UxY Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Nie ma sprawy :D Strona ciagle sie rozwija :) Juz jest te otwieranie fotek w oddzielnych okanch, nad menu pracuje ale zeby osiągnac jakis senowny efekt to jeszcze troche :) No i VFR-Forum powoli ozywa :) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vizka Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Panowie, mam kolejne pytanie dot. VFR 800 rok 2000. Jak ustawić czas w zegarku??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Wlaczasz zaplon,naciskasz OBYDWA guziki jednoczesnie (az zacznie mrugac godzina)gornym guzikiem ustawiasz godzinydolnym guzikiem ustawiasz minutyjak juz czas jest ustawiony wylaczasz zaplon (czas zostaje zapamietany)To wszystko. Nie jestem pewny w 100% ze tak to bylo, ale w 99% ;) SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vizka Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Wlaczasz zaplon,naciskasz OBYDWA guziki jednoczesnie (az zacznie mrugac godzina)gornym guzikiem ustawiasz godzinydolnym guzikiem ustawiasz minutyjak juz czas jest ustawiony wylaczasz zaplon (czas zostaje zapamietany)To wszystko.Nie jestem pewny w 100% ze tak to bylo, ale w 99% :P SirAdam Dzięki wielkie, wiedziałam że tu znajdę pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Dzięki wielkie, wiedziałam że tu znajdę pomoc :) Zawsze znajdzie sie ktos,kto zna odpowiedz. SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ResoR Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 No właśnie nie do końca jestem zadowolony z jej mocy, wcześniej jeździłem X-11ką Tak z ciekawości ... co skłoniło Cię do zmiany XX-a na VFR'kę .... pytam bo powoli się skłaniam do zmiany motocykla.. i VFR i XX brałem pod uwagę z przewagą tego drugiego ...?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ResoR Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Teraz odkryłem, że jest coś takiego jak X 11 ... sorki za pomyłkę cofam pytanie ... motocykle różnią się od siebie stanowczo bardziej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasza Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Przymierzam się właśnie do VFR750 '93. Kłopot w tym, że egzemplarz który mam na oku jest lekko trafiony z przodu. Motocykl stoi u znajomego, który może zrobić mi go dobrze, nie ukrywając niczego przede mną, ale to jest sporo pracy. Żeby on podjął się tej roboty, to ja muszę być zdecydowany, że chcę ten motocykl. Niestety na rozbitej ciężko się przejechać, więc nie wiem jak to jeździ. To co mnie kusi: :) Bardzo dobry stan całej reszty (poza tym przodem) :rolleyes: Niski (raczej autentyczny sądząc po ogólnym zużyciu różnych elementów) przebieg :unsure: Dość niska cena całości (mógłbym ją mieć za ~6.5-7kzł) O vfr przeczytałem już sporo, ale pozostaje kilka pytań do użytkowników: :angry: Jak to się zachowuje w mieście. Obecnie jeżdżę gs450 i w mieście radzi sobie doskonale. Jest zwinna, lekka, chuda.Dzięki temu w korkach często objeżdżam większe i mocniejsze sprzęty. Jak jest ze zwrotnością VFR? :blink: Koszty i upierdliwość serwisu: u mnie mam kompletny serwis co 6kkm, co jest niestety dośćuciążliwe, chociaż ceny nie zwalają z nóg. Jak jest w VFR? Zawory co 24kkm - trzeba częściej? Ile to kosztuje, bo pewnie dużo więcej niż w rzędowym twinie? Jak z synchronizacją / czyszczeniem gaźników? Chodzi mi raczej o Wasze praktyczne doświadczenia, bo serwisówkę mam.. ale w praktyce to może wyglądać inaczej. :) Czy ktoś z Warszawy albo bliższych okolic byłby gotowy spotkać się, pozwolić mi przysiąść się, może przewieźć mnie kawałek jako pasażera? Wdzięczność wyrażę w złocistym napoju, albo w tymbarkach w 2oo (do wyboru :) ). W sumie ostatnio jest ciepło, więc można by spotkać się gdzieś na moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Jeżeli szukasz uniwersalnego moto do jazdy po mieście jak i w trasy to VFR będzie dobrym wyborem.Więszkość jeżdzę w mieście ale załadowanie go bagażami nie wpłtwa zbytnio na warunki jazdy(nawet z pasażerem). A kaskady kół zębatych sprawią że zapominisz co to jest łańcuszek rozrządu.Starą, rocznik 95, przejeździłem ponad 30tyś i jestem bardzo zadowolony. NIE CHCESZ KUPIĆ? ;-)Zmiana była oczywiście na VFR ale już 2001. Moc ma większą, można latać bardziej ostro, ale muszę stwierdzić że zbiornik szybciej staje się suchy. I teraz mam pytanie do innych użytkowników: czy poza regulacją zaworów, robi sie jeszcze jakieś regulacje? Czy wtrysk sam wszystko poprawia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 I teraz mam pytanie do innych użytkowników: czy poza regulacją zaworów, robi sie jeszcze jakieś regulacje? Czy wtrysk sam wszystko poprawia? w sumie obsluga VFR sprowadze sie do zmiany filtrow, oleju i sprawdzenia/regulacji zaworow co...........40 tys.Ja robilem teraz zawory u mnie i tylko 2 byly poza tolerancja (przebieg 39.000)Musze przyznac ze maszyna u mnie nie jest raczej oszczedzana, ale co potrzebuje to dostanie. Jak narazie WSZYSCY ktorych znam, czy tez osobiscie, lub "virtualnie" w internecie sa z VFR zadowoleni, i jak narazie nikt nie pozalowal zakupu. SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Przyłaczam sie do SirAdama, mysle ze kazdy jest i bedzie zadowolony w VFR, ja jezdze swoja pierwszy sezon i poprostu sie zakochalem :)Jak sie dba to sie ma, zadbana VFR jest bezawaryjna, pewna i wcale nie tak droga w utzrymaniu !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkey Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 pytanko: ktora vfr : 750, 800i, 800vtec? sprzet bedzie eksploatowany niemilosiernie, bedzie mial serwis w miare regularny, wazne : ekonomicznosc (paliwo, czesci, bardziej 'specjalistyczny' serwis), z gory dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 moim zdaniem zdecydowanie RC46I SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Ja mam VTEC'a i jestem cholernie zadowolony, ale chyba lepszym rozwiazniem do katowania bedzie RC46 ale bez vitka, ma niezniszczalny rozrzad, napewno mniej pali :crossy: itp :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 .........ale chyba lepszym rozwiazniem do katowania bedzie RC46 ale bez vitka, ma niezniszczalny rozrzad, napewno mniej pali :crossy: itp :P wlasnie to mialem na mysli,RC46I ma raz ze niezniszczalny a po drugie TANSZY w "utrzymaniu" rozrzad.(bez narzedzi specjalnych nie ustawisz w VTEC zaworow, czyli zostaje Honda)Ten VTEC to moim zdaniem nieporozumienie w motocyklu, jakos nie jestem przekonany do tego systemu.Jedyne co VFR potrzebuje to wiecej pojemnosci czytaj wiecej Nm "na dole" pozatym to jest wszystko prefekt.VFR 750 tez sa ok, ale to "bawienie sie" z gaznikami to nie byloby dla mnie.Jednak wtrysk ma swoje zalety - jest mozna powiedziec bezobslugowy.Suma sumarum, ja nie zamienilbym mojej VFR na model z VTEC. SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.