Skocz do zawartości

FANI HONDY VFR 800 ( Honda VFR800 )


Rekomendowane odpowiedzi

Model pierwszy z lat 86 do 90 (RC 24) dostaniesz za 7 tys. PLN. Kolejny, czyli pierwsze wcielenie RC36 (b. ciekawa konstrukcja) produkowany od 1990r do 1994r. w cenach od 11tys do 14tys. PLN. Drugie wcielenie RC36 (powyżej 1994r.) kosztuje średnio od 14 tys. PLN wzwyż. Co do gabarytów, to nie specjalnie wielki sprzęt, jest bardzo poręczny i prowadzi się równie lekko jak CBR 600.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam za dobra VFR niestety trzeba dac kase okazje jak wiadomo bardzo rzadko sie spotyka. Ja za swoja dalem wiecej okolo 1 tys. niz by to wynikalo z gieldy jak na razie nie zaluje decyzji. Pozatym zawsze chcialem miec VFR ale jakos nigdy do niej nie moglem finansowo dogonic. Mnie sie podobaja roczniki 94-96 . Ale to kwestia gustu .

 

 

Pozdrowka

VFR 750 1996

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
rozmawiałem kiedyś z jednym z najleprzych mechaników w regionie i powiedział że wiekrzego jeźdżącego złoma jak zxr z pierwszych seriu to chyba niema ,najbardziej awaryjne kawasaki ,daltego tak szybko je zmnienili i 92< były już o niebo leprze

 

 

jeżdziłem Kawą ZXR 750 z 90r (ZX750H2) dwa sezony, raczej jej nie oszczędzałem i jakoś nic się nie działo. Jedyna rzecz jaka mi padła to czujnik temperatury w chłodnicy i pasek od alternatora. Maszyna trafiła w ręce mojego kumpla. Również on jeżdzi już drugi sezon i zastanawia się czy go sprzedawać. Prawdopodobnie jednak go sprzeda, bo stare kawy to kawał żelastwa, sporo ważą ale w moich rękach (i mojego kumpla) sprzęt ten okazał się niezawodny, spore kilometry nim czaskaliśmy. Poniżej zdjęcie, może ktoś chce kupić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc

Dawajcie wszystkie informacje jak ten sprzet sie sprwauje czy jest awaryjny

 

ten motocykl jest prawie bezawaryjny, dlatego na moje kolejne moto wybrałem właśnie VFR (RC36). Solidność jego konstrukcji obrosła już w legendę. Jest silny, elastyczny, wysoka kultura pracy silnika (bez wibracji itd) ale to bardziej turystyk niż supersport. Części sporo kosztują i sam też nie jest najtańszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
rozmawiałem kiedyś z jednym z najleprzych mechaników w regionie i powiedział że wiekrzego jeźdżącego złoma jak zxr z pierwszych seriu to chyba niema ' date='najbardziej awaryjne kawasaki ' date='daltego tak szybko je zmnienili i 92< były już o niebo leprze[/quote'']

 

 

jeżdziłem Kawą ZXR 750 z 90r (ZX750H2) dwa sezony, raczej jej nie oszczędzałem i jakoś nic się nie działo. Jedyna rzecz jaka mi padła to czujnik temperatury w chłodnicy i pasek od alternatora. Maszyna trafiła w ręce mojego kumpla. Również on jeżdzi już drugi sezon i zastanawia się czy go sprzedawać. Prawdopodobnie jednak go sprzeda, bo stare kawy to kawał żelastwa, sporo ważą ale w moich rękach (i mojego kumpla) sprzęt ten okazał się niezawodny, spore kilometry nim czaskaliśmy. Poniżej zdjęcie, może ktoś chce kupić ?

 

 

Piękny!

Powiedz mi tylko jak zrobiles takie czarne swiatla bo normalnie sa piekne, ale czy duza roznica jest w przyciemnianych a normalnych?

 

bo tak myslalem zeby cos takiego sobie zrobic w jednym z moich moto :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czarne światła, o których piszesz nie są przyciemniane, tylko mają w środku czarny klosz i soczewkę w nim, a druga lampa zamiast soczewki ma klasyczne lustro lampy. Zajżyj na www.ninja750.prv.pl to na innym zdjęciu zobaczysz o co chodzi. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam..

 

Chcesz kupić VFR - dobra decyzja, tylko faktycznie zastanów się nad rokiem (czyt. modelem)

Mam aktualnie model rc 36 '96 - ej no poprostu super maszynka, przez to że jest wąska świetnie nadaje się do slalomów w ulicznym korku pomiędzy samochodami, fajnie się nią lata też na dłuższych trasach z prędkościami powyżej 220 km/h - wiesz taki szybki turysta..

a i tu się właśnie nie zgodze z kolegą "białyb" który napisał

"... Ten motocykl jest bardzo sportowy jego praca na wolnych obrotach jest nie rowna, ale to normalne..."
8O 8O 8O

Słucham :?: :?: :?:

dla mnie praca tego silnika jest jak najpiękniejsza muzyka (zwłaszcza na wolnym wydechu czyt. yoshimura) jeśli motocykl który on słyszał pracował rzeczywiście nie równo, to wystarczyło mu zrobić synchronizacje i było by oki..

Ciekaw jestem jak kolega białyb nazwał by w takim razie prace silnika starej kawy czy suki :clap:

"...ale nadaja sie do sportu, do turystyki tym motocyklem trzeba przywyknac.-bedziesz mail potezne nadgarstki..."
:lol: :lol: :lol:

no stary w ogóle śmiech, ten motocykl jest właśnie typowym turystą w owiewkach

jeździłeś kiedyś jakąś CBRą albo GSXRem ??????

tutaj przy 200 to siedzisz sobie wyprostowany jak na krześle, kierownice masz w szerokim rozstawie, górna półka jest wysoko, zawieszenie jest mięciutkie... i 1000 innych argumentów - w życiu nikt, kto zna się na motocyklach nie nazwie VFRki sportowym motocyklem..

 

więc nie martw się o nadgarstki ;)

 

moim zdaniem jest to ciekawy motocykl i bardzo uniwersalny..

staje na oba koła.. :buttrock:

 

pozdrawiam..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
VFR polecam ale rocznik 91

 

 

A to co 90' już jest zły ?? To też RC 36....

 

Panowie,

 

Generalnie mam już drugą VFR i wydaje mi się, że na tym się nie skończy. VFR w Polsce dopiero są doceniane, w latach dziewięćdziesiątych, kiedy to był wielki buummm na japończyki podstawą była CBR'a. VFR ??? Co to jest ???

 

Zrobiłem już na VFR 15 tyś KM. Oprócz wymiany klocków, filtrów nie robiłem nic. To moto jest fantastyczne.

 

Nastęna ??? Model RC 36 94-97 rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

]Zasadnicza roznica miedzy rocznikiem 90 a 91 to silnik.
.

Róznicy pomiedzy '90 a '91 nie ma żadnej. Zmiany/roczniki: 85-87 (perwsza weresja), 88-89 (zmiana przedniego koła ogumienia ze 110/80-16 na 120/80-17), 90-94 (zmiana zaworów na regulowane płytkami, jednoramienny wahacz, zmiana owiewki). Późniejszych zmian nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersje VFR:

 

86-87 - I generacja rc 24

koła z przodu 16 cali z tyłu 18 cali.

 

88-89 - II generacja rc 24

zmienie uległy rozmiar obręczy 2 x 17 cali szerokość opon ( przypominało to bardziej lata 90 niż 80)

Owiewki składały się z czterech części, poza tym trochę detali... kierunkowskazy przednie wkomponowane w owiewkę, tłumiki, podnóżki...

 

90-93 - III generacja rc 36

moto zupełnie inaczej wygląda. Brawa dla inż. z Hondy. Poprawiony silnik ( mam na myśli przeniesienie na rozrząd) jednoramienny wahacz, lepsze hamulce (większe tarcze).......itp, itp dużo tego wymieniać.

 

94-97 - IV generacja nadal rc 36

moto ma inne zawieszenie ( regulacja napięcia wstępnego w przednim zawieszeniu) inne owiewki, pływające tarcze hamulcowe, jest lżejszy o prawie 10 kg. od rc 36 90-93. itp.

 

 

98-01 - V generacja rc 42

moto nie przypomina swojch starszych braci, nowy silnik o pojemności 800 cm3.

nowa maszyna ....

 

02-04 - VI generacja

to ta najnowsza za 60 tyś zł :)

jednak najnowsza nie znaczy najlepsza. Po raz pierwszy Honda wypuściła VFR na łancuchach nie ma już kół zębatch w rozdządzie :) - brak gwizdu :ehz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Róznicy pomiedzy '90 a '91 nie ma żadnej.

 

Vlaad, roznice sa, tylko sa to roznice istotne dla mechanikow, a nie dla uzytkownikow. W tych dwoch latach uleglo lekkiej modyfikacji glownie zawieszenie. Jest roznica w dlugosci sprezyn i w poziomie oleju w lagach.

 

PS. Bialyb pisal o ZXR 750, nie wiem tylko czemu w tym temacie ?

 

Pozdrowki

:namoto:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...