Skocz do zawartości

FANI HONDY VFR 800 ( Honda VFR800 )


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Wlaczasz zaplon,

naciskasz OBYDWA guziki jednoczesnie (az zacznie mrugac godzina)

gornym guzikiem ustawiasz godziny

dolnym guzikiem ustawiasz minuty

jak juz czas jest ustawiony wylaczasz zaplon (czas zostaje zapamietany)

To wszystko.

 

Nie jestem pewny w 100% ze tak to bylo, ale w 99% ;)

 

 

 

 

 

SirAdam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlaczasz zaplon,

naciskasz OBYDWA guziki jednoczesnie (az zacznie mrugac godzina)

gornym guzikiem ustawiasz godziny

dolnym guzikiem ustawiasz minuty

jak juz czas jest ustawiony wylaczasz zaplon (czas zostaje zapamietany)

To wszystko.

Nie jestem pewny w 100% ze tak to bylo, ale w 99% :P

SirAdam

 

Dzięki wielkie, wiedziałam że tu znajdę pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie do końca jestem zadowolony z jej mocy, wcześniej jeździłem X-11ką

 

Tak z ciekawości ... co skłoniło Cię do zmiany XX-a na VFR'kę .... pytam bo powoli się skłaniam do zmiany motocykla.. i VFR i XX brałem pod uwagę z przewagą tego drugiego ...??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się właśnie do VFR750 '93. Kłopot w tym, że egzemplarz który mam na oku jest lekko trafiony z przodu. Motocykl stoi u znajomego, który może zrobić mi go dobrze, nie ukrywając niczego przede mną, ale to jest sporo pracy. Żeby on podjął się tej roboty, to ja muszę być zdecydowany, że chcę ten motocykl. Niestety na rozbitej ciężko się przejechać, więc nie wiem jak to jeździ. To co mnie kusi:

 

:) Bardzo dobry stan całej reszty (poza tym przodem)

:rolleyes: Niski (raczej autentyczny sądząc po ogólnym zużyciu różnych elementów) przebieg

:unsure: Dość niska cena całości (mógłbym ją mieć za ~6.5-7kzł)

 

O vfr przeczytałem już sporo, ale pozostaje kilka pytań do użytkowników:

 

:angry: Jak to się zachowuje w mieście. Obecnie jeżdżę gs450 i w mieście radzi sobie doskonale. Jest zwinna, lekka, chuda.Dzięki temu w korkach często objeżdżam większe i mocniejsze sprzęty. Jak jest ze zwrotnością VFR?

 

:blink: Koszty i upierdliwość serwisu: u mnie mam kompletny serwis co 6kkm, co jest niestety dość

uciążliwe, chociaż ceny nie zwalają z nóg. Jak jest w VFR? Zawory co 24kkm - trzeba częściej? Ile to kosztuje, bo pewnie dużo więcej niż w rzędowym twinie? Jak z synchronizacją / czyszczeniem gaźników? Chodzi mi raczej o Wasze praktyczne doświadczenia, bo serwisówkę mam.. ale w praktyce to może wyglądać inaczej.

 

:) Czy ktoś z Warszawy albo bliższych okolic byłby gotowy spotkać się, pozwolić mi przysiąść się, może przewieźć mnie kawałek jako pasażera? Wdzięczność wyrażę w złocistym napoju, albo w tymbarkach w 2oo (do wyboru :) ). W sumie ostatnio jest ciepło, więc można by spotkać się gdzieś na moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeżeli szukasz uniwersalnego moto do jazdy po mieście jak i w trasy to VFR będzie dobrym wyborem.

Więszkość jeżdzę w mieście ale załadowanie go bagażami nie wpłtwa zbytnio na warunki jazdy(nawet z pasażerem). A kaskady kół zębatych sprawią że zapominisz co to jest łańcuszek rozrządu.

Starą, rocznik 95, przejeździłem ponad 30tyś i jestem bardzo zadowolony. NIE CHCESZ KUPIĆ? ;-)

Zmiana była oczywiście na VFR ale już 2001. Moc ma większą, można latać bardziej ostro, ale muszę stwierdzić że zbiornik szybciej staje się suchy. I teraz mam pytanie do innych użytkowników: czy poza regulacją zaworów, robi sie jeszcze jakieś regulacje? Czy wtrysk sam wszystko poprawia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I teraz mam pytanie do innych użytkowników: czy poza regulacją zaworów, robi sie jeszcze jakieś regulacje? Czy wtrysk sam wszystko poprawia?

 

 

w sumie obsluga VFR sprowadze sie do zmiany filtrow, oleju i sprawdzenia/regulacji zaworow co...........40 tys.

Ja robilem teraz zawory u mnie i tylko 2 byly poza tolerancja (przebieg 39.000)

Musze przyznac ze maszyna u mnie nie jest raczej oszczedzana, ale co potrzebuje to dostanie.

 

Jak narazie WSZYSCY ktorych znam, czy tez osobiscie, lub "virtualnie" w internecie sa z VFR zadowoleni, i jak narazie nikt nie pozalowal zakupu.

 

 

 

 

SirAdam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyłaczam sie do SirAdama, mysle ze kazdy jest i bedzie zadowolony w VFR, ja jezdze swoja pierwszy sezon i poprostu sie zakochalem :)

Jak sie dba to sie ma, zadbana VFR jest bezawaryjna, pewna i wcale nie tak droga w utzrymaniu !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.........ale chyba lepszym rozwiazniem do katowania bedzie RC46 ale bez vitka, ma niezniszczalny rozrzad, napewno mniej pali :crossy: itp :P

 

 

wlasnie to mialem na mysli,

RC46I ma raz ze niezniszczalny a po drugie TANSZY w "utrzymaniu" rozrzad.(bez narzedzi specjalnych nie ustawisz w VTEC zaworow, czyli zostaje Honda)

Ten VTEC to moim zdaniem nieporozumienie w motocyklu, jakos nie jestem przekonany do tego systemu.

Jedyne co VFR potrzebuje to wiecej pojemnosci czytaj wiecej Nm "na dole" pozatym to jest wszystko prefekt.

VFR 750 tez sa ok, ale to "bawienie sie" z gaznikami to nie byloby dla mnie.Jednak wtrysk ma swoje zalety - jest mozna powiedziec bezobslugowy.

Suma sumarum, ja nie zamienilbym mojej VFR na model z VTEC.

 

 

 

 

SirAdam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...