Skocz do zawartości

pierwszy raz zakochalem sie w Hondzie...:o a teraz w zx6r ;)


Rekomendowane odpowiedzi

http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56420...20,2291255.html

piękny motocykl podobno nawiązuje do zwycięskich maszyn

z GP1 ?????????????????????

musiało dużo tych zwycięstw być :lol:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie dokońca sie zgodze tym stwierdzeniem apropo torów...

 

Wszystkie testy są w jakiś mniejszy lub większy sposób stronnicze(rózne układy i zależności finansowe albo czasem zwykła sympatia do marki...).

Oczywiście zgadzam sie że motocykle sportowe tak naprawde powinny zostać w środowisku do jakiego zostały zaprojektowane tj. na torze wyścigowym ale nie zgodze sie że przekładanie wyników wyścigów klasy mistrzostw świata anwet naszych podwórkowych ma naprawde tak duże odzwierciedlenie w rzeczywistości.

Może i te motrki mają ograniczone zmiany ale jednak te zmiany sa i to sumując nie jest ich tak mało(diabeł tkwi w szczegółach i czasem drobne rzeczy mogą bardzo odmienić maszyne i zminić ardzo to jak sie będzie zachwoywała).

Jasna sprawa że te same zmiany można zastosować w każej maszynie ale chyba zgodzicie sie ze mną że każda maszyna inaczej moze zareagowc na te same zmiany(w tak poważnym sporcie nawet konkretne egzemplarze daneg motocykla mogą róznie sie po konkretnych zmianach zachować).

 

A co do samego wyniku konkretnych zawodów czy całeggo rocznego cyklu...no cóż- tutaj jest tak dużo składowych że naprawde to co wygrywa na torze nie zawsze musi być najlepsze jeśli porównujemy maszyny seryjne(przykład- Rossi który jest wybitnym kierowcą pomógł yamasze w jeden sezon nagonić tyle ile nie mogli zrobic przez kilka lat i w połaczeniu z jego super umiejętnościami ma kolejny tytuł króla na koncie).

Wiadomo że naprawde istotna jest ta wkładka pomiędzy kierownicą,siedzeniem i podnózkami która dowodzi motocyklem,budżet poszczególnych teamów też ma ogromne znaczenie(np. wsparcie producentów dla teamów fabrycznych-przeciez wszyscy mają pozowolenie na te same przeróbki a ich motocykle zawsze są znacznie lepsze niż prywatnych zawodników...), to jak dużo włożą w dopracowanie motocykla, ile poświęcą na testy, treningi....itd...itd...itd...

 

Także ja bym nie generalizował. I nie chodzi mi tutaj o wy ższość kawy nad CBR czy na odwrót ale tylko i wyłacznie o to o czym mówi Piotr czyli odnoszenie tego co dzieje sie w świecie sportu wycznowego do tego z czym mamy doczynienia na ulicach i co możemy dostac w salonach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa zostala wyjasniona z Tomkiem Serafinem, red. nacz. FastBike, byla to wina jednego z testerow cbr900, ktory skopiowal opis z naszego serwisu. W najblizszym , marcowym wydaniu gazety pojawi sie sprostowanie, ze materialy pochodzily z serwisu www.scigacz.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...