Skocz do zawartości

251 takie problemo mam


kanguras
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

 

Dość okazyjnie udało mi się kupić etke (bo i funduszów nie było za dużo) i po wstepnej radości z zakupu mam taki problem.

 

1. Czasami jak jade to następuje tak jakby odcięcie paliwa ( albo tak jakby nie było iskry), gaśnie i już się nie da odpalić. Dopiero jak postoji to pali. Dystans jaki trzeba przejechać, żeby zgasła jest różny. Wymiana świecy nic nie daje.

 

2. Motocykl jest słaby. Przyspieszenie dobre ale na 2ce predk max to 50 km później brak przyspieszenia i tylko obroty rosna ( v max na 5ce to 100 i jest wtedy bardzo słaba).

 

3. Odpalanie po postoju : ze ssaniem sie nie da, bez ssania z odkreconym gazem kilka kopów i pali.

 

4. Sprzęgło - jak na postoju właczam 1 z luzu to czuć szarpnięcie.

 

Na razie tyle. Jak macie jakieś pomysły to piszcie. Troche poczytałem archiwum ale jestem ciekaw co o tym myslicie.

pzdr dzieki za odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

 

Dość okazyjnie udało mi się kupić etke (bo i funduszów nie było za dużo) i po wstepnej radości z zakupu mam taki problem.

 

1. Czasami jak jade to następuje tak jakby odcięcie paliwa (  albo tak jakby nie było iskry), gaśnie i już się  nie da odpalić. Dopiero jak postoji to pali. Dystans jaki trzeba przejechać, żeby zgasła jest różny. Wymiana świecy nic nie daje.

 

ustaw plywak w komorze poprostu zaszybko odcina doplyw paliwa tez tak mialem jak kobinowalem u siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad1:

ja miałem w swojej 251 tak, że po przejechaniu kawałka gasła i za ch** nie chciała odpalić, ale po 5 min paliła i śmigała kolejny kawałek, odległość zależała od tego jak mocno jej wstawiałem (im bardziej tym krócej).

po przegrzebaniu wszystkiego co możliwe okazało się że powodem usterki był...

 

zasyfiony filterek paliwa zamontowany na wężyku pomiędzy bakiem a gaźnikiem.

 

Jeśli masz to sprawdź.

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

była dyskusja o tym szarpniećiu i wniose był taki ze skrzynia ma też własny "pęd" nawet po włączeniu sprzęgła i dlatego jest to deliatne szarpnięcie jesli ktoś ma etz 150 niech sprubuje odpalic motor na naciśniętym sprzęgle i wżucić jedynke szarpnięcia nie powinno być :D(czasem może bieg niewskoczyć chyba każdy zauważył ze do przeżucenia biegu skrzynia musi się krecić)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...