Skocz do zawartości

Narszczie zmieniłem !! 900RR


IG?A
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

bry

"WARNING! IT IS NOT A CLIPART! ..."

zapomniales dodac: "przewektorujesz wszystko" (no chyba ze ci od plotera maja to robic)  to wlasnie cala robota  :)  

pzdr

 

nie-e :-) Pliki *.eps otwierasz Corelem i masz zwykla wektorowke, gotowa do wyciecia. Zadnego babrania sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie-e :-) Pliki *.eps otwierasz Corelem i masz zwykla wektorowke, gotowa do wyciecia. Zadnego babrania sie.

 

bry

tej no jajo mądrzejsze od kury... :? , Fatcie drogi otworz ten plik w corelu i powieksz to sie przekonasz czy jest gotowy do wyciecia na ploterze... tam jest jedna wielka masakra.... :P OVER :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No czeka Cie troszke wydatków ale najwięcej pracy... włozysz w to sporo czasu i serca to będzie git...

Powodzenia przy odbudowie. Masz już jakies częsci bo na tych fotach jest obrana ze wszystkiego.

Pomyśł nad zmianą malowania(chyba że nie zamierzasz maować całego moto bo masz więkzośc plastików których nie ma na fotkach w stanie który nie wymaga malowania). Jak będziesz robiłwszystko od nowa tak jak było tylko żeby odświerzyć to wpakujesz sporo kasy za która możesz zrobic znacznie bardziej odjechane malowanie(ale tak jak mówie tylk w wypadku malowania całego moto).

Domyślam sie że i jakiejś polerki możem sie równiez spodziewac? :)

 

Walcz, walcz bo wiosna powli sie zbliża(choć jej nie widac ciągle...).

Ważne żeby silniczek zdrowy był i maszynka prosto śmigała... reszte można zawsze zrobić.8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje nowego sprzecika do dzidowania :P A plastiki?A co ty sie tym martwisz?Kupiles go zeby jezdzic po miescie i sie lansowac czy co? :) Wywalic wszystkie plastiki i masz pieknego Street fightera do trikow,jeszcze jakies crash pady i wogule bedzie luz,nie bedzie tak szkoda opuszczac sprzeta :P

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no narazie zostaje bez owiewek bo już kasy nie mam... A jak na wakacjach coś potyram to zrobie go w to malowanie bo całośc nie jest zniszczona a takie malowanie to żadkość... mam jeszce całą lewą stronę w dobrym stanie pozostaje kupić prawą góre czasze lampe chłodnice i podprostować te lagi... na początek postaram sie odpalić i postawić na kołach ( w jednej lini;)).... Tak ze ja to napisął spidi czekam mnie jeszcze dużo pracy... ale i troszkę kasy.. :roll:... Bądźmy dobrej myśli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj prędziutko chłodnicy póki jeszcze zima bo czasem naprawde można w tym okresie znaleźć częsci za grosze...

ja pamiętam swego czasu szukałem lampy do CBR F2 to nie dośc że była prawie nie do zdobycia to jeszcze jak znajdywałem to ceny naprawde wysokie(od 400-600zł w zależności od stanu).

Nie miaęłm kasy więc doczekałem zimy a zimą za 650zł kupiłem lampe(w bdb.stanie) całą czache(3 cześci), stelaż(coprawda do małego prostowania ale bez problemu sie dało naprawić) i jeszcze jakiś podnózek...

Także bądź dobrejmyśli.

Jak już będziesz miał chłodnice to możesz ożywic silnik, potem szybko pożadek z zawiechą, jakaś mini streetowa owiewka acerbisa na przód i ogień!!:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukaszzz a skąd zębatki będziesz brał? Masz jakiegoś dobre sprawdzone źródło?

Ja też chyba zmienie przełożenia u siebie (-1 przód i + 2tył... czyli chce zmienić na 15 zebów z przodu i 43 z tyłu) ale jeszcze nie orienotwałem sie gdzie u kogo i za ile...:roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zostawiam orginał jeśli takowy jest bo łańcuch (DID) jest prawie nowy zebatki chyba też.. tak wiec może kiedyś jak te sie skończa a przy tej mocy i stzałach ze sprzegła bedzie to niebawem... pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukaszzz a skąd zębatki będziesz brał? Masz jakiegoś dobre sprawdzone źródło?

Ja też chyba zmienie przełożenia u siebie (-1 przód i + 2tył... czyli chce zmienić na 15 zebów z przodu i 43 z tyłu) ale jeszcze nie orienotwałem sie gdzie u kogo i za ile...

 

No wlasnie i to jest pewnien problem poniewaz chyba jak zaloze zebatke 15 na przod to do lancucha 530 i wtedy na tyl max sa 44 zeby lub 45 aluminiowa. Tak bynajmniej poinformowal mnie Pawel w moim temacie ktory zalozylem na temat przelozenia.

 

Wiec sam jeszcze nie wiem gdzie kupie zebatki ale jesli chodzi o ceny to tylnia 44 to okolo 120 -140 a przod okolo 65 - 80 zł ale najprawdopodobniej nie bede kupowal jednak zebatek z aluminium jakos wydaje mi sie ze krocej beda sluzyc szczegolnie przy ostrzejszym dociskaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja taką konfiguraje przełożeń dobrałem na podstawie rad amerykańskich stunterów(tam praktycznie wszyscy mają zmienione przełożenia z tym że większość bardzie extremalnie... powiedzmy przód jeden lub dwa ząbki mniej a tył +5 czasem nawet i sporo wiecej ale tymi motocyklami już trudno jeździ się normalnie po mieście nie mówiąc już nawet o trasie).

 

Nikt z nich nie mówił o konieczności zmiany łańcucha przy takiej stosunkowo niewielkiej zmianie przełożeń(bo domyślam sie że to miałeś na myśli mówiąc o tym problemie?).

Pokroić sie nie dam ale tak na chłopski rozum sobie to tłumaczyłem że skoro zmniejszam przednią a zwiększam tylną zębatke to dzieki temu moge właśnie pozstac przy fabrycznej długości łańcucha a gdybym ten sam efekt chciał osiągnąć tylko przez zmiane zębatki tylnej(pozostawiając przód seryjny) to musiałbym ją zwiększyć zamiast 2óch aż o conajmniej 6 zębów a wtedy faktycznie seryjny łańcuch mógłby okazać sie nie odpowiedni...:roll:

 

Jeszcze dodatkowo próbowałem obliczyć szacunkowo jak bardzo strace na prędkości maxymalnej bo wiadomo że to jest jakiś punkt odniesienia jak zwiekszą sie obroty podczas jazdy w trasie czy predkości na poszczególnych biegach(a wszyscy tam zgodnie twierdzili że taki obliczenia sie z grubsza sprawdzają) i wyszło że przy takij konfiguracji(-1 i +2) strace jakieś 30-40km na predkości maxymalnej czyli będzie jeszcze znośnie i da sie z tym żyć(wiadomo zużycie paliwa wzrośnie ale za to stawianie na gume w pozycji nie koniecznie siedzacej na zbironiku lbo na wyzszych biegach bedzie znacznie latwiejsze).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mialem na mysli wlasnie zmiane lancucha ale jesli mowisz ze -1 i + 2 nie powinno zmienic dlugosci to bedzie fajnie a na dodatek gdy efekt bedzie pozytywny ( ja chcialem na tyl 49 ale to chyba za duzo i pewnie zamiast jezdzic bede zmienial tylko biegi) .

A jak ceny co ty na to, orientowales sie moze bo ja mysle ze na komplet jakies 200 zł trzeba wydac no chyba ze uzywane sie kupi. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...