Gość Anonymous Opublikowano 6 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2003 :?: Ja mam Avoka juz ponad rok i jeszcze ani razu mnie niezawiódł!!!Uważam że jest to idealny motocykl dla tych któży niemają zbyt wiele kasy a fascynują i kochaje sie w starych motocyklach!!!Napiszcie coś na ten temat!!!Chciałbym poznać waszą opinie na ten temat!!![/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 po artykule w s-m ,zastanawiałem sie czy go niekupic i niejeździć niom gdy snieg spadnie :twisted: tylko czym go zakonserwowac przed solą??,smołą czy jakimś innym ropopodobnym specyfikiem? Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 7 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 Witam.Nie ma takiego czegoś jak AVO Simson . To dwie różne marki. Albo AVO albo Simson.Po wojnie w wyniku podziału fabryki powstały dwa bliźniacze motocykle Avo w Zachodnich Niemczech i Simson we wschodnich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 7 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 AVO - super sprzęt. Sam miałem dwa takie motocykle. Sprzęt nie do zdarcia. Jeśli chodzi o stronę techniczną to: silnik prosty "jak budowa cepa", rozrząd na tryba (zero dziwnych łańcuszków itp.), skrzynia biegów osobno (piękne rozwiązanie), napęd kardana (nie ma problemów z uwalonym olejem tylnym kołem), zero wycieków, iskrownik za obudową. Jeśli ktoś dobrze ten silnik poskłada to na pewno nie musi się bać, że coś mu padnie na trasie. Jedyny mankament - w oryginale instalacja 6V i słabe światła. Ale i to da się przeskoczyć (chyba, że ktoś chce mieć 100% oryginału). Motocykl za rozsądną kasę i moim skromnym zdaniem od strony technicznej o wiele lepiej rozwiązany niż Junak (bez obrazy dla wszystkich miłośników Junaka). Niestety już je sprzedałem (ostatniego w zeszłym roku). Na prawde motocykl jest wart polecenia dla każdego, kto chce bezawaryjne moto za rozsądną cenę (mój sprzęt stał dwa lata nie używany w garażu przed sprzedażą i wszystko co musiałem zrobić aby go odpalić po takim czasie, to nalać paliwa i dwa razy kopnąć starter - wszystko na temat). Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 7 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 Remontowałem koledze Simsona. Rzeczywiście bardzo fajny sprzęt. Tak jak powiedział Vpower w motocyklu nie znajdzie sie ani jednego łańcucha. Bardzo prosta konstrukcja. Wał na rolkach, dwa koła zębate, wałek rozrządu który przekazuje napęd do pompy oleju. Rozrząd OHV poprzez szklanki i popychacze. O wiele mniej skomplikowana niż junak Sprzęgło suche tak jak w rusku trwałe i nie na takiego zjawiska jak ciągnięcie. Skrzynia także nie ma jakiś słabszych punktów.Motorek bardzo zgrabny. Jeździ się bardzo przyjemnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilu Opublikowano 7 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 Mój sąsiad ma ten sprzęt. Mi się on podoba. Nie dał się na nim przejechać ( :) ), ale z tego co widze to ładnie "chodzi". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 7 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 Witam.Nie ma takiego czegoś jak AVO Simson . To dwie różne marki. Albo AVO albo Simson.Po wojnie w wyniku podziału fabryki powstały dwa bliźniacze motocykle Avo w Zachodnich Niemczech i Simson we wschodnich. 8O 8O 8O Od kiedy to motocykle marki AWO (nie jak niektorzy pisza AVO) byly produkowane w Niemczech Zachodnich? Prawidlowa nazwa to AWO 425 T (Tourist) lub AWO 425 S (Sport). Oba modele produkowane byly w zakladach Simson SĂźhl w dawnym NRD-owie.SCyzor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilu Opublikowano 7 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 A ja Ci mówię, że mój sąsiad mówił, że takie coś było produkowane trochę dawniej. Może ściemnia... Nie wiem. Nie znam się na Simsonach (szczególnie tych AWO :) :D :D :D :D :D ) ale jego sprzet mi sie podoba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 7 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 Witam.Nie ma takiego czegoś jak AVO Simson . To dwie różne marki. Albo AVO albo Simson.Po wojnie w wyniku podziału fabryki powstały dwa bliźniacze motocykle Avo w Zachodnich Niemczech i Simson we wschodnich. 8O 8O 8O Od kiedy to motocykle marki AWO (nie jak niektorzy pisza AVO) byly produkowane w Niemczech Zachodnich? Prawidlowa nazwa to AWO 425 T (Tourist) lub AWO 425 S (Sport). Oba modele produkowane byly w zakladach Simson SĂźhl w dawnym NRD-owie.SCyzor Sprawdzę i ustosunkuje się do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 7 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 motocykle awo byłu produkowane w nrdkonstrukcją bazowały (szczególnie 425t) na singlach bmw(bodajże na r23)425t ma zajebistą linie-jeśli awoka to tylko tourist Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 9 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2003 miałem AWO 425 S z 1956r ale było to 20 lat temu.Sprzet jest super tylko jak pisali inni elektryka 6V...porazka!!! A poza tym wszystko ok. Zero kłopotów z mechanika i zero wycieków jak np z Junaka (przepraszam wszystkich posiadaczy tego zacnego sprzeta) sprzedałem go dla Jawy 350 :oops: Głupota no nie??? Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saghat Opublikowano 11 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2003 Scyzor ma 100% rację. Mój tata miał AWO 425 S, ale sprzedał go w 1977 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 11 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2003 Ja własnie składam Simsona sport i Avo t. Ale mam problem z zawieszeniem przednim bo ma luzy jak z tad do morza. :cry: A nie moge znaleźć dobrego zawieszenia. Może na majowej Łodzi cos znajde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awocyklista Opublikowano 21 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2004 po artykule w s-m ,zastanawiałem sie czy go niekupic i niejeździć niom gdy snieg spadnie tylko czym go zakonserwowac przed solą??,smołą czy jakimś innym ropopodobnym specyfikiem? Witam!:flesje: musze wam powiedzieć ze AWO jeżdze rok cały,a zwłaszcza zimą bo wtedy jest najlepsza zabawa, a ponieważ ciagnie mnie jazda w terenie to wychodzi mi to całkiem całkiem ,póki co nie zaliczyłem gleby ale blisko było bo wpadłem w koleine ukrytą pod warstewką śniegu :twisted: na śniegu radzi sobie całkiem całkiem ale przyczepność zrywa momentalnie 1-2-3 a motor idzie bokiem 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 21 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2004 Także myślałem swego czasu o AWO - 4 suw czyli podstawa jak dla mnie, ale niestety kasa, tak sie zastanawiam czy AWO może chodzic tak jak np MZ pod względem bezawaryjności - powiedzmy ok 30 tys km bez zadnych usterek wewnętrzynych ?? i jakimi prędkosciami mozna jezdzic na trasie takim AWO ??jak ze spalaniem ?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.