Skocz do zawartości

Papuć na trasie


Chitek1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.Jestem nowy i zielony.Właśnie kupiłem sobie swój pierwszy,wymarzony motor (Virago 535) i jest pięknie.Na razie mam prozaiczne problemy i pytania np. :co mnie czeka, jak na totalnym puskowiu chwycę papucia(panę)? Co stary wyjadacz szos wówczas robi? Z góry dziękuję za odpowiedzi i wszystkich pozdrawiam.Ps. Może ktoś ze Śląska da mi jakieś namiary na dobrego wulkanizatora od motocykli(chodzi mi również o wyważanie kół). W okolicach:Katowice, Chorzów, Siemianowice itp.Nara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co stary wyjadacz szos wówczas robi?

Nie jestem chyba starym wyjadaczem ale jedyne co może zrobić to:

- jeśli ma siły to dopchać do wulkanizatora, ew. do pierwszej ludzkiej osady i poprosić o możliwość zaparkowania moto i dalej udać się w poszukiwaniu w/w wulkanizatora,

- jeśli siły brak to dzwonić po znajomych (tylko bliższa okolica zamieszkania),

- stać na poboczu i czekać na niewiadomo co :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz alusy i bezdętkowe to ze sopbą sprey a nawet 2 1 uszczelniacz a drugi powietrze ale 2 w 1.

jak masz taki motor jak mój to tylko najbliższy wulkanizator i to jeszcze co ma wszelkie klucze na podorędziu.

haha - Ja muszę mięć wiecznie dobra opony

Miłego dnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszyskim wozisz ze soba detke w plynie, czyli aerozol ,ktorym pompojesz kolo, a jednoczesnie je zalepiasz. Do nabycia wszedzie . Naprawa kola wywazanie . Katowice Jozefoska 21 CDM centrum diagnostyki motocyklowej. Mikolow Ratka Motocykle ,Tychy K&W Motorsport Mikolowska 129. Pozdrawiam i jak najmniej kapci. :lol: :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mielismy taka dyskusje na CYC forum jakis czas temu i zdania sa podzielone.

 

Jedni mowia ze w detke psikneli i naprawilo.

Inni za to ze tylko dziurami na szprychy wyszlo i nic.

 

Stanelo na tym ze chyba jednak dziala i warto ze soba pianke wozic ale nie jest to na 100% skuteczne

 

Inna opcja to zapchac moto do najblizszego gospodarstwa, ewentualnie zostawic przy nim plecaczek a samemu zdemontowac kolo i poturlac do wulkanizatora :lol:

 

Ja sam tego prawdopodobnie bym nie potrafil zrobic ale nigdy nie musialem.

 

Jak zlapie flaka to opowiem

 

 

Pozdrawiam

-------------------------------------------

 

Polfa Grodzisk 1%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jest jak sie domyslam ze zdljeciem kola, szczegolnie tylnego, rozpieciem walu kardana i takie tam.

 

Ponadto oponka u mnie dosc szeroka i nie wiem czy bym sobie z nia poradzil bez lyzki do opon a takowej ze soba nie woze.

 

Oczywiscie tylko teoretyzuje poniewaz jeszcze gumy nie zlapalem, jezeli sie myle to prosze o korekte.

 

Mariusz u ciebie to byl przod czy tyl?

 

Pozdrawiam

-------------------------------------------

 

Polfa Grodzisk 1%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy nie można jak za starych czasów po prostu wyjąć dętke załatać i problem z głowy. Pół godziny roboty i jedzie sie dalej.

Witam,

byłbym w stanie przyznać Ci rację gdyby chodziło o stary motocykl (AWO, Junak itp.) lub motocykle enduro itp. Jak się ma cruisera to czasami nawet i bez lawety się nie obejdzie. Powód: motocykl waży w cholerę - samemu to możesz sobie na niego popatrzeć :P . Po drugie opony są dość szerokie (ja np. mam 170 a 200 to teraz nic nadzwyczajnego) więc nie wyjdzie bokiem obok błotnika. Jak błotnik jest głęboki (tzn. opada do tyłu) to do tyłu opony też nie wyciągniesz. Czasami trzeba odkręcić amortyzatory aby wyciągnąć oś ponieważ rura wydechowa zawadza. Przy moim motocyklu w przypadku gumy to tylko siąść i płakać :P . A tak na poważnie to tel. komórkowy i kumple jest w wielu wypadkach jedynym ratunkiem.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno masz rację ale w stosunku co do twojego sprzęta, w końcu VT 1100 jest sporo większy od Virago 535. Wydaje mi sie że z Virago powinno sie dać rade. Oczywiście jest to moje prywatne zdanie i nikogo nie namawiam do łatania kół na drodze. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...