Klaus Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Pod koniec bm tj. marca 2005 wybiwram się za zachodnią granicę do niemiec po pierwszy swój motocykl, wybór padł na Driftera1. sentyment dla sylwetki2. atrakcyjna cena w stosunku do xvs 650 i do vn 800 classicwiem że tych maszyn w Polsce jest jak na lekarstwo lecz może znajdzie się ktoś kto ma drifterka i mógłby się podzielić uwagami na temat na co zwrócić szczególną uwagę przy tym modelu.chodzi mi o szczególiki - ogólne rzeczy typu ryski, kolor zgodny z fabrycznymi, śruby czy też co się tam z rury wydostaje mam nadzieję wychwycić.Mam też pytanie dotyczące użytkowania drifter jak z łańcuchem a raczejczy i gdzie mogę przerobić na pasek - jeśli ktoś wie niech mi napisze. PozdrawiamKlaus włóczęga :twisted: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 gratuluję wyboru :) - piękna maszyna... Ja co prawda mam classic'a, ale oprócz blach to taki sam motocykl...Co do fabrycznego koloru - to wg rocznika sprawdź kolorystykę na www.mcpoolen.sePzdr Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 5 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 Silnikowo Drifter jest ok- nie to co stare VN 750, ma swoje wady typu walenie sie w zakretach, niewygodna kierownica(jak dla mnie), strasznie cichy wydech, po co przerabiac na pasek- dobrze obsługiwany łancuch tez wiele wytrzyma. To tyle co wiem. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 5 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 A mi się zdaje (ale 100% pewności) niemam że Driffter iClassicmają inne przełożenia skrzyni biegów niż wersaj A (chopper). Drifter ma poza tym dwie tarcze hamulcowe - spora zaleta bo motocykl jest cięzki i dosyćżwawy jak na "choppera" tej klasy. Przerobić na pas musisz sobie sam. W Polsce raczej nikt się w to nie bawi. Sprawa nie jest skomplikowana trzebakupić specjalny "kit" i zamienic zębatki na koła pasowe, wyjąć wahacz i parę innych drobiazgów. Łańcuch wtym moto wytrzymuje długie przebiegi ale czyszcenie smaru z tylnej felgi to koszmar. Janek -> to że cichy toda się "naprawić" :) ale wcześniej trzebadokładnie przeczytać wszystkie tematy opustym wydechu na tym forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 7 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 serdeczne dzięki - dowiedziałem się że jest niezły płyn do konderwacji dzięki któremu dość łatwo będzie się usówać smar więc jest spoks. Nie będę musiał wydawać forsy na pas. Klaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.