Skocz do zawartości

awocyklista

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    garaż ( szeroko pojety :)
  • Skąd
    Łódź

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.zacharjasz.prv.pl

Osiągnięcia awocyklista

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. witam ! czy ktos wie jaki powinien byc luz w prowadnicy zaworu wydechowego w motocyklu awo simson ? na pewno wiem ze wiekszy niz w zaworze wlotowym ze wzgledu na temperature... ...slyszałem ze cos kolo 0,07 mm POMOCY !! potrzebuje szybkiej odpowiedzi !! pozdrawiam !!
  2. Ja bym optował za Awo Simson sport, czterosuw z klimatem Junaka, ten dzwiek, to prowadzenie i zajebiste rozwiazania + naped na wał no i nie trzeba mieszać oleju z wacha :D))) a przy okazji mozna liznac sztuki renowacji , pochodzic po bazarach ,pozbierac brakujacych czesci, no i nauczyc sie troche pokory... :) oczywiscie szacunek dla wlascicieli MZ 8) www.zacharjasz.prv.pl - pare zdjec mojego simsona
  3. z czego powinien byc wykonany dobry zawór? slyszalem ze powinien zawierac nikiel , a zeby to sprawdzic mozna przylozyc magnes (nie powinien przycigac) jak zdjalem zawory w swoim awo to jeden byl przepalony(co prawda wydechowy,ale...) przyciagal magnes ,a drugi w stanie idealnym nawet troche nie przyciagal magnesu. pomocy !! :?
  4. Witam!! Z całym szacuneczkiem ale nie prawda to :? , firma Simson "wchłoneła" firme AWO zobacz chociazby na strone http://www.oldtimerversand.de/eng/index.htm pozdrawiam
  5. Ludzie nie AVO tylko AWO !!!!!!!!! (nawet w gratce jest napisane przez V - boshhhee makabra),poza tym firma istnieje tak naprawdę przez przypadek,bo ruscy kiedy wkroczyli do III Rzeszy likwidowali fabryki a resztę sprzętu wywozili,tę fabrykę jednak zostawili w spokoju,a co do związku z sowietami to raczej daleki był bym od tego typu porównań gdyz niedosyć że konstrukcja oparta na BMW to jeszcze poskładane to wszystko z niemiecką precyzją także rosjanie nie maczali w tym zbytnio palcy (całe szczeście),cieakawostą jest jeszcze fakt ze Niemcy czesto robili regeneracjie wałów u nas (dziwne? wiem ,ale prawdziwe :smile2: ) no tyle na temat ten pozdrawiam[shadow=darkblue:b123b0e596][/shadow:b123b0e596]
  6. Mój znajomy miał WSK 175 która szła naprawdę 120 km/h była dobrze zrobiona i bez jakiegos szczegolnego tuningu (zwlaszcza ze bylo to ładnych 20 lat temu, a wtedy do tuningu podchodzono inaczej ze sie tak wyraże) ponadto na jedynce i dwójce szła na gumie...mozecie nie wierzyć ale to prawda,ponadto wiele zalezy od przełożenia w końcu :!: poza tym najwazniejsza technika jazdy jest :) [shadow=indigo:3501b538ea][/shadow:3501b538ea]
  7. solo jechałem 100 maksymalnie i było bardzo przyzwoicie ,spalanie wtedy siega juz 4 litrów, co do awaryjności to wiadomo zależy jak złozysz 8) ale najwazniejsza kwestia to ile wytrzyma wał korbowy i tu moja uwaga najlepiej jeśli jest regenorowany tak jak to robili Niemcy tj. bez żadnego wymyslnego koszyka na łożyska, sąsiad w trabancie to miał i też narzekał,odkąd zrobił "po niemiecku" żywotnośc znacznie sie wydłuzyła...pociesze Cie ze rozebranie silnika w awo nie jest trudne a do tego skrzynie możesz sobie osobno zdjąć i gitara nie musisz sie siłowac z całym silniorem...PROSTOTA KONSTRUKCJI UBER ALLES !!!
  8. Witam! :flesje: musze wam powiedzieć ze AWO jeżdze rok cały,a zwłaszcza zimą bo wtedy jest najlepsza zabawa, a ponieważ ciagnie mnie jazda w terenie to wychodzi mi to całkiem całkiem ,póki co nie zaliczyłem gleby ale blisko było bo wpadłem w koleine ukrytą pod warstewką śniegu :twisted: na śniegu radzi sobie całkiem całkiem ale przyczepność zrywa momentalnie 1-2-3 a motor idzie bokiem 8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...