Skocz do zawartości

biegi


norton
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Próbuj zapinać biegi z niepełnym lekkim wysprzęglaniem, czyli z muśnięciem klamki sprzęgła. Prawdopodobnie masz luzy na kołach zębatych w skrzyni i podczas pełnego wysprzęglenia są spore różnice w prędkościach obrotowych kół, stąd stuknięcie. Jeśli będziesz zapinać biegi z lekkim wysprzęgleniem powinno być ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak to jest ale jeszcze nie miałem moto ani na takim nie jechałem zeby 2 wchodziła tak płynnie jak inne biegi albo przy wrzucaniu 1 nie było lekkiego szarpnięcia.

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Tym bardziej tyczy sie to Hondy, bo ja nie znam takiej ,w ktorej 1 i 2 wchodza bezszelestnie :D Pomaga wyczucie zmiany biegow i tak jak pisze Idaho-niepelne wciskanie dzwigni sprzegla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A o przegazuwce nieslyszeliscie ? :P

Ja robie tak ze przy wrzucaniu i zrzucania biegu zawsze wysprzeglam :D lekko przegazuje (tak jak kiedys w ciezarowych) i wbijam bieg, ma to na celu podobno zrownac predkosci poszczegilnych przelozen i powiem tak ze zeczywiscie uzyskuje dobre efekty , przy schodzeniu zadko jest tuk a przy wbijaniu wyzszyb biegow bardzo zadko jest stukot :D

tyczy sie to wszystkich motorkow , suzuki honda yamaha i kawa :P

ot takie moje spostrzezenia :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii wyrównywania obrotów, i innych zjawisk w skrzyni: biegi w górę zmieniamy z odjęciem gazu, a w dół z dodaniem.

A wysprzęglanie bez fazy trzymania wciśniętej klamki, a jedynie wciśnij-puść zmniejsza lub wręcz niweluje stuki dochodzące ze skrzyni.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dokaldnie-przegazowka podczas wrzucania wyzszego biegu jeszcze bardziej zwieksza roznice predkosci obrotowych! Takze nie ma najmniejszego sensu. NAtomiast podczas redukcji, to jak najbardziej-mysle ze chyba wszyscy tak jezdza, inaczej to nie bardzo sie jezdzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazdy ma swoja technike jazdy ale tak jak koledzy powiedzieli bez przegazówki przy redukcji nie ma bata!!! mimo to i tak dwojka przy zmianie w górę wchodzi z deka gorzej niz inne i nawet odjęcie gazu - prawidłowo - nie zmienia tego problemu, ot taki urok.

 

A w starych samochodach tak sie robiło bo skrzynie były niesynchronizowane. poza przegazówka trzeba było jeszcze podwójnie wysprzęglić :D:D:D:D

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazdy ma swoja technike jazdy

 

 

Zawsze można zmieniać biegi w górę bez sprzęgła, jeśli się człowiek nauczy, to idzie to jak nóż w masło i nie wyrządza szkód.

 

PODKREŚLAM - BIEGI BEZ SPRZĘGŁA TRZEBA UMIEĆ ZMIENIAĆ żeby nie zrobić maleństwu krzywdy.

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...