tomason2 Opublikowano 2 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Żałosny ? Prosze tylko o jedno jeśli masz zamiar tak pisać w moją strone to lepiej nic pisz. Rama na 99% nie peknie bo będzie wzmacniana. I nie ciesze sie ze nie mam dokumentów, fajnie by było jakby po zrobieniu był legalny, no ale niestety nie będzie. To będzie motorek na szose nie na polne drogi. Będe jeździł tam gdzie zawsze jeździłem tylko z większą ostrozńościa na policje no i oczywisćie troche szybciej. Może wydaje sie ze nie mam jeszcze tych 17 lat bo dopiero 15 września mi stuknie, ale coś nie coś wiem. Rama będzie porządnie wzmocniona poprzez spawy w miejscach najbardziej narażonych, oraz kilka wzmocnien. Do tego wszystkiego "kołyska" pod silnik wzmocni całą rame i zapobiegnie wyrwaniu silnika. Pewnie myślisz sobie, ze taki kolo jak ja robi sobie jakieś wieśniackie moto bez wcześniejszego pomysłu, no ale jak tak myslisz to sie mylisz. Może na tych zdjęciach dziownie wyglada, ale najlepszy będzie końcowy efekt. Owiele fajnie wygląda z kołyską pod silnik. Jak juz bedzie to zespawane napewno zapodam link do fotek. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 nie lepiej kupić całą ws Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 nie lepiej kupić całą wskbyło by prosciej i lepiej, nie zapominaj że ogarek ma słabe hamulce, jak bedzie miał silnik 125-ki to zwiekszą sie osiagi, hamulce przy 45km/h nie daja rady a co dopiero przy 70 bo tyle napewno wyciagnie. to samo dotyczy zawieszenia, oponki pewnie też mają nizszy indeks predkosci (o ile cos takiego istnieje w polskich motorowerach :) )ale nikogo nie potępiam, to wasze sprzęty, wasza kasa itd tylko żeby pózniej nie było z tego nieprzyjemnosci Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Żałosny ? Prosze tylko o jedno jeśli masz zamiar tak pisać w moją strone to lepiej nic pisz. Rama na 99% nie peknie bo będzie wzmacniana. I nie ciesze sie ze nie mam dokumentów, fajnie by było jakby po zrobieniu był legalny, no ale niestety nie będzie. To będzie motorek na szose nie na polne drogi. Będe jeździł tam gdzie zawsze jeździłem tylko z większą ostrozńościa na policje no i oczywisćie troche szybciej. Może wydaje sie ze nie mam jeszcze tych 17 lat bo dopiero 15 września mi stuknie, ale coś nie coś wiem. Rama będzie porządnie wzmocniona poprzez spawy w miejscach najbardziej narażonych, oraz kilka wzmocnien. Do tego wszystkiego "kołyska" pod silnik wzmocni całą rame i zapobiegnie wyrwaniu silnika. Pewnie myślisz sobie, ze taki kolo jak ja robi sobie jakieś wieśniackie moto bez wcześniejszego pomysłu, no ale jak tak myslisz to sie mylisz. Może na tych zdjęciach dziownie wyglada, ale najlepszy będzie końcowy efekt. Owiele fajnie wygląda z kołyską pod silnik. Jak juz bedzie to zespawane napewno zapodam link do fotek. papiery masz po to żebyś nie sprawial zagrożenia na drodze,wiec jak by mi przede mna rozwalil takowy typek na takim wynalazku i bym dzwona zaliczyl, to by cie pozniej sklejali :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Pomysł sam w sobie niezły, takich przeszczepów już parę widziałem. Ale czy to ma sens? Może wydawać się niektórym, że to bez sensu, ale czasem warto trochę podłubać ażeby liznąć trochę techniki, ale przede wszystkim dla frajdy, którą się ma po zmontowaniu. Na razie nie wygląda zbyt pięknie, ale ładny lakier, polerka aluminium,autorskie siedzenie i parę dodatków znacznie polepszą wygląd. Wiadomo, że hamulce, zawieszenie itp. nie są przystosowane do tego silnika i prędkości, jakie może uzyskiwać, ale tak to trzeba by przerabiać całą konstrukcję, ale z podmianą silników tak to już jest :) najmocniejsze ogniwo - silnik, słabsze - rama, zawieszenie, hamulce. Idąc konsekwentnie nalerzałoby wymienić cały motocykl. Ale wtedy nie byłoby takiej radości. W każdym razie życzę powodzenia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Czolem! A ja jak zobaczylem fotki, to kurde, cos mnie w tym pomysle urzeklo.Nie wiem, ale bardzo fajnie ten motorek juz w tej postaci wyglada... Chyba zostalbym przy srebrnym lakierze, bo to ma w sobie cos... Enylej. Sam pomysl jezdzenia takim wynalazkiem po drogach moze nie jest najszczesliwszy, ale sama chec stworzenia czegos samemu, to juz jest bardzo pozytywna sprawa.Stawia to przed czlowiekiem mnostwo trudnosci do przezwyciezenia, uczy wielu rzeczy, radzenia sobie z narzedziami, uczy podstaw mechaniki i techniki... Daje bardzo dobra podstawe, baze wiedzy dla byc moze przyszlego inzyniera czy mechanika. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alien Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 Tak szczerze to z oceną sprzęta to bym się powstrzymał do jego ukończenia :( Na podstawie paru fotek nie można określić czy przeróbka ma sens czy nie. Powiem tylko tyle, ze każda przeróbka przeprowadzona "z głową" ma sens (poza cięciem Junaków, które jest tylko niszczeniem zabytków)Trzeba tylko mieć dobre zaplecze i plan. Jeśli rama będzie wzmocniona to jedyny problem to hamulce. A poza tym doświadczenie zdobyte przy takiej "twórczości własnej" na pewno się przyda :) Pozdro PS. Zapodaj foty jak tylko skończysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 Moim zdaniem swietny pomysl. Co prawda skazales ogarka na junkyard, ale poduczysz sie mechanika i zdobedziesz cenne doswiadczenie. Greedo => Gdybym mial warunki i kase, to bym z checia zrobil takiego szroto-buleta :) 8) ... ty pewnie takze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 Moim zdaniem swietny pomysl. Co prawda skazales ogarka na junkyard' date=' ale poduczysz sie mechanika i zdobedziesz cenne doswiadczenie. Greedo => Gdybym mial warunki i kase, to bym z checia zrobil takiego szroto-buleta :) 8) ... ty pewnie takze.[/quote'] Pewnie tak, ale nie traktowal bym tego serio i uzywalbym jako wscieklego enduro-rozkurwiacza 8) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 4 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2005 Czolem! I tak tez pewno bedzie traktowal go Tomason2.Jak wejdziesz na jesgo stronke, ktora ma w podpisie, to zauwazysz, ze oprocz tego Bulleta posiada on zwyklego Ogara 205 :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 4 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2005 Nie nie. Będzie to moto do jazdy normalnej, napewno nie będe go używał jako "wscieklego enduro-rozkurwiacza" No niestety, ale juz nie mam ogarka 205. Tzn silnik rozebrany leży na półce, no a rama posłuzyła do budowy bulleta. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 4 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2005 Czolem! A to moj blad :).Myslalem, ze masz dwa sprzety, bo tak ze stronki wyniklo ;)No to szukaj jakiegos bzyka do normalnej jazdy :( Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 4 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2005 A tu przedstawiam drugą odsłone bullet'a juz z kołyską pod silnikiem. bullet 7bullet 8bullet 9bullet 10 Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matti Opublikowano 4 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2005 Maszyna wygląda na rasową wyścigówkę z połowy XX w. Jest extra :) :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 4 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2005 Wyszło ci to nawet.....laknij to:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.