sql Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2005 witam,co sądzicie o tych świecach (a raczej silniku w którym pracowały)aparat lapał mi ostrość ciut za wysoko, a nie chciało mi się grzebać w manualnych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśnia Pawel Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 nie no kolorek w miare ale widzialem lepsze, :lol: no ale po takich swiecach to chyba trudno ocenic silnik mozna tylko stwierdzic czy byl dobrze wyregylowany :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GANER Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Witam Porównaj sobie z tymhttp://www.dansmc.com/spark_plugs/spark_pl...gs_catalog.htmlPozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Witam Porównaj sobie z tymhttp://www.dansmc.com/spark_plugs/spark_pl...gs_catalog.htmlPozdr.nieno :)za duży wybór (ale dzienx za linka).że warunki pracy w silniku są OK, to wiem (wymieniałem je w PolandPosition).to był taki mały kłiz - apropos moich dyskusji o wolnych wydechach...jakoś nie widzę przegrzań, stopień itp.co na to wolnowydechowi malkontenci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Ciut okopcone ale chyba mogą być. Zaraz sql zastrzeli nas informację że te świece są z silnika motocykla z przelotowym wydechem i w/g wszelkich praw mechaniki powinny być białe i wypalone (razem z zaworami :lol: ) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Wcale nie, świeca może byc za zimna po prostu, jeżeli ktoś jeździ spacerowo, nie dociąża silnika to także może wystąpić taki efekt. Ale sadząc po sprzęcie w jakim sa te świece używane raczej to mało prawdopodobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Ciut okopcone ale chyba mogą być. Zaraz sql zastrzeli nas informację że te świece są z silnika motocykla z przelotowym wydechem i w/g wszelkich praw mechaniki powinny być białe i wypalone (razem z zaworami :lol: ) :)tak właśnie chciałem zrobić.ale nie tyle z przekory i braku szacunku dla tych co twierdzili inaczej, tylko dlatego, żeby pokazać im, że nie mieli racji, bo zagadnienie nie jest takie oczywiste jak im się zdaje.przejechałem na nich cały sezon (od wiosny do wiosny), czyli zrobiły jakies 17k km.kilka zworów wydechowych miało minimalnie za mały luz - ale po to są 12-tysięczne regulacje - teraz jest OK. Wcale nie, świeca może byc za zimna po prostu, jeżeli ktoś jeździ spacerowo, nie dociąża silnika to także może wystąpić taki efekt. czuje się, nieświadomie mam nadzieję, obrażony :Da świeca była taka, jak zaleca instrukcja - czyli standard. Ale sadząc po sprzęcie w jakim sa te świece używane raczej to mało prawdopodobne.no - nawet bardziej, niż "raczej mało" :).a okopcone nie są - tak wedle tej rozpiski mają wyglądać świece OK :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Eeeeee powinny byc w kolorze kawy ze sporą ilością mleka :)są kawowe - ale robiłem zdjęcia w dużym słońcu i pod troszkę dziwnym kątem - więc wyszły ciut ciemniejsze. Jeśli przy przelotowym wydechu masz w takim kolorze świece to można troszke zubożyc mieszankę.apropos wiosny gaźniki były rozebrane na części, wymyte skręcone i "ustawione" wedle manuala. oczywiście po zmontowaniu zsynchronizowane. Bo skoro jeździsz "dynamicznie" :D i mają taki kolor to mieszanka jest za bogata.w "planszy" możliwych kolorów było "OK". No oczywiście jest jeszcze możliwośc że kolor jest wynikiem wpierniczania przez silnik przeogromnych ilości oleju:):):):):)przy zmianie kupuję 4 litry.wlewam jakieś 3,6-3,7, a pozostałą cześć dolewam do następnej wymiany.nie są 300-400ml to nie są chyba "przeogromne" ilości tego oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Moim zdaniem nie ma co bawić się w dyskusje, zdjęcia są retuszowane celem zemsty.... :) PS. Świece wyglądają jak ze starego poldka, z gówniano ustawionym gazem... 8) Jeśli jeździsz dynamicznie, to częstotliwość dmuchania w wydech (wydychania mieszanki z cylindra) jest tak duża, że zawory tak szybko grają, że fala odbita nie zdąży wrócić do cylindra, więc sinusoida zmienia się prawie w linie prostą, a co zatym idzie, nie ma zjawiska odsysania... Co innego jak byś jeździł rekreacyjnie, lub na pistym wydechu (bo twój nie jest pusty)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 co na to wolnowydechowi malkontenci? Tylko tyle że jazda z pustym (przeraźliwie głosnym ) wydechem to dla mnie wiocha na maxa. :twisted: Jesli ktoś nie potarfi inaczej a koniecznie chce zwracać na siebie uwagę otoczenia to pusty wydceh jest na pewno skutecznym rozwiązaniem. To tyle na ten temat. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Jeśli jeździsz dynamicznie, to częstotliwość dmuchania w wydech (wydychania mieszanki z cylindra) jest tak duża, że zawory tak szybko grają, że fala odbita nie zdąży wrócić do cylindra, więc sinusoida zmienia się prawie w linie prostą, a co zatym idzie, nie ma zjawiska odsysania...sraty-pierdaty!prostowanie sinusoid powiadasz?no cóż. jak dla mnie, to grubymi nićmi szyte i tyle. zamiast przyznać się do błędu wymyślacie teraz jakieś pierdoły...czasem i mi zdarza się jechać wolniejszym tempem, jak jeżdżę po okolicy z wolniejszym kolegą (np na tenerce) - chyba przepalenie świec nie jest "samoodwracalne", nie? Co innego jak byś jeździł rekreacyjnie, lub na pistym wydechu (bo twój nie jest pusty)...a co oznacza "pusty wydech"?jak dla mnie pusty=przelotowy; a skoro tak, to mój jest 60mm pusty :)od cylindra do końcówki masz pustą i prostą rurę!oczywiście w tubie jest wytłumienie - ale jedynie "na zewnątrz" przelotu - komór żadnych nie ma.kiedyś na stronie ixila była taka rozpiska - ale teraz widzę, że zmienili... :)jak byś chciał, to poszukaj wersji "COMPETITION (60 mm. Inside)" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Tylko tyle że jazda z pustym (przeraźliwie głosnym ) wydechem to dla mnie wiocha na maxa. :twisted: Nawet gdy mowa o chopperach i cruiserach ??? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Tylko tyle że jazda z pustym (przeraźliwie głosnym ) wydechem to dla mnie wiocha na maxa. :twisted: Jesli ktoś nie potarfi inaczej a koniecznie chce zwracać na siebie uwagę otoczenia to pusty wydceh jest na pewno skutecznym rozwiązaniem.To tyle na ten temat.może chodziło ci o "dłubany" wydech...ten rzeczywiście jest przygłośny i w dodatku ma inny dzwięk.albo o jazdę ze zdjętym.przelotowe tłumiki to żadna wiocha - i nie robię tego dla innych, tylko dla siebie - wierz, albo nie, ale na IXILu jeździ się 100% przyjemniej niż na seryjnym :).no - i łatwiej przepychać się w korkach.nikt cię nie zmusza do kupna takiego - możesz jeździć sobie na jakim chcesz.tyle że nawet seryjny przy wysokich obrotach jest praktycznie tak samo głośny, co przelotowy - i co w związku z tym? mamy jeździć do 5k obrotów, bo wyżej to dla ciebie "wiocha"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Tylko tyle że jazda z pustym (przeraźliwie głosnym ) wydechem to dla mnie wiocha na maxa. :twisted: Nawet gdy mowa o chopperach i cruiserach ??? :roll: Tak sie przyjeło ża motocykl zwłaszcza cruiser lub sport musi mieć głosne wydechy. Tylko po co? Łatwiej zauważyć? Znam równie dobry sposób żeby byc widocznym, a mianowicie kamizelka "oczojebka". Widac Cię z daleka i na dodatek kierowcy sądzą ze to policja więc sie odsuwają. A co by było gdyby wszyscy samochodziarze zapragneli mieć głosne sportowe wydechy? Chieli byście życ w takim zgiełku? Jeszce jedna sprawa . jadąc w grupie dajcie miejsce prowadzącego motocyklowi z pustym (wolnym, głosnym, sportowym. etc) tłumikiem. Zobaczymy czy pozostali będa szczęśliwi :lol: Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 No dobra ale skoro masz IXIL do swojego motocykla to on jest dostosowany i do silnika i do norm głośności. Nie łapiesz się w kategorię "pustych" wydechów. Przykro nam ale pan nie może wziąć udziału w konkursiea właśnie że nie :).ten, który ja mam jest dostosowany do mego ZXa, ale nie ma homologacji drogowej, bo daje 95-100dB (wg. jego papierów).dobra - znalazłem :).http://www.ixil.com/euroline.html następnie w drugim obrazku (-EUROTYPE-) trzeba kilknąć kilka razy na NEXT aż będzie COMPETITION 60mm INSIDE.zresztą - dyskusja nie dotyczła głośności, tylko wpływu na silnik bez przeregulowania gaźników... Znam równie dobry sposób żeby byc widocznym, a mianowicie kamizelka "oczojebka". Widac Cię z daleka i na dodatek kierowcy sądzą ze to policja więc sie odsuwają.błagam - bez jaj!po pierwsze, to właśnie to jest (szeroko pojęta) WIOCHA.po drugie widać cię wyłącznie z tyłu - a to bez sensu - bo motocyklem jeździsz szybciej niż samochody, a więc nic ci taka kamizelka nie da ja się chwilę zastanowisz. robisz sobie obciach i tłumaczysz to lepszą widocznością....i jeszcze wyśmiewasz się z głośniejszych wydechów. Jeszce jedna sprawa . jadąc w grupie dajcie miejsce prowadzącego motocyklowi z pustym (wolnym, głosnym, sportowym. etc) tłumikiem. Zobaczymy czy pozostali będa szczęśliwi :lol:no cóż....a jak w grupie są same (lub prawie same) głośne wydechy? :)"u nas w grupie" wszyscy są szcześliwi i nikomu nie przeszkadza głośny wydech.może masz nerwowe towarzystwo :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.