wojtalski Opublikowano 13 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2005 Jeźdźiłem na E-08 na KLE i muszę powiedzieć, że mają jeden minus, gdy jest mokro lub zimno są śliskie. Spowodowane to jest twardą gumą z jakiej są zrobione. Za to dużo wolniej się zużywaję. Coś za coś, taki kompromis. Miałem w Trampku Bridgestona TW 48, który zużywa się po 7 - 9 tys. km (a słyszałem nawet o 4 tys. km ;) ) za to dobrze trzyma...Także na mokrym ostrożnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 13 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2005 A jednak to nie tylko mi MITAS popękał, teraz kupiłem komplet MICHELIN-ów przód T61 3.00-21 ,a tył DESERT 140/90-17.Czy ktoś śmigał już na tych oponkach, ciekawy jestem jak będą się sprawowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 14 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 w mojej oponce na tyle to zbrojenie peklo gdy opone sciagali z felgi bo detka odziwo explodowala przy pompowaniu, jak jade szybciej to czuc jak bije(z jednej strony opona jest troche wydmuchana), strach na zakretach przy wiekszej predkosci :D , ale narazie czekam na jakies zawody w okolicy lub motobazar zeby kupic jakas oponke, bo ta co mam to twarda i ponowne sciaganie z felgi rowne jest jej wyrzuceniu (twarda bo stara) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Ja narazie mitasa zostawiłem z tyłu, ciekawe czy przejdzie podczas przeglądu?Jeszcze trochę na niej pośmigam a potem zobaczę jak się ją pali bo kostki jeszcze nie paliłem :mrgreen: Michelin-a założę jak zrobi się trochę cieplej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PUFF Opublikowano 27 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2005 Zgadzam sie w 100% z wojtalski'm. Do turystycznej jazdy pryz dodatnich temperaturach jest super. Jezli chodzi o pochylenia motocykla, to w temp pow 20 st zamykalem tylna gume na Africa Twin. Z tym urywaniem kostek, sprawa dotyczy raczej opon krosowych. W tych uniwersalnych (E-08, E-07) nic takiego nie wystepuje. Po jakims czasei (ok 5000km) widac drobne pekniecia przy podstawie kostek, ale to nic groznego. Jesli chodzi o trwalosc to nalezy im sie plus. U mnie po przebiego ok 7000 km, stan opon oceniam na 85%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 27 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2005 Z tym urywaniem kostek, sprawa dotyczy raczej opon krosowych. W tych uniwersalnych (E-08, E-07) nic takiego nie wystepuje.mi w E-07 dosyc mocno naderwało jedna kostke, a te 08 wygladaja na bardziej szosowe, tam to bedzie sie pewnie rzadziej zdarzało Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 27 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2005 mi w mitasie C04 urwał sie kawalek kostki ale to od dawania w pizde na asfalcie. w terenie jest dobrze. kupiłem miekką opone wiec tak łatwo sie nie wyrywają. przednia to mitas c13 i jest bardzo dobrze. klocki po połowie sezonu są nieruszone. poprzednio z przodu mialem dunlopa bardzo twardego to wszystkie kostki po bokach mi sie pourywały. przynajmniej mitasy są za grosze i jak sie wymienia dwa razy na sezon to mozna przezyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 27 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2005 mi w mitasie C04 urwał sie kawalek kostki ale to od dawania w pizde na asfalcie Mamy tego samego kapcia... Mi też się kawałek kostki urwał. Jak dla mnie, opona dobra w teren... troche słaba na ulicy... szybko się starła i po deszczu jest makabra. Bardzo się ślizga ;) Przy 50 ccm, na skrzyżowaniu, mokra opona potrafiła zabuksować ;) ( ale to w końcu oponka do enduro, nie jest przystosowana na asfalt ;) ) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2005 ale to w końcu oponka do enduro, nie jest przystosowana na asfalt ) To sa crosowe opony. Na enduro byłoby toszke lepiej, tyle ze opony enduro kosztuja kupe kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 27 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2005 Mamy tego samego kapcia... no prosze, widze że coś nas łączy :oops:;)troche słaba na ulicy... szybko się starła i po deszczu jest makabra.dla mnie to ekstra. na ulicy moge jezdzic jak na supermoto. na trójce moge spokojnie bokiem przejezdzac asfaltowe skrzyżowania a opona na mokrym nie zuzywa sie tak bardzo jak na suchym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.