Skocz do zawartości

A co myślicie o Simsonie AVO Sport


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

:?: Ja mam Avoka juz ponad rok i jeszcze ani razu mnie niezawiódł!!!Uważam że jest to idealny motocykl dla tych któży niemają zbyt wiele kasy a fascynują i kochaje sie w starych motocyklach!!!Napiszcie coś na ten temat!!!Chciałbym poznać waszą opinie na ten temat!!![/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AVO - super sprzęt. Sam miałem dwa takie motocykle. Sprzęt nie do zdarcia. Jeśli chodzi o stronę techniczną to: silnik prosty "jak budowa cepa", rozrząd na tryba (zero dziwnych łańcuszków itp.), skrzynia biegów osobno (piękne rozwiązanie), napęd kardana (nie ma problemów z uwalonym olejem tylnym kołem), zero wycieków, iskrownik za obudową. Jeśli ktoś dobrze ten silnik poskłada to na pewno nie musi się bać, że coś mu padnie na trasie. Jedyny mankament - w oryginale instalacja 6V i słabe światła. Ale i to da się przeskoczyć (chyba, że ktoś chce mieć 100% oryginału). Motocykl za rozsądną kasę i moim skromnym zdaniem od strony technicznej o wiele lepiej rozwiązany niż Junak (bez obrazy dla wszystkich miłośników Junaka). Niestety już je sprzedałem (ostatniego w zeszłym roku). Na prawde motocykl jest wart polecenia dla każdego, kto chce bezawaryjne moto za rozsądną cenę (mój sprzęt stał dwa lata nie używany w garażu przed sprzedażą i wszystko co musiałem zrobić aby go odpalić po takim czasie, to nalać paliwa i dwa razy kopnąć starter - wszystko na temat).

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Remontowałem koledze Simsona. Rzeczywiście bardzo fajny sprzęt. Tak jak powiedział Vpower w motocyklu nie znajdzie sie ani jednego łańcucha. Bardzo prosta konstrukcja. Wał na rolkach, dwa koła zębate, wałek rozrządu który przekazuje napęd do pompy oleju. Rozrząd OHV poprzez szklanki i popychacze.

O wiele mniej skomplikowana niż junak Sprzęgło suche tak jak w rusku trwałe i nie na takiego zjawiska jak ciągnięcie. Skrzynia także nie ma jakiś słabszych punktów.

Motorek bardzo zgrabny. Jeździ się bardzo przyjemnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie ma takiego czegoś jak AVO  Simson . To dwie różne marki. Albo AVO albo Simson.

Po wojnie w wyniku podziału fabryki powstały  dwa bliźniacze motocykle Avo w Zachodnich Niemczech i Simson we wschodnich.

8O 8O 8O Od kiedy to motocykle marki AWO (nie jak niektorzy pisza AVO) byly produkowane w Niemczech Zachodnich? Prawidlowa nazwa to AWO 425 T (Tourist) lub AWO 425 S (Sport). Oba modele produkowane byly w zakladach Simson SĂźhl w dawnym NRD-owie.

SCyzor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja Ci mówię, że mój sąsiad mówił, że takie coś było produkowane trochę dawniej. Może ściemnia... Nie wiem. Nie znam się na Simsonach (szczególnie tych AWO :) :D :D :D :D :D ) ale jego sprzet mi sie podoba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie ma takiego czegoś jak AVO  Simson . To dwie różne marki. Albo AVO albo Simson.

Po wojnie w wyniku podziału fabryki powstały  dwa bliźniacze motocykle Avo w Zachodnich Niemczech i Simson we wschodnich.

8O 8O 8O Od kiedy to motocykle marki AWO (nie jak niektorzy pisza AVO) byly produkowane w Niemczech Zachodnich? Prawidlowa nazwa to AWO 425 T (Tourist) lub AWO 425 S (Sport). Oba modele produkowane byly w zakladach Simson SĂźhl w dawnym NRD-owie.

SCyzor

 

Sprawdzę i ustosunkuje się do tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motocykle awo byłu produkowane w nrd

konstrukcją bazowały (szczególnie 425t) na singlach bmw(bodajże na r23)

425t ma zajebistą linie-jeśli awoka to tylko tourist

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem AWO 425 S z 1956r ale było to 20 lat temu.Sprzet jest super tylko jak pisali inni elektryka 6V...porazka!!! A poza tym wszystko ok. Zero kłopotów z mechanika i zero wycieków jak np z Junaka (przepraszam wszystkich posiadaczy tego zacnego sprzeta) sprzedałem go dla Jawy 350 :oops: Głupota no nie???

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
po artykule w s-m ,zastanawiałem sie czy go niekupic i niejeździć niom gdy snieg spadnie  

tylko czym go zakonserwowac przed solą??,smołą czy jakimś innym ropopodobnym specyfikiem?

 

Witam!

:flesje: musze wam powiedzieć ze AWO jeżdze rok cały,a zwłaszcza zimą bo wtedy jest najlepsza zabawa, a ponieważ ciagnie mnie jazda w terenie to wychodzi mi to całkiem całkiem ,póki co nie zaliczyłem gleby ale blisko było bo wpadłem w koleine ukrytą pod warstewką śniegu :twisted: na śniegu radzi sobie całkiem całkiem ale przyczepność zrywa momentalnie 1-2-3 a motor idzie bokiem 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także myślałem swego czasu o AWO - 4 suw czyli podstawa jak dla mnie, ale niestety kasa,

tak sie zastanawiam czy AWO może chodzic tak jak np MZ pod względem bezawaryjności - powiedzmy ok 30 tys km bez zadnych usterek wewnętrzynych ??

 

i jakimi prędkosciami mozna jezdzic na trasie takim AWO ??

jak ze spalaniem ??

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...