AddaM Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 Mam pewien problem silniekiem.Silnik jest po remacie(szlif, japonski tlok,nowa krzywka od zapłonu,kondensator,swieca,przerywacz,lozyska na wale) i mam problemy z odpaleniem.Zaplon ustawiam nastepujaca: wkladam pret metalowy i ustlam gmp, po czy zjezdzam tlokiem 2,5 mm i ustawiam na przerywaczu 0,3 mm.Nie chce zapalic.Nastepnie przesowam ta plytke regulacyjna (ta na 2 sroby) w dol i w gore, i zapala ale na momet, pochwili gasnie.Coraz strzeli z wydechu (asz uszy bola :twisted: ).Kopniak mocno odbija.Moze cos robie zle??ile powinien miec volltow akumulator , moj ma 13,2.To dobrze?a i jeszcze jedno cieknie mi olej z takiej dziurki kolo zebatki, co sie da z tym zrobic??W gazniku (30n3-1)nowe dysze.pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 Probowales zalozyc inna swieczke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AddaM Opublikowano 18 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 Mam simsona i w nim jest taka sama swieca i dziala wiec napewno odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 Ja mysle ze musisz ustawic zaplon, bo z tego co piszesz to robisz to "na oko" -ustaw troszke wczesniejszy zaplon(ok 2,8mm). Musisz sie troszke z tym pobawic. Sprawdz odstep na swiecy, i sprobuj jednak z inna swieca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AddaM Opublikowano 18 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 Czym to zrobic dokladnie??(ustawic polozenie tloka) :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 Czym to zrobic dokladnie??(ustawic polozenie tloka) :?:ja to robilem przy pomocy sruby i nakretki. Nakrecasz nakretka na srube, wkladasz do dziurki po swiecy, wkrecasz srube w nakretke, az znajdziesz GMP, potem w zaleznosci od skoku gwintu wkrecasz jeszcze troche i masz 2,5 mm przed GMP. Moze skomplikowanie to napisalem ale w rzeczywistosci jest to banalne. Mysle ze w taki sposob mozna dosc dokladnie bez profesjonalnych narzedzi ustalic moment zaplonu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 Polecam Ci przerobienie MZeci na electronic. O wiele mniej jebania sie z takimi ustawieniami oraz inne zalety... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AddaM Opublikowano 18 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 Polecam Ci przerobienie MZeci na electronic. O wiele mniej jebania sie z takimi ustawieniami oraz inne zalety...Myslalem nad tym ale puki go nie mam , musze zrobic ten co mam.U wszystkich dzial wiec u mnie taz musi... :D Slyszalem ze da to sie zrobic czujnikiem zegarowym...tylko gdzie ja go kupie :?: Pewnie kosztuje fortune :?: a Co poradzicie odnosniej tej (jeszcze nie)zaje...nej dziur?Niedlugo to mi caly olej wyplynie :) Da cos zalepienie silikonem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 ciekawe... odbijanie kopniaka na bank swiadczy o zle ustawionym zaplonie, albo o zjechanej plytce przy kopniaku. ostatnia rzecz jaka przychodzi mi do glowy: zalozyles tlok strzalka w kierunku wydechu??zalepienie silikonem dziurki nic nie da, jak nie wierzysz, to proboj... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 czujnik zegarowy możesz pozyczyć od jakiegos znajomego ślusarza- napewno go ma ( u mnie są ze 4 :) ), a co do dziury - silikonem jej nie zakleisz- wypczniego i olej bedzie ciekł dalej Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 Mam simsona i w nim jest taka sama swieca i dziala wiec napewno odpadaale zaraz zaraz przekrecales swiece czy wydzedles z zalozenia ze jak w simku jest taka sama to i w MZ ma byc dobrze ??moze swieca ma po prostu przebicie a takie gdybanie ze w simku to nie ma sensu.w MZ mogla ci sie zrypac swieca po prostu. Polecam Ci przerobienie MZeci na electronic. O wiele mniej jebania sie z takimi ustawieniami oraz inne zalety... greedo po pierwsze caly uklad zaplonowy do elektronika nie kosztuje 1zł+vat ...po drugie kolega moze sie nie znac na elektronice i sadze ze wizyta u mechanika plus czesci to jest NIE OPLACALNE !!a po trzecie ( to juz do AdamM ) - skoro probowales roznych ustawien zaplonu to nie wierze iz moto ani razu przynajmniej nie chodzilo przez dluzsza chwile... z doswiadczenia wiem ze kumple ustawiaja niekiedy na oko zaplon i owszem raz drugi nie bedzie palilo ale za trzecim odpali a wtedy to juz jest tylko kwestia doregulowania aby sie dobrze wkrecal na obroty... POZDRAWIAM !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 z tego co wiem to po szlifie zawsze tak kiepsko odpala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 z tego co wiem to po szlifie zawsze tak kiepsko odpala tyle w tym prawdy co w tym ze MZ to motocykl japonki hehehe:lol::lol:sam mam 1 szlif w MZ ETZ 250 i odpala BEZPROBLEMOWO !! dzisiaj chocby podszedlem do mojej MZ i za 2 razem odpalila (biorac pod uwage male temperatury to za 2 kopnieciem to jest rewelka ! )nastepny znajomy ma 2 szlif oraz tlok japonski oraz do tego na zaplon na przerywacz i tez mu pali od KOPA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 Paho'wi chodziło zapewne ze tuż po szlifie cięzko odpala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 z tego co wiem to po szlifie zawsze tak kiepsko odpala tyle w tym prawdy co w tym ze MZ to motocykl japonki hehehe:lol::lol:sam mam 1 szlif w MZ ETZ 250 i odpala BEZPROBLEMOWO !! dzisiaj chocby podszedlem do mojej MZ i za 2 razem odpalila (biorac pod uwage male temperatury to za 2 kopnieciem to jest rewelka ! )nastepny znajomy ma 2 szlif oraz tlok japonski oraz do tego na zaplon na przerywacz i tez mu pali od KOPA.Belzebub-chyba go zle zrozumiales, chodzilo mu o to ze po zlozeniu po remoncie za pierwszym razem ciezko silnik odpalic.EDIT-no wlasnie, spoznilem sie z moim postem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.