Enduroboj. Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Witam wszystkich.Mam do was pare pytanek dotyczących Suzuki TS70 i ogólnie jazdy Enduro.Moja TSka jest z 1994 silnik żyleta - mam nadzieje że długo pojeźdżi, z zewnątrz jest gorzej bo suzi ma zje*any lakier !!!! Czy ktoś może zna sposoby na zwiękrzenie mocy w TSce? Oraz inne triki uleprzające ten motocykl? Suzi ma cylinder 70ccm Airsala i raczej szosowe przełożeie bo gania około 110-115. Jedyne co mnie w niej troszeczke denerwuje to apetyt na paliwo :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Witam wszystkich. Mam do was pare pytanek dotyczących Suzuki TS70 i ogólnie jazdy Enduro. Moja TSka jest z 1994 silnik żyleta - mam nadzieje że długo pojeźdżi, z zewnątrz jest gorzej bo suzi ma zje*any lakier !!!! Czy ktoś może zna sposoby na zwiękrzenie mocy w TSce? Oraz inne triki uleprzające ten motocykl? Suzi ma cylinder 70ccm Airsala i raczej szosowe przełożeie bo gania około 110-115. Jedyne co mnie w niej troszeczke denerwuje to apetyt na paliwo Gratuluje jeszcze raz sprzeta :D. Przedewszystkim zmien uszczelke pod wydechem bo mowiles ze puszcza a to w 2suwie jest niedopuszczalne (tracisz duzo mocy). Wywal wszystko z dyfuzora. Ts-ka ma fabrycznie nie duzy gaznik (chyba 15mm) takze wartoby wrzucic cos wiekszego do 70cc. Nic innego mi do glowy nie przychodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 na forum kolega mial/ma TSkebodajze ENDUROGUY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Zmien zebaty na przyspieszenie :P wtedy poczujesz moc TS :D Jedyne co mnie w niej troszeczke denerwuje to apetyt na paliwo Eeee Suzi Enduroguy'a malo pali z tego co widze :P Generalnie postaraj sie wywalic wszystko z ukladu wydechowego zeby spaliny mialy swobodny przeplyw :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Zmien zebaty na przyspieszenie :P wtedy poczujesz moc TS :D Jedyne co mnie w niej troszeczke denerwuje to apetyt na paliwo Eeee Suzi Enduroguy'a malo pali z tego co widze :P Generalnie postaraj sie wywalic wszystko z ukladu wydechowego zeby spaliny mialy swobodny przeplyw :D Hehe. Mi też kiedyś rmx "dużo" palił :P Ale spalanie to jest dopiero w setce :P Wtedy mówisz o dużej ilości złopanegopaliwa.Ona je poprostu pożera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Dzięki za pochwały:D Może jak zmienie moto to odczuje apetyt na paliwo:D Narazie się ciesze tym co mam bo TS ładnie gania. Fotki możecie znaleść na www.bikepics.com/members/enduroboj/ Jeżeli macie jeszcze jakieś pomysły na tuning to piszcie. :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Przedewszystkim zmien uszczelke pod wydechem bo mowiles ze puszcza a to w 2suwie jest niedopuszczalne (tracisz duzo mocy).Jakby puszczała to płyn chłodzacy byłby w cylindrze i raczej kipsko by chodziła albo wcale.Jeżeli macie jeszcze jakieś pomysły na tuning to piszcie. Wiekszy gaznik taki do 21mm do tego wywal wszytko z dyfuzora ( kolega z forum tak zrobił i mówi, że czuje róznice) no i przedewszytkim przlotowa końcówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 ( kolega z forum tak zrobił i mówi, że czuje róznice)To jaaa :D Jakby puszczała to płyn chłodzacy byłby w cylindrze i raczej kipsko by chodziła albo wcale. Strzalku drogi chyba Ci sie cos pomylilo :D. Mi chodzilo o uszczelke pod dyfuzor a nie o ta glowica-cylinder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Strzalku drogi chyba Ci sie cos pomylilo . Mi chodzilo o uszczelke pod dyfuzor a nie o ta glowica-cylinderMasz racje, pmieniało mi sie (chyba juz spiący jestem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Aaaaa, pamietam te TS. Na allegro stała i na forum byl specjalnie zalozony temat o niej. Zeby Tobie jezdzila jak najdluzej. Troszke ja jeszcze dopiescisz i TS jak nowa bedzie wygladac. A co do mocy?? Hm..... Tak jak mowią kumple, zmien gaznik na większy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Przed chwila ogladalem fotki silnika i zobaczylem ze gaznik jest NIKUMI. Ja mam taki identyczny prawie, tylko ze gardziel wynosi 24 mm. Chyba bedzie za duzy, co?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 hmmm... pięknie mówicie o zmianach gaxnia ale to poważna przruba której jak widze tu nikt tak nie traktuje w samym gaxniku jest straszniedużo punktów które trzeba dobierać do danego silnia i wydechu :/ np. często zapomina sięo ącie ścięcia przepustnicy w gaźniku, trzeba dobrać odpowiednie dysze, odpowiedni filtr powietrza (stozki tylko ładnie wyglądają w pratyce nie dają nic zwłaszcza w silniku 2T) jesli zdecydujesz się na gaźnik sterowany podcisnieniowo to trzeba sięnawet pobawić z dobraniem odpowieniej mebrany i spręzyny :/ Jest to okropna robota mi się wydaje ze jesli dużo pali to popacz na dysze główną moze ktoś dowalił zbyt duzą :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Hehe. Mi też kiedyś rmx "dużo" palił Ale spalanie to jest dopiero w setce Wtedy mówisz o dużej ilości złopanegopaliwa. Ona je poprostu pożera. Nooo niestety ale racja, kupujesz 20litrow na weekend a w południe w niedziele już pusto :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Ja mam taki identyczny prawie, tylko ze gardziel wynosi 24 mm. Chyba bedzie za duzy, co??Mój kolega ma w becie 50 gaźnik o średnicy 26 ale to jest wyczyn do takiej 70ccm te 24 będą ciut zaduże, straci bardzo dużo dołu. 24 mm haźniki sprzedaje malosi jako tuningowe do DT 80 ale najlepiej spisują sie one z cylindrami malosi 110cm chciaż w takie 80 wykorzystywanej w wiekszosci do ostrej jazdy też zdałby egzamin. hmmm... pięknie mówicie o zmianach gaxnia ale to poważna przruba której jak widze tu nikt tak nie traktuje w samym gaxniku jest straszniedużo punktów które trzeba dobierać do danego silnia i wydechu :/ np. często zapomina sięo ącie ścięcia przepustnicy w gaźniku, trzeba dobrać odpowiednie dyszeW kazdym sklepie można kupić takie tuningowe gaźiki do 50 i 80 i wymagją tylko odpowieniej regulacji. Ludzie zminieja i są zadowleni. filtr powietrza (stozki tylko ładnie wyglądają w pratyce nie dają nic zwłaszcza w silniku 2T) Nikt nawet nic nie wspomniał o stozku, bo to w terenowych motocyklach tylko szkodzi, Za szybko sie brudzi i przez stożek silnik traci mocy na wolnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 wiesz ja niemówie ze ktoś wspomniał ale często się spotykam z takim zdaniem ząłoże stożek to bedzie miał kopa :/ Fakt są taie zestawy ale motor ustawia się pod siebie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.