Skocz do zawartości

MZ etz 250 Problem!!


AddaM
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pewien problem silniekiem.Silnik jest po remacie(szlif, japonski tlok,nowa krzywka od zapłonu,kondensator,swieca,przerywacz,lozyska na wale) i mam problemy z odpaleniem.Zaplon ustawiam nastepujaca: wkladam pret metalowy i ustlam gmp, po czy zjezdzam tlokiem 2,5 mm i ustawiam na przerywaczu 0,3 mm.Nie chce zapalic.Nastepnie przesowam ta plytke regulacyjna (ta na 2 sroby) w dol i w gore, i zapala ale na momet, pochwili gasnie.Coraz strzeli z wydechu (asz uszy bola :twisted: ).Kopniak mocno odbija.Moze cos robie zle??ile powinien miec volltow akumulator , moj ma 13,2.To dobrze?a i jeszcze jedno cieknie mi olej z takiej dziurki kolo zebatki, co sie da z tym zrobic??W gazniku (30n3-1)nowe dysze.pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja mysle ze musisz ustawic zaplon, bo z tego co piszesz to robisz to "na oko" -ustaw troszke wczesniejszy zaplon(ok 2,8mm). Musisz sie troszke z tym pobawic. Sprawdz odstep na swiecy, i sprobuj jednak z inna swieca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym to zrobic dokladnie??(ustawic polozenie tloka) :?:

ja to robilem przy pomocy sruby i nakretki. Nakrecasz nakretka na srube, wkladasz do dziurki po swiecy, wkrecasz srube w nakretke, az znajdziesz GMP, potem w zaleznosci od skoku gwintu wkrecasz jeszcze troche i masz 2,5 mm przed GMP. Moze skomplikowanie to napisalem ale w rzeczywistosci jest to banalne. Mysle ze w taki sposob mozna dosc dokladnie bez profesjonalnych narzedzi ustalic moment zaplonu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Ci przerobienie MZeci na electronic. O wiele mniej jebania sie z takimi ustawieniami oraz inne zalety...

Myslalem nad tym ale puki go nie mam , musze zrobic ten co mam.U wszystkich dzial wiec u mnie taz musi... :D Slyszalem ze da to sie zrobic czujnikiem zegarowym...tylko gdzie ja go kupie :?: Pewnie kosztuje fortune :?:

a Co poradzicie odnosniej tej (jeszcze nie)zaje...nej dziur?Niedlugo to mi caly olej wyplynie :)

Da cos zalepienie silikonem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe... odbijanie kopniaka na bank swiadczy o zle ustawionym zaplonie, albo o zjechanej plytce przy kopniaku. ostatnia rzecz jaka przychodzi mi do glowy: zalozyles tlok strzalka w kierunku wydechu??

zalepienie silikonem dziurki nic nie da, jak nie wierzysz, to proboj... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam simsona i w nim jest taka sama swieca i dziala wiec napewno odpada

ale zaraz zaraz przekrecales swiece czy wydzedles z zalozenia ze jak w simku jest taka sama to i w MZ ma byc dobrze ??

moze swieca ma po prostu przebicie a takie gdybanie ze w simku to nie ma sensu.

w MZ mogla ci sie zrypac swieca po prostu.

 

Polecam Ci przerobienie MZeci na electronic. O wiele mniej jebania sie z takimi ustawieniami oraz inne zalety...

 

greedo po pierwsze caly uklad zaplonowy do elektronika nie kosztuje

1zł+vat ...

po drugie kolega moze sie nie znac na elektronice i sadze ze wizyta u mechanika plus czesci to jest NIE OPLACALNE !!

a po trzecie ( to juz do AdamM ) - skoro probowales roznych ustawien zaplonu to nie wierze iz moto ani razu przynajmniej nie chodzilo przez dluzsza chwile... z doswiadczenia wiem ze kumple ustawiaja niekiedy na oko zaplon i owszem raz drugi nie bedzie palilo ale za trzecim odpali a wtedy to juz jest tylko kwestia doregulowania aby sie dobrze wkrecal na obroty...

 

POZDRAWIAM !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to po szlifie zawsze tak kiepsko odpala

 

tyle w tym prawdy co w tym ze MZ to motocykl japonki hehehe:lol::lol:

sam mam 1 szlif w MZ ETZ 250 i odpala BEZPROBLEMOWO !! dzisiaj chocby podszedlem do mojej MZ i za 2 razem odpalila (biorac pod uwage male temperatury to za 2 kopnieciem to jest rewelka ! )

nastepny znajomy ma 2 szlif oraz tlok japonski oraz do tego na zaplon na przerywacz i tez mu pali od KOPA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

z tego co wiem to po szlifie zawsze tak kiepsko odpala

 

tyle w tym prawdy co w tym ze MZ to motocykl japonki hehehe:lol::lol:

sam mam 1 szlif w MZ ETZ 250 i odpala BEZPROBLEMOWO !! dzisiaj chocby podszedlem do mojej MZ i za 2 razem odpalila (biorac pod uwage male temperatury to za 2 kopnieciem to jest rewelka ! )

nastepny znajomy ma 2 szlif oraz tlok japonski oraz do tego na zaplon na przerywacz i tez mu pali od KOPA.

Belzebub-chyba go zle zrozumiales, chodzilo mu o to ze po zlozeniu po remoncie za pierwszym razem ciezko silnik odpalic.

EDIT-no wlasnie, spoznilem sie z moim postem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...