Filu Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 WitajcieOtóż jak zwykle dzisiaj nie mogłem wytrzymać i też wyruszyłem na przejażdżke.Myślałem początkowo, że bedzie się lepiej jexdziło, ze względu na roztopy, więc wszytsko było w błocie posniegowym.POjeździłem troche , okazało się, ze jest wiele gorzej :) (Zawsze jakięs doświadczenie na przyszłość) Przez to, ze było to błoto to wszystko leciało na buty itp koło odlatywało gorzej niż na lodzie (sic! )Tak więc postanowiłem wracać do domu jednakże silnik zaczał coraz mniej równomiernie pracować! POmyślałem poczatkowo, zę to pewnie swieca albo cos w tym stylu. Więc spokojnie wracałem do domu.I wkońcu pod domem zobaczyłem, ze mam cały gaźnik w tym błocie posniegowym (taki rozpuszczony lód nie do końca)Najlepsze jest to, że nie mogłem tego ręką w ogóle odlepic, tak jakby zamarzło na tym gaźniku 8O Do tego nie dało się włączyć ssania. Dopiero w piwnicy w cieple udało mi się to rozkruszyć śrubokrętem.Nie wiem, czy to przez jakąś reakcję z beznyną czy co??Przecież gaźnik nie ma raczej wysokiej temperatury.Dodam, że temperatura wynosiła +3 stopnie. Nie mam pojęcia jakto się stało i w jaki sposób mogło to pogorszyć prace silnika, dodam jeszcze, ze silnik nie chciał utrzymywac wtedy niskich obrotów na biegu jałowym.Czyzby nie było jakiegoś odpowietrzenia, czy poprostu stworzyła się zbyt niska temperatura w srodku komory?? MOże miał ktoś już z podobnym zjawiskiem do czynienia.Przyznam, że dla mnie to ciekawa sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 Stary mam dokladnie to samo jak latam w zime. Szlag trafia gorne obroty i wogole nie trzyma obrotow. Motocykl traci moc. Sam sie zastanawiam czemu. Jak odstawie sprzeta na 5 minut znowu moge latac. DOkladnie takie objawy pojawiaja sie gdy szlag trafi swiece w zime, ale u mnie zmiana nic nie daje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 W ziemie przy niskiej temp trzeba założyć cieplejsza siwece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 Parująca benzyna powoduje pobieranie ciepła z otoczenia więc gaźnik ma prawo być zimniejszy (czasami przymarznąć). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 No to Filu zmieniaj swiece :) . Ja mam lape w gipsie to i tak juz w zime nie polatam hehehe :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 24 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 Strzałek, to napewno nie jest świeca! Ponieważ wcześniej jexdizłem jakoś i w temp minusowych i nie było czegoś takiego. Parująca benzyna powoduje pobieranie ciepła z otoczenia więc gaźnik ma prawo być zimniejszy (czasami przymarznąć). Czuje za to, że kolega tm85 czaji już o co mi chodzi i jest bliski odkrycia/wyjasnienia tej zagwozdki. Mógłbys cos napisać dokładniej o tym jakie zajwiska zachodza i czemu, załózmy jezlei zamarzł ten snieg obok gaxnika to w jaki sposób mogło to pogorszyć parametry silnika? Czy przez temp był jaiiś gorszy przepływa czy jak??Jakoś nie mogę sobie uzmysłowic jak to moze sie dziać.Pozatym, jezlei beznyna pobiera ciepło z otoczenia to czemu "błoto posnegowe" zamarza na sciankach komory pływakowej? 8O Chyba, za głupi jestem na taki rzeczy :) <joke> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 z tego co pamietam, kierowcy wyscigowych superbików zmieniaja dysze w gaznikach w zaleznosci od temperatury powietrza (co kilka stopni wymiana dysz). moze w tym przypadku tez pomoze wymiana :mrgreen: Edit:wymieniali, bo teraz jezdza na wtryskach :) Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 25 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 filu jak jezdzilem po sniegu (raptem 20 cm) stalo mi sie to samo snieg spod kola zawalil gaznik i nie mialem wolnych obrotow ledwo puscilem gaz to zaraz mi zgasl :] wiec to chyba normalne ale powodow nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 przecież ty musisz dysze zmienić. w takiej temperaturze silnik nie ma szans żeby dobrze chodził. każde 10 stopni C różnicy to zmiana dyszy. jak nie bedziesz tego przestrzegał to zatrzesz silnik albo bedzie ci za bardzo dymił i bedzie osadzał sie nagar wszędzie. o ile sie orientuje to masz KEIHINA do którego moge ci dysze główne zalatwic po 20zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 przecież ty musisz dysze zmienić. w takiej temperaturze silnik nie ma szans żeby dobrze chodził. każde 10 stopni C różnicy to zmiana dyszy. jak nie bedziesz tego przestrzegał to zatrzesz silnik albo bedzie ci za bardzo dymił i bedzie osadzał sie nagar wszędzie. o ile sie orientuje to masz KEIHINA do którego moge ci dysze główne zalatwic po 20złAdam jakbys mi do TS-ki zalatwil to bym Ci nawet dal na niej runde ;). Hehehe szukam szukam i nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 26 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 przecież ty musisz dysze zmienić. w takiej temperaturze silnik nie ma szans żeby dobrze chodził. każde 10 stopni C różnicy to zmiana dyszy. jak nie bedziesz tego przestrzegał to zatrzesz silnik albo bedzie ci za bardzo dymił i bedzie osadzał sie nagar wszędzie. o ile sie orientuje to masz KEIHINA do którego moge ci dysze główne zalatwic po 20zł Hahahaha.Najlepsza jest prawda dla sprzedawcy co.Wmówisz mi, ze potrzebna dysza i mozesz załatwić mi ją ;) heh Przeczytaj najpierw co napisałem, wczęsniej wsyztsko chodziło dobrze, więc nie było potrzeby.Ehh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 Hahahaha. Najlepsza jest prawda dla sprzedawcy co. Wmówisz mi, ze potrzebna dysza i mozesz załatwić mi ją heh Przeczytaj najpierw co napisałem, wczęsniej wsyztsko chodziło dobrze, więc nie było potrzeby. Ehhno dobra to w takim razie pewnie woda ci sie dostaje do gaźnika - uszczelki to sam sobie zrobisz, nie musisz ode mnie brać ;)Adam jakbys mi do TS-ki zalatwil to bym Ci nawet dal na niej runde . Hehehe szukam szukam i nie majaka firma gaźnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 dysze nie tej zimy :] dzisiaj zawiozlem moto do mechanika i okazalo sie ze musze nowe tarcze hamulcowe kupic :] wiec raczej przez najblizsze kilka miesiecy nie bede mial kasy ( no i oczywiscie takie drobniejsze naprawy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 jaka firma gaźnika?Bodajze Mikuni ;) . Jak to pomoze to moge spisac jego dane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 27 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2005 Czołem, Też mi się tak działo, jak w piątek jeździłem. Ja mu w gaz, a on beee, albo przepustnica sie zacinała. Wykręcam przepustnice, czysto, tylko skąd to błoto pośniegowe w gaźniku?! :o I po wyjęciu gaźnika żadnego brudu, w filtrze czysto. Tak sobie myślę, że niska temperatura, duża wilgotność powietrza i duża ilość tegoż przepływającego przez gaźnik powietrza to spowodowało. Przecież niektóre gaźniki są podgrzewane - pewnie żeby uniknąć tego zjawiska.Jeśli mam rację, to byle do wiosny.Albo może jakiś patent z podgrzewaniem gaźnika od radiatorów cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.