte nowe forum o tematyce DR 125 .Wypowiadajcie się ! Pomożecie zbudować te nowe forum ! http://www.dr125.pun.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik666 Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Szukam sklepu internetowego z częściami do dr 125 (pokrywa głowicy,cylek itd) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Panowie powiedcie mi co moze dolegac mojej DRce, otuż mam następujący problem. Po przejechaniu paru km swieca robi sie czarna,wystarczy ją troche przetrzec smatką i znowu bedzie działas, od czego to moze byc? Gaznik? a moze cewka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Siemka na moje to wymien na nowa swieca ta swieca juz jest do bani zalewa ci ja i wyregoluj gaznik sobie bo przez to go tez moze zalewac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.