Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

musisz dokladnie przejrzec instalacje od akumulatora i sprawdzic regulator napiecia...bo jezeli nie laduje to prawdopodobnie bedzie to regler...to takie cus w aluminiowej obudowie jak bys nie wiedzial...sprawdz napiecie przy kablach wejsciowych i wyjsciowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie moze niewielu jest was z lublina ale 23 sierpnia zgubliem dowod rejestracyjny na YAMAHE DT motorower na nazwisko Paweł Franczak!!! jesli cos wam sie obije o uszy to prosze dajcie znac!!! a posta dalem tez do tego dzialu bo siedze tu najczesciej i chce zeby przeczytalo go troche z was!!!! moze bede mial farta!!! z gory dzienx za zrozumienie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coz robic jak moja dt nie ma łądowania a akumulator mam sprawny pojezdze dzien 2 a potem juz nie mam ani swiateł ani kierunkow nic

Ja miałem podobnie a przczyną były zaśniedziane styki co łączyły się z akumulatorem

:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj spokój z karbonowymi....nie do tego motorka nie opłaca się :biggrin:....jak chcesz się pobawić możesz je troszeczke (podkreślam TROSZECZKE) odgiąć tak żeby sie nieco bardziej otwierały....ale nie przesadż bo zamiast zyskać stracisz ..... ale rozumiem że załozyłeś ten cylinder z membranami seryjnymi i jest OK?....znalazłem kiedyś niemiecką stronę z pierdołami do modeli MX (i nie tylko) i tam są membrany tuningowe do naszych maszynek ale róznica jest taka że zamiast 3 klapek mają ich 6...więc sam rozumiesz :biggrin:....tylko jak chcesz tunning robić to raczej trzeba wszystko wyminienić... gaźnik, wydech, membrany....

 

OT...dzisiaj tak ślicznie było a ja (piiiii) siedze w (piiiii) domu zamiast jeździć sobie :biggrin: ..... (piiiii) korbowód.... /OT

 

Linka do tego zaworka 6 klapkowego

 

 

 

___________________________-Edit

 

Ma ktoś na sprzedaz cały dół silnika wersji MX? 80 albo 50? bez cylindra głowicy i tłoka ????

Edytowane przez Jackuzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zalozylem seryjny cylinder 50cc z seryjna membrana ... a czy mozliwe ze na 80cc nie chcial wejsc na obroty takze przez to ze nie bylo tam membrany ????

 

 

Jest baaaardzo prawdopodobne :D a nie pasuje ta membrana z 50ccm do tego sylindra 80?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Co do tego jak odróżnić czy to 50 czy 80, to....

na cylindrze po prawej stronie jest napisana pojemność. Np w mojej pisze 79,0cm3. No tak jest w DT LC2 Chłodzonej cieczą, nie wiem jak w MX itp... Bo tak to pozatym nie ma różnicy. A i jeszcze kupel ma DT 50 i ma prędkościomierz do 80, a ja mam do 140.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym nigdy nie miałem doczynienia. Ale wydaje mi się że te silniki się niczym nie różnią prócz średnicą tłoka. No może być problem w skoku tłoka. Różna długość korbowodów, ale nie jestem pewien. Ale zakładają np do 50 cylinder 80 i jakoś chodzi. Więc myślę ze nie powinno być problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...