kiki Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 co do reglerka- nie ma reguły palą sie albo często albo żadko :). Ale warto jest zakupić na dluzsze wypady (wakacyjne) drugi na podmianke jakby co :). Ogólnie reglery tourmaxa bardzo czesto sa chwalone i je warto zakładać- koszt ok 450zł. Oczywiście warto tez zakładać wiatraczki na regulatory aby troche obniżyć im temp pracy :) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plaster83 Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 kiki dzieki za odpowiedz ;) wlasnie przed chwila zrobilem selekcje 50/50 czyli z czterech motocykli ktore bralem pod uwage zostaly dwa: VFR 800 (interesuja mnie tylko roczniki 99-01) i Bandzior 1200S(min.'01) czas przyniesie rozwiazanie :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomhagen Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 mam pytanie czy wersja VFR 800 FI z roku 1998 to już VTEC ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Nie, V-Tec jest od 2002 roku. 1998 - 2001 to VFR 800 Fi - pierwszy model na wtrysku i z pojemnością 782, modyfikacje są w rocznikach 2000/2001 - poprawiono to i owo. W 2002 wszedł V-Tec. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Nie, V-Tec jest od 2002 roku. 1998 - 2001 to VFR 800 Fi - pierwszy model na wtrysku i z pojemnością 782, modyfikacje są w rocznikach 2000/2001 - poprawiono to i owo. W 2002 wszedł V-Tec. Zdaje się,że 2000/2001 nie mają już dźwigienki ssania, oraz mniej palą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomhagen Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 zasłyszałem że wersja na wtrysku więcej pali, a jakie jest spalanie w modelu VFR 800 FI z roku 1998 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Tomhagen, tutaj mój motór: http://www.spritmonitor.de/en/detail/322587.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomhagen Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 o, widzę że spalanie jak najbardziej przyjazne kieszeni :biggrin: powiedz kalosh jeszcze na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie tegoz modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 (edytowane) Szczególną to może tylko na regulator. Oryginały były do bani i jeżeli jest oryginał (w co wątpię) to pewnie niedługo umrze albo już jest det:) Warto sprawdzić czy dobrze ładuje. A poza tym, to chyba na nic nadzwyczajnego, standardowe oględziny wszystkiego. Jak poważnie myślisz o tym motórze to na vfr-oc.pl paru chłopaków sprzedaje swoje. Trochę drożej, ale za to z pewnej ręki. Jak wiadomo okazje nie istnieją:) Edytowane 5 Sierpnia 2010 przez kalosh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scibor Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 zasłyszałem że wersja na wtrysku więcej pali, a jakie jest spalanie w modelu VFR 800 FI z roku 1998 ? nie udalo mi sie jeszcze zejsc ponizej 5 litrow - gorna granica przy normalnej jezdzie to niecale 6 - przy ostrzejszym ganianiu max jaki mialem to 6,5l/100km (jezdze na Pb98, rocznik 98, wersja 98KM i prawie 90tys przebiegu:D) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 (edytowane) Ja nie wiem skad wy macie takie spalania :P U mnie w trasie zazwyczaj jest troche ponad 6 litrow. Mieszana trasa/miasto to jakies 6,7 - 7 litrow. Calego zbiornika na miescie mi sie nie udalo zrobic. Min jakie kiedykolwiek zrobilem to bylo 5,6 litra ale trasa w gorach w deszczu. Ja mam model 2001 z kalatalizatorem i sondami lambda (automatyczne ssanie), tylko ze wydech mam przelotowy. Albo po prostu mam ciezka reke ;) Edytowane 6 Sierpnia 2010 przez PaleSatan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomhagen Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 no więc zakupiłem rc36II i od razu się zakochałem;) wróciłem nią zza sulejówka do poznania 350km i po wjeździe na stację okazało się że spaliła 4,85l na 100km :D o malo się nie posikałem z radości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Generalnie wczesniejsze VFRy bez VTEC ciesza sie lepsza opinia niz pozniejszy model ktory zyskal na wadze i stracil troche ciagu na dole. Plus,oczywiscie VFR bez napedu rozrzadu kolami zabatymi to,nie VFR. Ogolnie wydechy pod siedzeniem wygladaje bardzo dobrze i sa praktyczne,aczkolwiek tylko w zimie kiedy nardzo fajnie podgrzewaja siedzenie.W lecie polecam gatki zaroodporne. Faktycznie Vtec mniej ciągnie od dołu. Właśnie wymieniłem dotychczasową VFR z 1998r. na model vtec z 2007r. No i jakoś tak wydaje się nieco bardziej ospała przy dolnym zakresie obrotów niż poprzednia - co nie oznacza, że brak jej dynamiki czy też trzeba tą nową częściej redukować biegami. Za to dźwięk i dynamika powyżej 7tys rewelacyjna :biggrin: Dobrze, że przed pierwszą rundą byłem świadomy tego, że załączenie VTeca słychać i czuć - bo inaczej mógłbym pomyśleć, że załączył się tam dodatkowy silnik odrzutowy :crossy: . Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 A czemu taka zmiana? Z tego co pamietam to masz poprawionego Vteca (lagodniejsze i cichsze zalaczanie sie zaworow). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wouk Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Witam, Może będę mało oryginalny i cechować mnie pewnie będzie leniwość ale nie mam za dużo czasu żeby przeglądać wszystkie wątki w poszukiwaniu odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. A mianowicie do czego dążę... Od pewnego czasu "choruję" na VFR'kę...posiadaczy i miłośników nie muszę i nie będę uświadamiał dlaczego bo kwestia jest oczywista, ale męczy mnie jedna rzecz. Czy VFR800 nadaje się do dalszej turystyki? Pytanie wynika z faktu, iż znajomi namawiają mnie i moją drugą część na wypad w przyszłym sezonie na Bałkany...takie krótkie 2 tygodnie w siodle przez Chorwację, Czarnogórę, Serbię oraz Słowenię. Odpowiedź na takie namawianie jest jedna....TAK!!! tylko że nie na tym sprzęcie który obecnie posiadam. Oczywiście nie mogę narzekać na SV'kę bo i nie ma na co, ale nie jest to moto na którym można oblecieć dłuższą trasę we dwoje i jeszcze z pakunkami. Przemawia choćby za tym fakt, że sam przeleciałem na SV 600 km na raz i wiem jak pewne części ciała prosiły o litość...mówię tu głównie o 4 literach oraz nadgarstkach (niestety w wersji S cały ciężar spoczywa właśnie w tym miejscu). Kumpel kusi mnie na zakup DL 1000, inny natomiast na coś większego w stylu FJR'a. Na razie skutecznie się opieram jednej jak i drugiej opcji...bowiem cały czas stoję przy stanowisku że VFR to jest to co tygrysy lubią najbardziej. :bigrazz:, ale zanim podejmę ostateczną decyzję prosiłbym szanowych kolegów o małą pomoc i opinię w tym temacie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.