Wazzabii Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 jakiej firmy jest gaźnik? pewnie mikuni, tak? w zeszłym tygodniu sprzedałem swoja DR125 z 89' na gaźniku mikuni, który sam regulowałem, paliła z pierwszego kopnięcia wkręć srubę od mieszanki na maxa i wykręc o 2 i pół obrotutakie są fabryczne ustawienia w moim gaźniku, może pomoże, wprowadź potrzebne korekty wyreguluj też obroty na jałowym podnosząc iglice śrubąmożesz dodatkowo dać przepustnice na iglicy na maxa w gore zeby lepiej reagował jak sobie nie poradzisz to daj znac, studiuje w poznaniu wiec moge pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Panowie poczebuje pomocy. Bo w mojej DR przyszła pora na wymiane pierscieni,i teraz jest taka sprawa czy idzie gdzies dostac same pierscienie bo tłok mam w dobrym stanie,tak samo jak cylinder. Kiedy pytałem jednego mechnika od japonców w mojej okolicy powiedział ze niema samych pierscieni i musze brac cały komplem(tłok,pierscienie,sworzen itd) mogli byscie podac mi jakis sklep z czesciami do Suzuki,albo nr tel do serwisu Suzuki?? był bym bardzo wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj2 Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Panowie poczebuje pomocy. Bo w mojej DR przyszła pora na wymiane pierscieni,i teraz jest taka sprawa czy idzie gdzies dostac same pierscienie bo tłok mam w dobrym stanie,tak samo jak cylinder. Kiedy pytałem jednego mechnika od japonców w mojej okolicy powiedział ze niema samych pierscieni i musze brac cały komplem(tłok,pierscienie,sworzen itd) mogli byscie podac mi jakis sklep z czesciami do Suzuki,albo nr tel do serwisu Suzuki?? był bym bardzo wdzięczny. MIELOCH MOTOCYKLE SUZUKI - SKLEP ONLINE :smile: SKLEP INTERNETOWY ...www.sklep.mieloch.pl WSZYSTKO W JEDNYM MIEJSCU .. POZDRAWIAM TOMASZ nie jest aż tak drogo :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lomaxpl Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Witam. Chciałbym zgłosić problem z moim moto i prosić o radę :flesje:Na wstępie zaznaczam, że jestem świeżak i to moje pierwsze moto. Dużo już wyczytałem,dużo już przy moto sam zrobiłem i jestem dumny,no ale mam jeszcze kilka nierozwiązanych kwestii..... Otóż.....1. zdemontowałem zapieczony przedni hamulec, wyczyscilem,uruchomilem,zalalem, odpowietrzyłem....działa - ale raczej słabo przy wiekszej prędkości. Klamka chodzi bardzo lekko. Czy dalsze odpowietrzenie (no chyba chodzi o zwiekszenie ciśnienia?) może pomóc? Tarcza i klocki są w stanie średnio zużytym, akceptowalnym, chcę się doturlać do konca sezonu. 2. Sprzęgło mi nie rozsprzęgla. Moto idzie leciutko tylko na luzie. Na biegu,przy zacisnietym sprzęgle czuć i słychać tarcie. Linka naciągnięta na maksimum. Czasem przy odpalaniu na luzie,łapie mi bieg i szarpnie. Przy zapalonym silniku, ciezko jest wrzucic Luz. Wiekszosc osob wkoło komina zapewnia mnie że to wina zużytych tarcz sprzęgła, czy wystarczy je wymienić? 3. Silnik pracuje równo - zazwyczaj. Jak odkręcę gaz na więcej i dużo więcej, lubi sobie nie zejść z obrotów lub wejść na wyższe. Znów lokalni "znawcy" zalecają czyszczenie gaźnika i jego regulacje. Co sądzicie?(lewa mieszanka?). Chciałbym uniknąć regulacji zaworów,rozrządu etc..., bo nie stać mnie na uszczele, serwis i jeszcze nie mam takiego poziomu. 4. Mam problem z dobraniem opony. Na starym laćku pisze 90/90/18. 18 to rozmiar felgi jak mniemam,a pozostałe,to szerokość i wysokośc opony tak? Czy muszę koniecznie dobrać identyczną? czy mogę dajmy na to założyć oponkę 100/90 czy jakąś inną podobną konfigurację? Zależy mi na oponie szosowo terenowej (delikutaśny szuterek po kościele w niedziele ;p). Dziękuję za szybkie (i wolne odpowiedzi).....wiecie,chcę to zrobić do niedzieli i w poniedziałek rejestrować moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 ad.1 Spróbuj dalej go odpowietrzyć i dolać płynu bo jak klamka jest miekka to raczej jeszcze ma troche powietrza w sobie. ad.2 Co do sprzęgła mam ten sam problem w klx i wyciągłem tarczki i rzeczywiście nadają się do wymiany ad.3 tu nie pomoge :icon_mrgreen: ad. 4 Jasne że możesz opone szerszą włożyć nawet taką co ci na styk wejdzie w wahacz ale to sensu nie ma bo przy oponie no 130/90/18 moto ledwo będzie sie toczyło inaczej mówiąc dostanie muła myśle że 100/90/18 to optymalna szerokość tym bardziej że to nie kostka ma być. Mam najdzieje że pomogłem. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lomaxpl Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Kamsel...kurdę balans...bardzo mi pomogłeś :biggrin: . W zasadzie potrzebowałem małego pchnięcia bo ważyłem się z tymi problemami od jakiegos czasu i ...tylko się ważylem :biggrin:Przedni hebel rzeczywiście stwardniał i wyostrzył się po dalszym odpowietrzeniu. Sprzęgło i gaznik katuje w niedziele po kosciele ;p Przy okazji,dalsze pytanie.Chciałbym we własnym zakresie troche podłubać przy moto,ale zupełnie nie mogę znaleźć zadnych częśći do DRki (mowa o necie,bo moja wioska ma daleko do konkretnych sklepów). Zależy mi przede wszystkim na uszczelkach. Naprawdę ciężko o to...mimo że trochę wyżej jest link do sklepu Mieloch, trudno się odnaleźć.Jesli ktoś ma namiary na konkrety,to prosze o cynka. Mam suzi DR 125 '97 (seria F44A) Czy w DRkach jest taki sam silnik jak w Suzuki GN / GZ / GS 125 ? :biggrin: <<-- wymowne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Mam nr tel do Larssona w Olesnicy,niewie czy wysyłają pocztą ale mozesz zadzwonic i spytac, mi uszczelki załatwili w 2 dni. Kosztują sto pare zł, juz niepamietam dokładnie. Fajna obsuga i w ogóle doradza itd. Tu masz nr: 502781025 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Mam taką sprawe, mógł mi ktos powiedziec jak zrobic własny tłumik do DRki? bo mój jest zacichy. Chce przelotowy, ale czy to niezaszkodzi silnikowi? (w 2T tłumik ma bardzo wazną role, a w 4T??). jesli ktos juz robił swój tłumik to bardzo prosze aby opis co jest potrzebne i jak to pozskładac :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik666 Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 A więc wie ktoś dokładnie jak wygląda cały zabieg odblokowywania tego mtoocykla ? I jakie beda jego osiagi po odblkowaniu ??.Chodzi mi o v-max i moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 czeego wy oczekujecie, kupiliscie 10 konne moto i oczekujecie ze ma isc 150 na kole ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 czeego wy oczekujecie, kupiliscie 10 konne moto i oczekujecie ze ma isc 150 na kole ? Mógł byś przestać ciągle krytykowac nasze moto? Niekazdy zaczynał od 650tki jak Ty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik666 Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 czeego wy oczekujecie, kupiliscie 10 konne moto i oczekujecie ze ma isc 150 na kole ? :clap: :notworthy: :clap: Dokladnie nie wiem o co Ci chodziło.Przecież nikt niczego nie oczekuje.Nikt w poprzedniejszych postach nie pisał ,że czegoś oczekuje.Poprostu chcemy odblokować to co zostało zblokowane .Brechtam z Ciebie że masz 26 lat i nie wiesz co sie ciśnie i piszesz jakieś wyssane z palca durnoty. :banghead: Pzdr. :rolleyes: Odpowie ktoś na moje poprzednie pytanie :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Zmienione dysze w gazniku,CDI blokuje max obr. Po odblokowaniu bedzie miec ok 15km. na szosowym przełozeniu pojedzie koło 100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 tylko ze zmiana dysz na mniejsze moze wplynac na zatarcie silnika lub wypaleniu dziury w tloku poniewaz mieszanka bedzie za uboga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Chdzi o załozenie więkrzych dysz a nie mniejszych:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.